Profesjonalny audyt SEO

Sprawdź niewykorzystany potencjał swojej strony
  • Analiza szybkości strony
  • Weryfikacja poprawności słów kluczowych
  • Przegląd struktury URL

Skontaktuj się z nami

CAPTCHA

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Oto kolejne kroki:

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

24h

Przygotujemy wycenę Twojego zlecenia, uwzględniając wszystkie najważniejsze czynniki wpływające na ostateczny koszt realizacji.

bees

Doradzimy Ci, jakie rozwiązania będą najlepsze dla Twojego projektu.

hand
Element tła

Audyt SEO to nic innego jak dokładna analiza strony internetowej pod kątem widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania. Profesjonalny audyt pozwala sprawdzić, czy strona internetowa jest zgodna z aktualnymi kryteriami stosowanymi przez boty wyszukiwarek przy tworzeniu rankingu stron. Tylko dobrze zoptymalizowane strony internetowe mają szansę na długofalowe efekty SEO, a audyt to pierwszy krok do efektywnej pracy nad widocznością strony.

Pozycjonowanie stron internetowych jest długotrwałym procesem, który wymaga starannie dobranej oraz konsekwentnie przestrzeganej strategii. Punktem wyjścia wszystkich działań SEO powinna być kompleksowa analiza strony, która pozwoli dobrać najbardziej optymalne rozwiązania oraz ustalić priorytety.

Profesjonalna ocena strony internetowej umożliwi identyfikację jej mocnych i słabych stron, poprawę szybkości działania, a także eliminację kluczowych błędów technicznych, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Efektem dobrze przeprowadzonego audytu SEO są jasne wytyczne dotyczące m.in. kwestii technicznych czy fraz kluczowych, dzięki którym strona może skutecznie zwiększyć swoją widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania.

Najważniejsze cele audytu SEO:

  • zbadanie aktualnej kondycji strony internetowej,
  • identyfikacja kluczowych elementów do poprawy,
  • poprawa widoczności strony w sieci,
  • zwiększenie ruchu na stronie,
  • zwiększenie konwersji,
  • opracowanie długofalowej strategii SEO.

Kiedy wykonać audyt strony pod kątem SEO?

Wbrew pozorom, audyt SEO nie jest przeznaczony jedynie dla stron internetowych, które nie są zadowolone z obecnych efektów działań optymalizacyjnych. Analizę strony można (i warto) przeprowadzać na różnych etapach jej istnienia. Oto kilka sytuacji, w których wykonanie audytu strony pod kątem SEO jest obowiązkowym punktem.

  1. Cykliczny audyt strony - lubisz trzymać rękę na pulsie? Zatem wykonanie regularnej analizy strony jest dla Ciebie. W zależności od potrzeb – raz na rok, pół roku lub kwartał możesz zlecić kompleksowy audyt strony, aby monitorować swoją pozycję na tle konkurencji, a także uniknąć utraty wypracowanych dotąd efektów.
  2. Przebudowa obecnej strony - wprowadzając znaczące zmiany na istniejących stronach internetowych, często nie zwraca się uwagi na to, aby wykonać audyt. To duży błąd! W wielu przypadkach strony, które wypracowały solidną widoczność w sieci, nagle ją tracą. Często wynika to z braku dostatecznej wiedzy SEO podczas prac rozwojowych i niewdrożeniu odpowiednich działań na czas.
  3. Migracja strony - miały być spektakularne wzrosty, a są niespodziewane spadki. Brzmi znajomo? Przy zmianie silnika strony czy nazwy domeny, audyt SEO to podstawa. Dzięki niemu będziesz pewny, że nie utracisz ciężko wypracowanych pozycji poprzez proste błędy.
  4. Brak efektów SEO - prowadzisz samodzielnie działania SEO, ale nie widzisz efektów? Wykonanie audytu strony internetowej pozwoli Ci ustalić, gdzie tkwi problem na drodze do wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.
  5. Sprawdzenie agencji - jeżeli nie jesteś pewny, czy agencja odpowiedzialna za pozycjonowanie Twojej strony wywiązuje się ze swoich zobowiązań, profesjonalny audyt powinien dać Ci jasną odpowiedź, czy warto dalej kontynuować współpracę, czy należy rozejrzeć się za nowym dostawcą usług SEO.
  6. Audyt na start - rozpoczynając przygodę z pozycjonowaniem stron, bezwzględnie należy przeprowadzić audyt obecnej sytuacji. Pozwoli to określić najlepszą drogę do upragnionych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania oraz wskazać kluczowe elementy do poprawy.
  7. Sprawdzenie konkurencji - profesjonalny audyt stron www wskaże Ci, w jakim miejscu na tle głównych konkurentów obecnie jesteś, a co za tym idzie - pozwoli na opracowanie strategii, dzięki której będziesz mógł ich dogonić, a nawet prześcignąć w organicznych wynikach wyszukiwania.
  8. Wdrożenie nowej strony - kiedy startujesz z nową stroną internetową, przeprowadzenie audytu to podstawa. Pozwoli on sprawdzić, czy programista lub firma, którzy tworzyli stronę, stosowali się do dobrych praktyk SEO, a jeśli nie – dowiesz się, jakie elementy możesz poprawić jeszcze przed ostatecznym wdrożeniem.
Przeszukanie strony internetowej
Zmagasz się z którąś z powyższych sytuacji?
Zleć audyt

Precyzja i kompleksowość - te dwa słowa najlepiej określają audyty SEO tworzone przez naszych ekspertów. Analizie poddajemy szereg elementów zarówno w obrębie Twojej strony, jak i poza nią. Zobacz, czego możesz się spodziewać, zlecając nam audyt strony pod kątem SEO.

Tworzenie audytu SEO

Zapewne zastanawiasz się, ile kosztuje audyt strony internetowej? Cena audytu SEO uzależniona jest od wielu czynników. Do kluczowych z nich możemy zaliczyć:

  • zakres analizy strony (czy oczekujesz pełnej oceny strony internetowej, czy tylko jej wybranych elementów);
  • wielkość witryny;
  • branżę, w której operujesz – ma ona kluczowe znaczenie przy analizie konkurencji.

Z tych powodów audyt stron www wyceniamy indywidualnie po rozmowie z klientem i poznaniu oczekiwań względem analizy strony.

Indywidualna wycena audytu SEO
Napisz do nas

Zastanawiasz się nad audytem SEO? Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli masz dodatkowe wątpliwości, napisz do nas.

Skontaktuj się z nami

Ile trwa wykonanie audytu SEO?

Czas przygotowania audytu SEO w dużej mierze zależy od jego zakresu. Przeprowadzenie wieloetapowej, kompleksowej analizy strony będzie znacznie dłuższe od sprawdzenia i interpretacji podstawowych parametrów. Jednak bez względu na wielkość przeprowadzanej analizy zawsze staramy się przedstawić raport z audytu do 10 dni roboczych od jego zlecenia.

Czy darmowy audyt SEO jest wystarczający?

Jeżeli zależy Ci na kompleksowej ocenie strony internetowej, warto zainwestować w płatny audyt strony internetowej, obejmujący więcej obszarów, a także stawiający na pogłębioną analizę poszczególnych zagadnień. Jeśli jednak nie jesteś przekonany do płatnej analizy strony, napisz do nas - z chęcią przedstawimy Ci propozycję darmowego audytu w podstawowej wersji.

Czy oferujecie inne usługi SEO?

Tak, w naszej ofercie mamy wiele usług związanych z optymalizacją stron pod kątem wyszukiwarek. W celu uzyskania dalszych informacji zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami mailowo: kontakt@smartbees.pl lub przez formularz kontaktowy.

Sprawdź, czego potrzebuje Twoja strona

CAPTCHA