Usługa wsparcia sklepów na Magento w Smartbees
Czym jest support sklepu?
Wsparcie e-commerce nie opiera się wyłącznie na reagowaniu w sytuacjach kryzysowych. Kompleksowy support oferuje m.in. regularne aktualizacje, ciągły rozwój (np. wdrażanie nowych funkcji) czy dbanie o wydajność i bezpieczeństwo serwisu. W Smartbees od lat wspieramy sklepy internetowe i chętnie dzielimy się sukcesami naszych Klientów. Odkryj, na co możesz liczyć, decydując się na usługę supportu sklepu w Smartbees.
Support Magento w Smartbees
Aktualizacje
Regularne aktualizacje Magento są istotne nie tylko z punktu widzenia rozwoju platformy, ale przede wszystkim bezpieczeństwa danych Twoich klientów. Przestarzałe rozwiązania mogą stwarzać ryzyko ataków hakerskich, dlatego aby ich uniknąć, przeprowadzamy cykliczne aktualizacje core Magento. Ponadto dbamy o aktualizacje modułów, aby zapewnić ciągłość funkcjonowania sklepów, np. pod kątem obsługi płatności, dostaw itp.
Naprawa błędów
Błędy są nierozłączną częścią działań każdego sklepu. To normalna sytuacja, która wymaga odpowiedniej reakcji. Dlatego w ramach wsparcia diagnozujemy powody błędów, szacujemy, ile czasu zajmie ich eliminacja oraz przystępujemy do działania. W przypadku bugów wpływających na poprawność procesu zakupowego podejmujemy się natychmiastowej realizacji zadania lub działamy zgodnie z ustalonymi w umowie czasami reakcji.
Dodatkowo każdy błąd w sklepie wyjaśniamy z Klientem, aby zapewnić jak najwięcej informacji o serwisie oraz pomóc uniknąć podobnej sytuacji w przyszłości.
Nadzór nad działaniem serwisu
Ciągłość funkcjonowania Twojego sklepu jest naszym priorytetem, dlatego na bieżąco weryfikujemy poprawność działania procesu zakupowego, serwerów czy połączenia z systemami zewnętrznymi. Jeśli znajdziemy błąd, zgłaszamy go bezpośrednio do Ciebie.
Rozwój funkcji
Wdrażanie nowych rozwiązań jest w kontekście prowadzenia e-commerce niezbędne. Dlatego w ramach usługi supportu Magento proponujemy między innymi:
- tworzenie customowych modułów,
- wdrażanie rozwiązań mających na celu zwiększenie konwersji,
- integracje z systemami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- wdrażanie ulepszeń UI/UX w procesie zakupowym,
- prace nad wydajnością strony.
Wsparcie 24/7
Zdajemy sobie sprawę, że sklep internetowy musi działać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dlatego zapewniamy całodobową opiekę nad zachowaniem ciągłości sprzedaży, synchronizacji stanów magazynowych oraz poprawnością funkcjonowania serwisu. Dzięki temu minimalizujemy ryzyko dłuższych przestojów w działaniu sklepu.
Wsparcie sklepów w Smartbees
Case studies – poznaj firmy, z którymi współpracujemy przy supporcie Magento
Mamy wieloletnie doświadczenie we wspieraniu stron i sklepów internetowych, zarówno dla małych firm, jak i wielkich przedsiębiorstw. Sprawdź, jak wygląda współpraca z nami na przykładzie naszych Klientów.
Foksal
Z wydawnictwem Foksal (częścią grupy Empik) współpracujemy od 2022 roku i wspieramy sklep oparty na Magento 1. W ramach supportu m.in. wdrożyliśmy nowe projekty graficzne, landing page czy analizowaliśmy proces zakupowy pod kątem doświadczenia użytkownika. Ponadto na co dzień dbamy o prawidłowość integracji z systemami zewnętrznymi i reagujemy na bieżące błędy pojawiające się w sklepie.
Dzięki ścisłej współpracy naszych specjalistów SEO z programistami wdrożyliśmy również nową strukturę menu wraz z rozbudowanymi przekierowaniami, unikając spadków widoczności serwisu.
Wyróżniki współpracy:
- przeprowadzanie analiz UX,
- wdrożenie nowych metod dostaw i płatności,
- ścisła współpraca programistów ze specjalistami SEO,
- wdrożenie nowej struktury menu,
- wdrożenie podstron konkretnych wydawnictw.
Artur Myśliński
Senior E-commerce Manager / Foksal
Z firmą Smartbees współpracujemy od 2022 roku głównie przy obsłudze i rozwoju naszej strony internetowej gwfoksal.pl opartej na platformie Magento. Współpraca przebiega sprawnie, a Smartbees zapewnia nam kompleksowe wsparcie na każdym etapie projektu. Ich zaangażowanie i elastyczność pozwalają szybko reagować na zmieniające się wymagania oraz rozwiązywać wszelkie wyzwania.
Sanplast
Support dla firmy Sanplast obejmuje m.in. bieżącą obsługę błędów czy cykliczne aktualizacje. Sklep jest postawiony na Magento 2.2. Owocna współpraca poskutkowała rozszerzeniem zakresu usług m.in. o aktualizację systemu do najnowszej wersji – 2.4.6.
Z firmą Sanplast współpracujemy również przy optymalizacji sklepu pod wyszukiwarkę Google. Support jest zatem kompleksowy, a współpraca specjalistów SEO z programistami odgrywa niebagatelną rolę.
Wyróżniki współpracy:
- upgrade do najnowszej wersji Magento – 2.4.6,
- rozdzielenie multi instalacji i wyodrębnienie jednego serwisu na oddzielny serwer,
- tworzenie nowych podstron,
- rozszerzanie istniejących funkcji serwisu.
Małgorzata Hulisz
Kierownik Działu Marketingu / Sanplast
Zespół Agencji wykonując powierzone zadania wykazuje się profesjonalną wiedzą z zakresu obsługi technicznej platformy Magento, doświadczeniem, zaangażowaniem, indywidualnym podejściem i znajomością zagadnień związanych z prowadzoną przez siebie działalnością. Wszelkie uzgodnione i zaakceptowane działania przebiegają terminowo i zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami.
Mennica
Mennica Polska to jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie instytucji tego rodzaju na świecie. Bezpieczeństwo w tej branży to absolutna podstawa, dlatego w ramach supportu dbamy o wysoki poziom zabezpieczeń.
Sklep działa na Magento 1, a zakres wsparcia obejmuje również monitoring witryny, naprawę błędów oraz przeprowadzanie aktualizacji. Ponadto podczas dotychczasowej współpracy rozbudowaliśmy integrację z systemem SAP oraz umożliwiliśmy pobieranie kursów walut.
Wyróżniki współpracy:
- wdrożenie funkcji związanych z Anti-Money Laundering (m.in. weryfikacja transakcji powiązanych, walidacje danych osobowych),
- dodanie rozbudowanych weryfikacji koszyków zakupowych,
- wysoki poziom skomplikowania wprowadzanych zmian (poprzez zależności z istniejącymi systemami),
- wdrożenie weryfikacji SMS dzięki SMSAPI.
Sławomir Orłowski
Dyrektor Działu IT / Mennica Polska
Zespół Smartbees to nie tylko biegli znawcy technologii Magento, ale również zespół dobrze orientujący się w naszych potrzebach biznesowych. Korzystamy z ich usług od dwóch lat. Zaangażowanie i profesjonalizm, którymi się wykazują, przyczyniły się do stabilnego i bezpiecznego funkcjonowania naszych projektów.
Zaufali nam:
Potrzebujesz pomocy ekspertów przy supporcie Twojego e-commerce?