Logo CCS

Nowa witryna dla polskiego sprzedawcy i dystrybutora urządzeń odnowionych

Rodzaj projektu

Nowa strona internetowa

Branża

Serwis telefonów i AGD, sprzedaż i dystrybucja urządzeń odnowionych

Technologie

logo Drupal Drupal
Logo Vue.js Vue.js

Zakres prac

Analiza UX, projektowanie graficzne, web development, prace gwarancyjne i rozwojowe

  • Spersonalizowany projekt graficzny zgodny z identyfikacją wizualną marki
  • Integracja formularza zgłoszeniowego napraw z systemem CRM
  • Panel Klienta dla użytkowników indywidualnych i biznesowych
  • Rozbudowane możliwości edytorskie pozwalające na prezentację treści w różnej formie

O kliencie

Firma Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A prowadzi działalność skupiającą się na trzech obszarach: usługach serwisowych, sprzedaży i dystrybucji oraz działalności holdingowej i inwestycyjnej. Przez ponad 28 lat istnienia marka zdobyła zaufanie wielu firm i wypracowała silną pozycję na rynku serwisowym i dystrybucyjnym. 

Przed podjęciem współpracy Klient mierzył się z wieloma problemami w obrębie serwisu. Ówczesna strona internetowa nie zachęcała wyglądem do przeglądania, zgłaszania napraw czy kontaktowania się z działem obsługi klienta. Użytkownicy nie mieli możliwości poznania opinii innych klientów na stronie CCS. Nie było również opcji podglądu bieżących lub archiwalnych zleceń. W konsekwencji strona Klienta nie była atrakcyjna dla użytkowników, którzy po jej otwarciu najczęściej szybko przechodzili do innej witryny. 

logo Drupal
Logo Vue.js

Mając na uwadze wyzwania, przed jakimi stanął Klient, podjęliśmy decyzję o stworzeniu nowej witryny, która odpowiadałaby potrzebom użytkowników. Za cel obraliśmy zaprojektowanie i wdrożenie serwisu internetowego, który byłby przyjazny dla userów, miał ciekawy design oraz umożliwiał łatwe zgłaszanie napraw. Takie rozwiązania miały znacznie ułatwić pozyskiwanie nowych klientów.

Cel projektu CCS
Element tła

Na podstawie przeprowadzonej analizy UX/UI zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy nowy serwis internetowy w oparciu o najnowszą wersję Drupala 10. Wykonaliśmy również migrację treści ze starej strony w zakresie raportów giełdowych i contentu dotyczącego sekcji: o nas, relacje inwestorskie, RODO, praca oraz kontakt. Dlaczego CMS Drupal był świetnym wyborem dla tej realizacji?

  • Jest to platforma Open Source, dzięki czemu Klient nie musi płacić za licencję,
  • Drupal jest jednym z najbezpieczniejszych systemów CMS, więc zapewnia świetną ochronę przed atakami hakerskimi,
  • platforma może być ciągle rozwijana dzięki darmowym modułom dostępnym dla każdego,
  • dzięki swojej wydajności, CMS Drupal zapewnia płynne działanie witryny niezależnie od poziomu ruchu w serwisie.
Kalkulator wymiany wyświetlacza

Kalkulator wymiany wyświetlacza

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, stworzyliśmy kalkulator, który w szybki sposób może oszacować koszty naprawy ekranu w smartfonie. Jest to świetne rozwiązanie dla potencjalnych klientów, którzy nie mają możliwości zadzwonienia na infolinię. Kalkulator został zintegrowany z systemem CRM Klienta.

Portfolio urządzeń

Portfolio urządzeń

Stworzyliśmy podstronę, która w przejrzysty sposób informuje, jakie urządzenia są serwisowane przez Klienta. Ma ona prosty design, który pozwala użytkownikowi szybko sprawdzić, czy posiadane urządzenie można naprawić w serwisie. 

Rozbudowane kalendarz zgłoszeniowy

Rozbudowany formularz zgłoszeniowy

Korzystając z Vue.js, wdrożyliśmy kompleksowy formularz zgłoszeniowy napraw, który następnie zintegrowaliśmy z CRM-em Klienta. Po kliknięciu przycisku CTA użytkownikowi wyświetla się wielokrokowy formularz zgłoszeniowy. W poszczególnych etapach użytkownik może wybrać m.in. rodzaj naprawy, model urządzenia, typ usterki, stan wizualny produktu czy wskazać dołączone do przesyłki przedmioty. Poprawnie wypełnione zgłoszenie jest procesowane i pojawia się bezpośrednio w systemie, gdzie może je obsłużyć konsultant.

Panel klienta

Panel klienta 

W celu ułatwienia komunikacji z Klientem, stworzyliśmy panel klienta biznesowego i indywidualnego. Całość ostylowaliśmy z wykorzystaniem Vue.js. Panel składa się z listingu otwartych, zakończonych i anulowanych zleceń, wraz z możliwością skontaktowania się z serwisem w razie pytań. Dodaliśmy również opcję zmiany danych klienta oraz przeglądania wystawionych faktur. 

Paragrafy

Paragrafy

Serwis został zbudowany w oparciu o paragrafy, co zapewnia rozbudowane opcje edytorskie na każdej podstronie. Dla osoby wdrażającej jest to gwarancja elastyczności i wygody podczas pracy nad stroną, natomiast dla użytkowników oznacza to atrakcyjny wizualnie serwis, który zachęca do skorzystania z usługi.

Proces logowania

Proces rejestracji zintegrowany z Google

Uprościliśmy procesy rejestracji i logowania w witrynie, integrując je z Google. Umożliwia to szybsze zarejestrowanie się w bazie CCS bez konieczności wpisywania swojego e-maila i hasła. Dzięki takiemu rozwiązaniu łatwiej zachęcić potencjalnego klienta do rejestracji i skorzystania z usług serwisu.

Klient otrzymał nową, funkcjonalną stronę internetową

Serwis upraszcza kluczowe procesy sprzedażowe i pozytywnie wpływa na doświadczenia użytkownika.

Efekty pracy CCS
  1. Bezpieczny, darmowy CMS zaktualizowany do najnowszej wersji.

  2. Wygodny system publikacji i edycji treści oparty o paragrafy.

  3. Rozbudowany panel klienta dający dostęp do zamówień, faktur i czatu umożliwiający bezpośredni kontakt z serwisem.

  4. Formularz zgłoszeniowy, pozwalający klientom na zgłaszanie napraw bez przechodzenia na zewnętrzne strony lub pisania maili.

  5. Przyspieszenie procesu obsługi zgłoszeń, dzięki integracji z CRM.

  6. Nowy wygląd strony zgodny z identyfikacją wizualną marki.

  7. System opinii budujący wizerunek eksperta i wiarygodnego dostawcy usług.

1300

godzin spędzonych nad projektem

10

miesięcy trwał proces developmentu

16

stworzonych customowych modułów

23965

napisanych linijek kodu

7

osób brało udział w projekcie - Project Manager, Tech Lead, UX Designer, czterech programistów Drupala

Chcesz postawić sklep na Drupalu?