Przejdź do treści
Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!
Aby otrzymywać najświeższe, branżowe informacje, potwierdź subskrypcję w mailu, który od nas dostałeś.
PS. Nawet tak ważne wiadomości lubią czasem pomylić folder, dlatego upewnij się, że mail nie trafił do SPAMU
Otwórz swoją skrzynkę e-mail

Blog o marketingu internetowym

Reklama dźwignią handlu
Sklep internetowy czy strona www to narzędzia sprzedaży, których nie zrealizujesz bez dobrej promocji. W naszych wpisach poruszamy ważne kwestie związane z marketingiem online, które pomogą Ci rozwinąć biznes w sieci.
Element tła

Call to action (CTA) – jak stworzyć skuteczne wezwanie do działania?

Projektowanie skutecznego CTA

Każda strona internetowa ma swój konkretny cel biznesowy: zachęcić potencjalnego klienta do kontaktu, zapisu do newslettera czy zakupu. Bardzo często to właśnie dobre call to action decyduje, czy użytkownik wykona kolejny krok. W tym artykule pokażemy, jak stworzyć skuteczne CTA, jakie błędy pojawiają się na stronach sprzedażowych najczęściej i jak ich uniknąć.

Czytaj artykuł

Masz problem z bezpieczeństwem Drupala?