Drupal

Opis Drupala w pigułce

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Co to jest Drupal CMS? To open source’owa platforma łącząca cechy systemu zarządzania treścią i wydajnego frameworka, która pozwala tworzyć elastyczne rozwiązania – klasyczne strony www, serwisy korporacyjne, platformy sprzedażowe czy aplikacje. Użytkownicy cenią Drupala za elastyczność, skalowalność oraz wiele rozszerzeń, dzięki którym można wdrożyć niemalże każdy projekt o perfekcyjnie dopasowanych funkcjach. Platformę chętnie wybierają m.in. korporacje, uniwersytety lub instytucje publiczne, ponieważ kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo danych i użytkowników. Ponadto dzięki bardzo dużej społeczności Open Source system jest nieustannie rozwijany i aktualizowany.

Drupal to system z ugruntowaną pozycją na rynku, którą budował przez wiele lat istnienia. Wszystko zaczęło się, gdy w 2001 roku Dries Buytaert opublikował pierwszą wersję Drupala 1.0. Rozwiązanie stało się wtedy projektem Open Source. Następne lata upłynęły pod znakiem stałego rozwoju systemu o kolejne funkcje. Szczególnie intensywne dla rozwoju Drupala były lata 2007 – 2011. Wtedy też zostały wydane trzy główne aktualizacje: Drupal 5 (2007 r.), Drupal 6 (2009 r.) i Drupal 7 (2011 r.). Ostatnia z nich jest wciąż oficjalnie wspierana przez społeczność Drupala.

Prawdziwą rewolucją w ekosystemie CMS-a była aktualizacja Drupala z 2015 roku. Światło dzienne ujrzała ósma wersja systemu. Drupal 8 zapewnił m.in. integrację z Symfony czy nowy silnik motywów Twig, a także wyraźnie zmienił kurs Drupala w stronę programowania zorientowanego obiektowo. Drupal wciąż jest rozwijany w kierunku obranym w 2015 roku, czego dowodem jest wydanie Drupala 9 (2020) oraz Drupala 10 (2022), które kontynuują założenia wdrożone w ,,ósemce’’. W 2024 roku Drupal wypuścił najnowszą, 11 wersję. D11 to m.in. uproszczony development front-endu i nowe, odświeżone menu administracyjne.

Drupal - ikona

2001

Pierwsze wydanie Drupala

Drupal 1.0 jest dostępny na licencji Open Source.

2002

Wydanie Drupala 4

Zaledwie rok od pierwszego wydania doczekaliśmy się czwartej wersji systemu.

2007

Wydanie Drupala 5

Po ośmiu miesiącach intensywnych prac Drupal 5 został udostępniony do powszechnego użytku.

2009

Wydanie Drupala 6

Szósta wersja systemu była wspierana przez społeczność Drupala przez kolejne 7 lat.

Drupal - ikona

2011

Wydanie Drupala 7

Wraz z wydaniem „siódemki” skończył się support dla Drupala 5.

2015

Wydanie Drupala 8

Przełomowy moment zmieniający dotychczasowy kierunek rozwoju Drupala.

Drupal - ikona

2020

Wydanie Drupala 9

Wraz z ostatnią wersją Drupala 8 udostępnione zostało dziewiąte, główne wydanie systemu.

2021

Koniec supportu Drupala 8

W listopadzie 2021 roku zakończył się oficjalny support przełomowej wersji CMS-a.

2022

Wydanie Drupala 10

Po kilku zmianach terminu, dziesiąta wersja Drupala została wprowadzona w grudniu 2022 roku.

2023

Koniec supportu dla Drupala 9

Od listopada 2023 roku Drupal 9 nie ma oficjalnego wsparcia. Aktualnie rekomendowaną wersją systemu jest Drupal 10.

2024

Wydanie Drupala 11

W sierpniu 2024 roku przywitaliśmy nową, już 11 wersję Drupala.

2025

Wydanie Drupal CMS i koniec supportu dla Drupala 7

W styczniu 2025 swoją premierę miał Drupal CMS, czyli projekt open source ułatwiający budowanie stron internetowych. W tym samym miesiącu zakończono oficjalne wsparcie dla Drupala 7.

2026

Koniec supportu dla Drupal 10 i wydanie Drupala 12

Na grudzień 2026 roku planowany jest koniec wsparcia Drupala 10 oraz premiera Drupala 12.

Bezpieczeństwo

Drupal słynie z wysokiego poziomu zabezpieczeń dla zbudowanych na nim stron. Umożliwiają to m.in. regularnie wydawane łatki bezpieczeństwa czy weryfikacja modułów zamieszczanych na drupal.org. Wysoki standard w tym obszarze jest kluczowy dla sektorów takich jak finanse, medycyna czy administracja publiczna, gdzie ochrona danych ma najwyższy priorytet. Ponadto w społeczności Drupala istnieje specjalny zespół (Drupal Security Team), który szybko reaguje na krytyczne luki bezpieczeństwa (np. RCE) i minimalizuje ryzyko, zanim stanie się globalnym problemem.

Rozszerzenia

Rdzeń Drupala zawiera podstawowe funkcje umożliwiające stworzenie strony internetowej, jednak kluczem do personalizacji i rozwoju systemu są moduły. Na oficjalnej stronie drupal.org dostępne są tysiące darmowych pluginów. Przykładem takiego rozszerzenia może być np. Webform, który pozwala tworzyć wieloetapowe ankiety satysfakcji klienta, formularze kontaktowe lub systemy rezerwacji miejsc.

Drupal Commerce

Jak zacząć budowę sklepu na Drupalu? Wystarczy zainstalować ogólnodostępny moduł Drupal Commerce. Dzięki niemu, w ramach tego systemu CMS, można stworzyć zarówno sklep internetowy dowolnej wielkości, jak i system zarządzania informacją produktową. Takie rozszerzenie wykracza daleko poza standardowe rozwiązania e-commerce, ponieważ umożliwia budowę zaawansowanych platform B2B z indywidualnymi cennikami dla różnych partnerów biznesowych. Ponadto dobrze radzi sobie ze sprzedażą produktów cyfrowych oraz umożliwia integrację procesów sprzedażowych z systemami CRM.

Elastyczność

Architektura Drupala pozwala tworzyć sekcje dostosowane do potrzeb projektu. Dzięki temu można na nim postawić niemal każde rozwiązanie – stronę www, aplikację czy sklep internetowy. Przykładowo system umożliwia stworzenie od zera treści o zarządzaniu nieruchomościami, z gotowymi polami, takimi jak cena, powierzchnia czy liczba pokoi, a następnie powiązanie go z typem treści „Agent nieruchomości” i wyświetlanie danych w dowolny sposób.

Headless

Jednym z wyróżników systemu Drupal jest bardzo rozbudowane API, dzięki czemu CMS może służyć jako sam back-end projektu, natomiast część frontową zbudować w oparciu o inną technologię, np. Vue. Oznacza to, że treści zarządzane w panelu Drupala mogą być jednocześnie wdrażane w wielu różnych kanałach. Ten sam artykuł lub produkt zasila nie tylko nowoczesną stronę internetową, ale również aplikację mobilną na iOS i Androida oraz ekrany informacyjne w punktach sprzedaży.

Drupal framework

Dzięki wykorzystaniu komponentów Symfony Drupal łączy w sobie funkcje CMS-a oraz frameworka, tworząc tzw. CMF. Takie rozwiązanie pozwala wyróżnić się na tle konkurencji pod względem elastyczności, wydajności oraz skalowalności. Dla deweloperów oznacza to m.in. możliwość pisania zaawansowanych modułów, integrujących się z zewnętrznymi platformami. Dzięki temu mogą stworzyć aplikacje, które na podstawie danych z zewnętrznego API wygenerują spersonalizowane oferty dla klienta i zwiększą szanse na sprzedaż.

Wady systemu Drupal

Instalacja Drupala

Zainstalowanie CMS-a nie należy do najprostszych, dlatego, aby zrobić to poprawnie, należy korzystać z dostępnych instrukcji Drupala i krok po kroku przechodzić do każdego z etapów. W innym razie warto skorzystać z pomocy agencji Drupala.

Koszt wdrożenia

Ze względu na swoje rozmiary oraz duże możliwości konfiguracji wdrożenie Drupala jest droższe niż w przypadku konkurencyjnych rozwiązań, np. WordPressa.

Wymagania serwerowe

Duże projekty mają wysokie wymagania. Dotyczy to również serwera. Jeżeli chcesz postawić stronę na Drupalu, przygotuj się na inwestycję w wydajny serwer, który bez problemów zapewni ciągłość i jakość działania projektu.

Dowiedz się, czy Drupal sprawdzi się w Twoim projekcie
Napisz do nas

Drupal jest jednym z najczęściej używanych CMS-ów na świecie. Jego popularność można porównać do CMS Joomla, który ma podobny udział w światowym rynku systemów zarządzania treścią. Wśród 10 tysięcy najpopularniejszych stron internetowych ok. 7% postawionych jest na CMS Drupal, co zaraz po WordPressie i Atlassian Cloud, daje najlepszy wynik (źródło: trends.builtwith.com).

Za sukcesem Drupala stoi przede wszystkim rozbudowana społeczność, która liczy ponad milion entuzjastów systemu. Potwierdzeniem ciągłego rozwoju Drupala jest również imponująca liczba dostępnych modułów – ponad 53 tysiące, z czego niecałe 11 tysięcy działa na Drupalu 10, a 7 tysięcy na ostatniej, 11 wersji CMS-a. (dane: 08.2025 r.).

Na Drupalu postawionych jest ok. 700 tysięcy stron. Obecnie najpopularniejszą wersją jest wciąż Drupal 7, z którego korzysta prawie 230 tysięcy witryn. Z każdym miesiącem ta liczba maleje ze względu na zakończenie supportu „siódemki” na początku 2025 roku. Spada również liczba stron, które korzystają z ostatniej wersji Drupala 9 (obecnie niecałe 50 tysięcy). Z drugiej strony rośnie popularność wszystkich wersji Drupala 10 (ponad 267 tysięcy) oraz Drupala 11 (prawie 53 tysiące) - dane na 29.07.2025.

drupal

Drupal w liczbach

+ 20

lat na światowym rynku systemów zarządzania treścią
Plaster miodu

5 %

spośród 10 tysięcy najpopularniejszych stron korzysta z Drupala
hand

+ 50 K

modułów dostępnych na oficjalnej stronie CMS-a
Różdżka miodu

System Drupal jest szczególnie popularnym rozwiązaniem wśród dużych firm, korporacji, uczelni wyższych oraz instytucji publicznych. Wynika to głównie z wysokiego poziomu bezpieczeństwa, a także dużych możliwości skalowania. Zaufało mu wiele powszechnie znanych firm i instytucji z Polski i zagranicy. Oto przykłady.

  • Tesla – strona producenta popularnych samochodów elektrycznych to świetny przykład elastyczności Drupala. Witryna oferuje m.in. rozbudowany konfigurator aut i interaktywną mapę stanowisk ładowania;
  • LINK4 – strona towarzystwa ubezpieczeniowego musi być przede wszystkim bezpieczna, ponieważ przetwarza tysiące danych klientów i wrażliwe informacje finansowe. Dodatkowo powinna oferować intuicyjne formularze, które ułatwią klientom np. zgłaszanie szkód. Drupal i moduł Webform to w tym przypadku połączenie idealne;
  • WSB Merito – Witryna WSB Merito obejmuje 11 odrębnych stron oddziałów, co może utrudniać wprowadzanie zmian. CMS Drupal ma na to sposób i oferuje funkcję multisite, która pozwala oprzeć serwis na wspólnym kodzie źródłowym. W ten sposób modyfikacje wprowadzane w jednym miejscu są automatycznie powielane na wszystkie pozostałe witryny, co oszczędza edytorom wielogodzinnej pracy oraz gwarantuje spójność na całym serwisie;
  • Komisja Europejska – strona organu wykonawczego UE ma ponad 24 wersje językowe, a do tego oferuje rozbudowaną wyszukiwarkę ustaw czy oficjalnych dokumentów. Drupal perfekcyjnie obsługuje te funkcje, zapewniając stabilne działanie witryny.
Znane firmy korzystające z Drupala

Piotr Kujawa

CEO Smartbees

Drupala najlepiej wybrać, kiedy „pudełkowe” funkcje innych CMS-ów okażą się niewystarczające. Jako framework, system nie narzuca ograniczeń i pozwala stworzyć od zera dowolną funkcję lub proces biznesowy. Jeśli klient wymaga unikalnej logiki lub skomplikowanych integracji, Drupal daje nam narzędzia, by je zbudować – solidnie, bezpiecznie i z myślą o przyszłej rozbudowie.

Chcesz dołączyć do tego grona?
Napisz do nas

Niewątpliwą zaletą systemu Drupal jest ogromny wybór gotowych, a co ważniejsze – darmowych rozszerzeń, dzięki którym można rozwinąć projekt o dowolną liczbę funkcji. Oto kilka przykładów modułów Drupala, które okażą się niezwykle przydatne przy niemalże każdej realizacji.

  • Pathauto - moduł do CMS Drupal automatyzujący procesy związane z tworzeniem adresów URL. Dzięki niemu w prosty sposób można tworzyć adresy URL przyjazne nie tylko dla wyszukiwarek internetowych, ale i użytkowników.
  • Metatag - moduł dla systemu Drupal, dzięki któremu można dodawać unikalne meta tagi takie jak title czy description dla poszczególnych podstron serwisu. Jego zastosowanie ma bardzo dobry wpływ na SEO.
  • Commerce - moduł, o którym już wcześniej wspomnieliśmy. Dzięki niemu na Drupalu można tworzyć sklepy internetowe dowolnej wielkości, o zróżnicowanych funkcjach, w tym działania typu multistore.
  • Scheduler - dodatek do Drupala umożliwiający planowanie publikacji treści na dowolną datę w przyszłości. Pozwala również na „odpublikowanie’’ danej treści w konkretnym momencie.
  • Paragraphs - pozwala tworzyć strony o zróżnicowanym układzie na bazie określonych wcześniej elementów, które można dodawać w dowolnej ilości i kolejności. Takie rozwiązanie znacznie ułatwia procesy związane z dodawaniem contentu.
  • SMTP - rozszerzenie umożliwiające wysyłanie emaili z Drupala przez serwery zewnętrzne. Jego zastosowanie zwiększa prawdopodobieństwo, że wysyłane maile zostaną dostarczone do odbiorcy bez potraktowania wiadomości jako spamu.
  • Views - podstawowy moduł Drupala znajdujący się w jego rdzeniu. Views pozwala w prosty sposób zarządzać różnymi widokami na stronie, dzięki czemu możliwa jest modyfikacja praktycznie wszystkich elementów widocznych na stronie.
  • Bigpipe - moduł usprawniający renderowanie stron na Drupalu, który pierwotnie został wykorzystany przez Facebooka. Jego zastosowanie znacznie przyspiesza ładowanie stron internetowych.

Funkcje systemu zarządzania treścią Drupal

Zarządzanie stroną na Drupalu

Zarządzanie stroną na Drupalu

  • możliwość tworzenia i przypisywania różnych ról i uprawnień użytkownikom,
  • zarządzanie systemem Drupal przez wielu użytkowników jednocześnie,
  • wbudowana opcja tworzenia stron wielojęzycznych i dodawania tłumaczeń,
  • Drupal multisite – zarządzanie wieloma stronami na Drupalu w ramach jednego panelu administracyjnego,
  • budowa modułowa umożliwiająca dowolną konfigurację strony.
Zarządzanie treściami w Drupalu

Zarządzanie treścią w Drupalu

  • wbudowany system zarządzania treścią (CMS),
  • zarządzanie wszystkimi typami treści z poziomu jednego panelu administracyjnego,
  • dodawanie, edytowanie i usuwanie różnych typów treści przez edytorów z poziomu panelu administracyjnego,
  • Drupal CKEditor – edytor treści typu WYSIWYG umożliwiający łatwe dodawanie i modyfikowanie treści,
  • różne możliwości stylowania i formatowania treści,
  • możliwość stworzenia bloga lub bazy wiedzy z dowolną liczbą kategorii.
Marketing na Drupalu

Działania marketingowe w Drupalu

  • integracja z newsletterem i możliwość automatycznego tworzenia bazy kontaktów,
  • integracja z dowolnym CRM,
  • integracja z mediami społecznościowymi,
  • tworzenie i zarządzanie formularzami ankietowymi,
  • możliwość badania opinii użytkowników i wystawiania recenzji.
SEO na Drupalu

SEO i analityka w Drupalu

  • możliwość dodawania meta tagów,
  • automatyczne generowanie sitemap XML,
  • automatyczne tworzenie przyjaznych adresów URL,
  • nawigacja okruszkowa,
  • możliwość prostego wdrożenia danych strukturalnych,
  • intuicyjne zarządzanie linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym,
  • integracja z dowolnymi narzędziami analitycznymi (np. Google Analytics, Piksel FB).
Prowadzenie sklepu na Drupalu

Prowadzenie e-commerce w Drupalu

  • Drupal Multistore – tworzenie i zarządzanie wieloma sklepami w ramach jednego panelu administracyjnego,
  • dodawanie nielimitowanej liczby produktów, kategorii i podkategorii,
  • masowe importowanie i eksportowanie produktów,
  • tworzenie różnych ścieżek zakupowych,
  • określanie zestawu atrybutów dla produktów,
  • zaawansowane opcje filtrowania i sortowania produktów,
  • integracje z hurtowniami i zarządzanie stanami magazynowymi,
  • integracje z dowolną liczbą metod płatności i dostaw,
  • tworzenie sklepów wielojęzycznych.
Porozmawiaj z naszym ekspertem, aby poznać więcej możliwości Drupala
Umów konsultację

Budując stronę, sklep czy aplikację na CMS Drupal, należy zwracać uwagę na podstawowe wymagania systemowe istotne przy instalacji Drupala. Drupal jest w pełni kompatybilny ze wszystkimi wyszukiwarkami internetowymi, które obsługują CSS i JavaScript – Google Chrome, Firefox, Opera czy Safari. Aby wszystkie funkcje projektu drupalowego działały poprawnie, ważne jest przestrzeganie wymogów dotyczących wersji PHP. Dla Drupala 9 i 10 zalecaną wersją jest PHP 8, natomiast dla D11 minimalną wymaganą - 8.3. Drupal działa na wszystkich serwerach, które spełniają wymogi PHP Drupala. Do najpopularniejszych serwerów należą Apache oraz Nginx.

Ten drugi jest szczególnie polecany w przypadku wysokich wymagań dotyczących wydajności serwera. Drupal CMS rekomenduje wykorzystanie MySQL, MariaDB lub Percona jako systemów zarządzania bazami danych. Możliwe jest także zastosowanie PostgreSQL, SQLite, Microsoft SQL Server lub MongoDB, z czego wsparcie dla dwóch ostatnich możliwe jest jedynie za pomocą dodatkowych modułów.

PayU Donations
Element tła

Wybór partnera nie ogranicza się jedynie do technologii, z której będziesz korzystać. To przede wszystkim kwestia zaufania, przewidywalności i zrozumienia celów biznesowych. Oto, dlaczego największe marki powierzają nam swoje kluczowe projekty.

Ponad 12 lat doświadczenia, które oszczędzi Twój czas i pieniądze

Przez ponad dekadę obecności na rynku, jedną z najważniejszych rzeczy, której się nauczyliśmy, jest rozpoznawanie wzorców. Problem, który dla klienta jest czymś nowym, my prawdopodobnie rozwiązaliśmy już kilkakrotnie. To doświadczenie przekłada się bezpośrednio na korzyści dla Ciebie – szybsze znajdowanie rozwiązań, mniejsze ryzyko błędów i optymalizację budżetu. Nie uczymy się na Twoim projekcie, ale dostarczamy sprawdzoną wiedzę od pierwszego dnia współpracy.

Zaufanie największych marek potwierdzone wdrożeniami

Udane współprace z największymi firmami z różnych branż (LINK4, Grupa WSB Merito, KGHM) to dowód na to, że nasze rozwiązania przechodzą rygorystyczne audyty bezpieczeństwa i testy wydajnościowe. Dzięki temu masz pewność, że korzystasz z usług partnera, którego jakość zweryfikowali najbardziej wymagający gracze na rynku.

Kompleksowa opieka

Wdrożenie nowej strony internetowej to dopiero początek drogi. Witrynę należy rozwijać o nowe funkcje i dbać o jej wydajność. Nie zostawiamy Cię z tym. Oferujemy pełne wsparcie na każdym etapie projektu, zaczynając od dogłębnej analizy celów biznesowych, a kończąc na długoterminowym wsparciu i rozwoju strategicznym Twojego rozwiązania.

Partnerstwo i odpowiedzialność

Transparentność jest dla nas kluczem do powodzenia projektu. Od samego początku współpracy otrzymujesz od nas dostęp do systemu JIRA, w którym możesz na bieżąco śledzić postęp prac. Ponadto regularnie uczestniczysz w spotkaniach biznesowych, a my zawsze jesteśmy gotowi odpowiedzieć na Twoje pytania i wyjaśnić podejmowane decyzje. Traktujemy Cię jak partnera, a nie zleceniodawcę, bo wierzymy, że współpracując w ten sposób, osiągniemy najlepsze rezultaty.

Najczęściej zadawane pytania

Drupal to bardzo wydajny system, który pozwala stworzyć dowolny projekt webowy. Jeżeli myślisz o budowie strony, sklepu lub aplikacji w oparciu o Drupala – napisz do nas. Z chęcią doradzimy Ci i pomożemy podjąć najlepszą decyzję.

Skontaktuj się z nami

Dla kogo Drupal będzie najlepszy?

Drupal to bardzo wszechstronny system, który świetnie sprawdza się do tworzenia rozbudowanych serwisów korporacyjnych, uniwersyteckich lub organizacji non-profit. Korzystając z modułu Drupal Commerce, możesz dodatkowo zbudować kompleksowy sklep internetowy, platformę b2b lub katalog produktów z zaawansowanymi funkcjami. Ponadto system świetnie radzi sobie z dużym natężeniem ruchu na stronie, dlatego korzystają z niego również platformy wideo czy serwisy informacyjne.

Jak wygląda migracja z innego CMS-u do Drupala?

Migracja z jednego CMS do drugiego wymaga nieco gimnastyki, ale dla nas nie ma rzeczy niemożliwych. Trzeba jednak podejść do tego metodycznie. W dużym skrócie zaczynamy od analizy Twojego obecnego systemu, identyfikacji struktury danych i audytu funkcji. Następnie przygotowujemy środowisko Drupala i dostosowujemy typy treści, pól i taksonomii. Po końcowych testach, przychodzi czas na uruchomienie strony na nowym środowisku.

Czym Drupal wyróżnia się na tle konkurencyjnych CMS-ów?

Drupal nie jest typowym systemem zarządzania treścią, ponieważ łączy w sobie cechy zarówno CMS-a, jak i frameworka. Dzięki wsparciu dla architektury headless system możesz wykorzystać jako backend do aplikacji mobilnych, PWA lub front-endów zbudowanych na różnych frameworkach, np. React, Angular czy Vue. Ponadto Drupal wyróżnia się zaawansowanymi poziomami bezpieczeństwa za sprawą aktywnej społeczności, która dba o regularne update’y.

Czy osoba bez wiedzy technicznej może samodzielnie zarządzać stroną na Drupalu?

Trudno odpowiedzieć na to pytanie jednoznacznie. O ile Drupal oferuje intuicyjny edytor treści (CKEditor) i umożliwia łatwe dodawanie contentu czy zarządzanie kategoriami, o tyle np. jego instalacja i zarządzanie modułami wydają się nieco bardziej skomplikowane. Wszystko zależy od konfiguracji Twojej witryny i poziomu skomplikowania projektu.

Czy można stworzyć sklep internetowy na Drupalu?

Tak, dzięki modułowi Drupal Commerce można tworzyć sklepy internetowe zróżnicowane pod kątem funkcji i dostosowane do wymagań danej branży na CMS Drupal. Moduł Commerce umożliwia budowę platform sprzedażowych małej, średniej i dużej wielkości – sam decydujesz, czego potrzebuje Twój biznes.

Czy można rozbudować stronę na Drupalu w przyszłości?

Drupal to system charakteryzujący się ponadprzeciętną skalowalnością, dzięki czemu świetnie nadaje się do projektów przyszłościowych. Mając stronę na Drupalu, możesz zdecydować się na rozwój jej funkcji w dowolnym momencie.

Czy można prowadzić stronę wielojęzyczną na Drupalu?

Oczywiście – Drupal to system, który świetnie radzi sobie z obsługą stron wielojęzycznych. Nie narzuca limitów dotyczących liczby wersji językowych, czy momentu wprowadzania nowych tłumaczeń. Nawet po starcie strony możesz dodawać jej kolejne wersje.

Z jakimi systemami można zintegrować Drupala?

Drupal to elastyczny CMS, z którym można zintegrować niemal każdą aplikację, system dostaw czy płatności. Wszystko dzięki gotowym i dedykowanym modułom, które umożliwiają połączenie Drupala z dowolną liczbą zewnętrznych systemów oraz architekturze API-first.

Stwórz swój wymarzony projekt na Drupalu

Oceń wpis
4.7
Ocena: 4.8 Liczba głosów: 75
CAPTCHA