Obsługa i rozwój Drupal
Zapewniamy stały rozwój i bezpieczeństwo Twojej platformy na Drupalu
Obsługa i rozwój Drupala
Stworzenie dobrej strony, platformy e-commerce czy aplikacji w Drupalu to jedynie połowa sukcesu. Aby rozwiązanie poprawnie funkcjonowało i było przyjazne użytkownikom, musi być na bieżąco monitorowane i rozwijane o nowe funkcje. Twój projekt potrzebuje stałego nadzoru i natychmiastowej reakcji w przypadku pojawienia się błędów. Dlatego odpowiednia obsługa i rozwój powinna być priorytetem każdego serwisu zbudowanego w oparciu o CMS Drupal.
Nasze doświadczenie
W Smartbees obsługujemy i rozwijamy projekty drupalowe różnej wielkości dla klientów z Polski i zagranicy. Wdrażamy nowe rozwiązania i świadczymy usługi supportowe dla rozbudowanych stron www, systemów PIM, sklepów online czy aplikacji webowych.
W ramach usług rozwojowych możesz liczyć nie tylko na wsparcie naszego zespołu programistów, ale także pomoc działu graficznego i konsultantów biznesowych.
Support w Smartbees to:
- ponad 12 lat doświadczenia w obsłudze rozwiązań na CMS Drupal,
- możliwość wsparcia projektów na Drupal 7-11,
- współpraca z firmą, która obsługuje projekty drupalowe dla największy polskich i zagranicznych organizacji,
- profesjonalne doradztwo rozwiązań.
Rozwój i obsługa Drupala w Smartbees – jakie masz opcje?
W Smartbees oferujemy trzy możliwości rozliczania się za współpracę supportową:
- Pojedyncze godziny supportowe – wspólnie ustalamy cenę za usługę i pracujemy przez uzgodniony wcześniej czas.
- Współpraca abonamentowa – najczęściej wybierany pakiet, rozliczamy się na zasadzie miesięcznego abonamentu.
- Pakiety godzin – masz możliwość jednorazowego wykupienia pakietu godzin. Cenę ustalamy odgórnie.
Support Drupala – jakie możliwości oferujemy?
Wiemy, jak ważny jest dobry support rozwiązania na Drupalu, dlatego w Smartbees mamy jasno określone obszary wymagające wsparcia ekspertów. Nasze usługi z zakresu obsługi i rozwoju Drupala oferujemy w pakietach działających na zasadzie miesięcznego abonamentu. Postawiliśmy na aż cztery warianty – Standard, Plus, Business i Premium, ponieważ wiemy, że każdy biznes ma inne potrzeby. Wybór odpowiedniego zależy od wielu czynników m.in.: wielkości projektu, oczekiwanego czasu reakcji na zgłoszenia czy preferowanych form kontaktu.
Dla małych stron i sklepów, które zaczynają działalność. Idealny na pierwszy support.
Dla średnich projektów, które dynamicznie się rozwijają i stale rozszerzają swoje usługi.
Dla średnich i dużych platform ze znacznymi potrzebami supportowymi.
Dla rozbudowanych serwisów wymagających zaawansowanego wsparcia.
Pakiety obsługi i rozwoju Drupala
Działamy w ustrukturyzowanym modelu supportu dla Drupala. Każdy nasz pakiet obejmuje cztery obszary – komunikację, infrastrukturę, obsługę klienta i kwestie techniczne.
- Obsługa klienta - dbamy o to, by każdy Klient był zadowolony z naszych usług, dlatego niezależnie od pakietu oferujemy Indywidualnego Opiekuna, który będzie nadzorował cały proces supportowy, udzielał rad i raportował. Przeprowadzi on również całą procedurę onboardingu. Standardowo nasze usługi obsługi i rozwoju Drupala świadczymy w dni robocze w godzinach 8-16, jednakże jeśli zależy Ci na poszerzeniu tej opcji – z myślą o Tobie stworzyliśmy pakiet Premium.
- Komunikacja - w ramach każdego pakietu zapewniamy kontakt e-mailowy z naszym zespołem supportowym. Wszystkie kwestie techniczne, zgłoszenia oraz postęp prac raportujemy za pomocą systemu Jira, aby zapewnić transparentność i dobrą organizację pracy. Jeżeli czujesz, że potrzebujesz również konsultacji telefonicznych – dwa z naszych pakietów obejmują również tę usługę.
- Kwestie techniczne - czyli najważniejsza część obsługi i rozwoju Drupala. Każdy biznes ma inne potrzeby, dlatego w zależności od wybranego pakietu, oferujemy zróżnicowany czas reakcji na błędy, usługi audytowe oraz typ rozliczania prac developerskich. Oczywiście każdy pakiet możemy rozbudować o dodatkowe usługi z zakresu supportu technicznego w zależności od Twoich wymagań.
- Infrastruktura - utrzymanie odpowiedniej infrastruktury służącej do wdrażania zmian czy przeprowadzania testów to podstawa dobrego supportu Drupala, dlatego zapewniamy je w ramach każdego pakietu. Po uprzednich ustaleniach możemy także postawić i aktualizować środowisko testowe na serwerze Klienta. Ponadto, przy każdym projekcie supportowym tworzymy repozytorium plików GIT oraz kopie zapasową wszystkich baz danych.
Support Drupal – najczęściej zadawane pytania
Co mówią o nas Klienci?
Postaw na najwyższej jakości wsparcie Twojej strony