Tworzenie sklepów internetowych
- Nieszablonowe rozwiązania
- Optymalizacja pod kątem SEO
- Integracja różnych metod płatności
Dziękujemy za wysłanie wiadomości!
Oto kolejne kroki:
Zakładanie sklepu internetowego - dlaczego warto stworzyć swój e-sklep?
Z roku na rok sprzedaż online zyskuje na znaczeniu, wypierając tradycyjne zakupy. Każdy przedsiębiorca, który myśli przyszłościowo, powinien poważnie zastanowić się nad wejściem ze swoim biznesem w świat online. Jeżeli sprzedajesz już w internecie z pomocą zewnętrznych platform, pewnie widzisz, że wraz z rozwojem asortymentu, potrzeba posiadania własnego sklepu internetowego rośnie.
Budowanie sklepu internetowego wcale nie musi być długim, monotonnym procesem. Jeżeli wybierzesz odpowiednią technologię i kompetentną firmę do współpracy, zyskasz rozwiązanie do sprzedaży online, które będzie służyć Ci przez długie lata.
Tworzenie sklepów internetowych w Smartbees - nasze kompetencje
Stworzenie sklepu internetowego, który będzie rozwijał się wraz z Twoim biznesem, to zadanie dla profesjonalistów. W Smartbees od ponad 12 lat zajmujemy się projektowaniem i tworzeniem sklepów internetowych dla firm z różnych sektorów gospodarki i na różnym etapie rozwoju działalności. Budujemy sklepy internetowe dla marek, które dopiero zaczynają działalność online, jak i dla firm z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży internetowej.
Nasze kompetencje nie kończą się na tworzeniu sklepu – zapewniamy kompleksową obsługę i rozwój Twojego e-commerce. Zakres tej usługi ustalamy indywidualnie w zależności od Twoich potrzeb.
Zakładanie sklepu internetowego ze Smartbees to:
Projekty sklepów internetowych
Trendy w branży e-commerce zmieniają się dynamicznie, jednak niektóre aspekty projektowania pozostają niezmienne od wielu lat. Proces projektowania i tworzenia sklepu powinien skupiać się przede wszystkim na użytkownikach – ich wygodzie i łatwości w poruszaniu. Szczególną uwagę powinieneś zwrócić na projektowanie procesu zakupowego, który musi być jak najbardziej przejrzysty i intuicyjny, aby użytkownik mógł szybko i bez komplikacji dokonać zakupu.
Pamiętaj, że coraz więcej użytkowników kupuje z poziomu urządzeń mobilnych, więc responsywny projekt sklepu internetowego to podstawa. Layout e-commerce musi być także spójny z wizerunkiem Twojej firmy i tzw. brand bookiem.
Dobry projekt sklepu internetowego powinien być:
- zgodny z identyfikacją wizualną firmy,
- estetyczny,
- angażujący,
- responsywny,
- przyjazny użytkownikom,
- zgodny z zasadami UI i UX.
Budowanie sklepu internetowego na technologii Open Source
Projektowanie sklepów internetowych a marketing
Nie można zapominać o tym, że projekty sklepów internetowych powinny uwzględniać potrzeby e-biznesu pod kątem przyszłych działań marketingowych. Nie tylko w kwestii ich prowadzenia, ale również mierzenia efektów. Na te aspekty zwróć szczególną uwagę:
- SEO - praca nad widocznością sklepu internetowego w organicznych wynikach wyszukiwania to bardzo ważny obszar marketingu online. Tworzenie sklepu internetowego z uwzględnieniem SEO jest konieczne, jeśli chcesz organicznie zdobywać Klientów. Każdy sklep powinien mieć m.in. możliwość dodawania meta tagów, automatycznego generowania mapy strony czy tworzenia przyjaznych adresów URL. Większość systemów Open Source oferuje bogate funkcje SEO, które można dodawać do sklepu wedle uznania, dzięki rozszerzeniom.
- Analityka - prowadząc marketing sklepu internetowego, na pewno chciałbyś śledzić skuteczność swoich działań. Każdy sklep internetowy powinien być domyślnie zintegrowany z podstawowymi, darmowymi narzędziami do analityki – Google Analytics, Google Search Console i Google Tag Manager. Większość zewnętrznych narzędzi do analityki sklepu internetowego ma gotowe integracje z systemami sklepowymi, a jeżeli takich nie ma – programiści mogą stworzyć moduł, integrujący sklep z narzędziem analitycznym.
- Blog - content marketing w sklepie internetowym to podstawa. Projektowanie sklepu internetowego powinno uwzględniać utworzenie sekcji blogowej, nawet jeśli nie będziesz chciał tworzyć bloga od samego początku działalności. Opcji założenia go jest naprawdę wiele, np. w ramach platformy sklepowej lub zintegrować z blogiem na innym systemie np. na WordPressie.
- Newslettery - podobnie jak w przypadku blogu, nie musisz startować z e-mail marketingiem już na etapie zakładania sklepu internetowego, ale samą funkcję warto mieć zaplanowaną od początku jego istnienia. Większość popularnych narzędzi do e-mail marketingu, jak MailChimp czy FreshMail, ma gotowe integracje z platformami sklepowymi, dzięki czemu możesz zarządzać wysyłką mailingów z poziomu swojego sklepu.
Tworzenie sklepów internetowych - najczęstsze pytania
Nasi Klienci
Co mówią o naszej współpracy?
Zobacz, jak tworzymy sklepy internetowe
Zbuduj z nami e-commerce, który będzie sprzedawać
Poznaj wycenę swojego sklepu internetowego