Serwisy korporacyjne

Projektowanie, wdrażanie i obsługa portali korporacyjnych dla polskich i zagranicznych firm

Zleć stworzenie serwisu
Element tła

Serwisy korporacyjne - dlaczego korporacje potrzebują wyjątkowych rozwiązań?

Portal korporacyjny jest specyficznym rodzajem strony internetowej. Dlaczego? Głównie z powodu swojej wielkości, zasięgu oraz funkcjonalności, które powinien oferować. Taki serwis stanowi wizytówkę korporacji w sieci, a także ważne źródło informacji dla wszystkich interesariuszy organizacji. Właśnie dlatego dużej wielkości firmy powinny zwracać szczególną uwagę na budowę, rozwój oraz wsparcie techniczne portalu korporacyjnego.

Ze względu na bardzo zróżnicowane potrzeby grup docelowych, strony korporacyjne są złożonymi systemami, wymagającymi szczegółowego przemyślenia funkcjonalności oraz samej struktury i hierarchii informacji. Nierzadko podzielone są na wiele sekcji tematycznych, składających się z pomniejszych kategorii i podstron.

Aktualni Klienci

Dekoracyjna ikona

Aktualni Klienci

Dla tej grupy docelowej szczególnie ważne są informacje o zmianach w ofercie firmy czy zasadach współpracy z kluczowymi partnerami i dostawcami. Istotne są również komunikaty dotyczące zmian personalnych w zarządzie i na stopniach menedżerskich.

Potencjalni Klienci

Dekoracyjna ikona

Potencjalni Klienci

Dla przyszłych Klientów portal korporacyjny jest miejscem, które pozwala bliżej poznać firmę – jej strukturę organizacyjną, inwestorską, aktualną ofertę, portfolio realizacji, a także zweryfikować jej wizerunek online.

Inwestorzy

Dekoracyjna ikona

Inwestorzy

Z perspektywy inwestorów najważniejsze są dane finansowe, raporty i sprawozdania spółki, które pozwalają ocenić jej kondycję. Ważną część stanowią również komunikaty i aktualności dotyczące zebrań, zgromadzeń walnych i innych informacji kluczowych z perspektywy funkcjonowania organizacji.

Potencjalni pracownicy

Dekoracyjna ikona

Potencjalni pracownicy

Korporacje zatrudniają tysiące pracowników. Nie dziwi więc fakt, że muszą mieć rozbudowane kanały komunikacji z kandydatami, którzy na stronie internetowej szukają informacji o aktualnych ofertach pracy, wynagrodzeniu, procesie rekrutacyjnym czy onboardingu.

Serwis korporacyjny dopasowany do Twoich wymagań
Skontaktuj się z nami

Nie każdy system nadaje się na podstawę strony dla korporacji. Musi on spełniać kilka kryteriów, które ułatwią pracę i zapewnią jakość działania w perspektywie długookresowej – w końcu portali korporacyjnych nie zmienia się co roku.

  1. Bezpieczeństwo - prawdopodobnie najważniejsza cecha systemu. Żadna korporacja nie może sobie pozwolić na luki bezpieczeństwa, które mogą powodować zainfekowanie systemu czy wycieki danych. Właśnie dlatego CMS strony korporacyjnej musi mieć odpowiednie zabezpieczenia i regularnie wypuszczać łatki bezpieczeństwa.
  2. Skalowalność i wydajność - serwisy korporacyjne to zazwyczaj duże systemy, które w każdej chwili muszą mieć możliwość dodawania nowych podstron czy integracji z poszczególnymi systemami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Nie mogą również wolno się ładować i mieć przerwy w funkcjonowaniu. Z tego powodu CMS dla portalu korporacyjnego musi być wydajny i oferować wiele możliwości rozwoju.
  3. Centralny panel administracyjny - w przypadku stron korporacyjnych za zarządzanie poszczególnymi sekcjami serwisu mogą być odpowiedzialne inne osoby, a nawet całe działy – marketingu, HR czy sprzedaży. Aby ułatwić zarządzanie serwisem korporacyjnym, panel administracyjny powinien być podzielony na moduły/sekcje/kategorie. Dzięki temu z jego poziomu każdy z użytkowników może zarządzać częścią serwisu, do której ma nadane uprawnienia.
  4. Zaawansowane opcje zarządzania treścią - strony dla korporacji mają wiele podstron i sekcji, które różnią się rodzajami zawartości i sposobem ich wyświetlania. Właśnie dlatego potrzebują CMS-a, który jest w stanie obsłużyć i wyświetlać docelowym użytkownikom różne bloki i typy zawartości, a jednocześnie dawać redaktorom możliwość łatwego dodawania, edytowania i usuwania zróżnicowanych treści.

Wydawać by się mogło, że trudno zaleźć system bezwarunkowo spełniający wszystkie cztery kryteria. Wbrew pozorom, taki istnieje. Jest nim Drupal – CMS na licencji Open Source, stworzony z myślą o średnich i dużych wielkościach realizacji. Zapewnia niemalże nielimitowane możliwości rozwoju funkcji w przyszłości. Drupal to system, któremu przy budowie serwisów zaufały największe koncerny, instytucje i organizacje na świecie m.in. Tesla.

bee keeper

W Smartbees od ponad 12 lat tworzymy skalowalne rozwiązania na CMS Drupal dla firm z Polski i zagranicy. Zajmujemy się kompleksową obsługą tworzonych serwisów korporacyjnych – od etapu projektowania graficznego przez proces developmentu po obsługę i wsparcie techniczne.

Wiemy, że strony dla korporacji wymagają personalizowanych rozwiązań – dzięki Drupalowi możemy tworzyć dowolne funkcje w formie modułów, które usprawnią działanie portalu korporacyjnego.

Strony dla korporacji w Smartbees to:

Wsparcie na każdym etapie realizacji od analizy przedwdrożeniowej po support 24/7

Bees

Ponad 12 lat doświadczenia w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań klasy enterprise

keeper

Współpraca z partnerem, który stworzył portale korporacyjne dla firm takich jak Link4 czy KGHM

bee

Zastosowanie sprawdzonego CMS Drupal, idealnego dla tego typu realizacji

honeycomb
Zleć stworzenie serwisu prawdziwym specjalistom
Zlecam!

Budowa serwisów korporacyjnych to nie tylko kwestia jakościowego kodu i bardzo dobrych zabezpieczeń. To także inne elementy, szczególnie widoczne z perspektywy jej końcowych użytkowników. Zobacz, na co zwracamy uwagę.

Zleć nam stworzenie serwisu

Branding

Portal korporacyjny to wizytówka organizacji w sieci. Musi być zgodna z tzw. corporate identity – brandowe kolory, fonty, poprawnie wyświetlające się logo, to podstawy. Wszystko to buduje pozytywny wizerunek organizacji w internecie i stanowi o jej profesjonalizmie.

SEO

Pomimo rozpoznawalnych brandów, nawet korporacje muszą dbać o widoczność w sieci. Tworzone przez nas strony dla korporacji spełniają wymogi dotyczące m.in. przyjaznych URL, możliwości dodawania meta tagów czy nawigacji okruszkowej.

UX

Najważniejszym elementem każdej strony korporacyjnej jest focus na jej użytkownika. Liczy się jego wygoda i końcowe zadowolenie. Tworzone przez nas rozwiązania mają intuicyjny interfejs, po którym użytkownik porusza się z przyjemnością.

WCAG

Serwisy korporacyjne powinny być dostępne dla wszystkich użytkowników, także tych z niepełnosprawnościami. Warto uwzględnić to w swoich planach, dostosowując stronę do wytycznych WCAG.

Zbuduj z nami swój serwis korporacyjny

Stwórz skalowalny portal dla Twojego biznesu

CAPTCHA