Nowa witryna dla polskiego sprzedawcy i dystrybutora urządzeń odnowionych
Rodzaj projektu
Nowa strona internetowa
Branża
Serwis telefonów i AGD, sprzedaż i dystrybucja urządzeń odnowionych
Technologie
Zakres prac
Analiza UX, projektowanie graficzne, web development, prace gwarancyjne i rozwojowe
Najważniejsze elementy projektu
- Spersonalizowany projekt graficzny zgodny z identyfikacją wizualną marki
- Integracja formularza zgłoszeniowego napraw z systemem CRM
- Panel Klienta dla użytkowników indywidualnych i biznesowych
- Rozbudowane możliwości edytorskie pozwalające na prezentację treści w różnej formie
O kliencie
Firma Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A prowadzi działalność skupiającą się na trzech obszarach: usługach serwisowych, sprzedaży i dystrybucji oraz działalności holdingowej i inwestycyjnej. Przez ponad 28 lat istnienia marka zdobyła zaufanie wielu firm i wypracowała silną pozycję na rynku serwisowym i dystrybucyjnym.
Wyzwanie
Przed podjęciem współpracy Klient mierzył się z wieloma problemami w obrębie serwisu. Ówczesna strona internetowa nie zachęcała wyglądem do przeglądania, zgłaszania napraw czy kontaktowania się z działem obsługi klienta. Użytkownicy nie mieli możliwości poznania opinii innych klientów na stronie CCS. Nie było również opcji podglądu bieżących lub archiwalnych zleceń. W konsekwencji strona Klienta nie była atrakcyjna dla użytkowników, którzy po jej otwarciu najczęściej szybko przechodzili do innej witryny.
Cel projektu
Mając na uwadze wyzwania, przed jakimi stanął Klient, podjęliśmy decyzję o stworzeniu nowej witryny, która odpowiadałaby potrzebom użytkowników. Za cel obraliśmy zaprojektowanie i wdrożenie serwisu internetowego, który byłby przyjazny dla userów, miał ciekawy design oraz umożliwiał łatwe zgłaszanie napraw. Takie rozwiązania miały znacznie ułatwić pozyskiwanie nowych klientów.
Rozwiązanie
Na podstawie przeprowadzonej analizy UX/UI zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy nowy serwis internetowy w oparciu o najnowszą wersję Drupala 10. Wykonaliśmy również migrację treści ze starej strony w zakresie raportów giełdowych i contentu dotyczącego sekcji: o nas, relacje inwestorskie, RODO, praca oraz kontakt. Dlaczego CMS Drupal był świetnym wyborem dla tej realizacji?
- Jest to platforma Open Source, dzięki czemu Klient nie musi płacić za licencję,
- Drupal jest jednym z najbezpieczniejszych systemów CMS, więc zapewnia świetną ochronę przed atakami hakerskimi,
- platforma może być ciągle rozwijana dzięki darmowym modułom dostępnym dla każdego,
- dzięki swojej wydajności, CMS Drupal zapewnia płynne działanie witryny niezależnie od poziomu ruchu w serwisie.
Szczegóły rozwiązania
Kalkulator wymiany wyświetlacza
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, stworzyliśmy kalkulator, który w szybki sposób może oszacować koszty naprawy ekranu w smartfonie. Jest to świetne rozwiązanie dla potencjalnych klientów, którzy nie mają możliwości zadzwonienia na infolinię. Kalkulator został zintegrowany z systemem CRM Klienta.
Portfolio urządzeń
Stworzyliśmy podstronę, która w przejrzysty sposób informuje, jakie urządzenia są serwisowane przez Klienta. Ma ona prosty design, który pozwala użytkownikowi szybko sprawdzić, czy posiadane urządzenie można naprawić w serwisie.
Rozbudowany formularz zgłoszeniowy
Korzystając z Vue.js, wdrożyliśmy kompleksowy formularz zgłoszeniowy napraw, który następnie zintegrowaliśmy z CRM-em Klienta. Po kliknięciu przycisku CTA użytkownikowi wyświetla się wielokrokowy formularz zgłoszeniowy. W poszczególnych etapach użytkownik może wybrać m.in. rodzaj naprawy, model urządzenia, typ usterki, stan wizualny produktu czy wskazać dołączone do przesyłki przedmioty. Poprawnie wypełnione zgłoszenie jest procesowane i pojawia się bezpośrednio w systemie, gdzie może je obsłużyć konsultant.
Panel klienta
W celu ułatwienia komunikacji z Klientem, stworzyliśmy panel klienta biznesowego i indywidualnego. Całość ostylowaliśmy z wykorzystaniem Vue.js. Panel składa się z listingu otwartych, zakończonych i anulowanych zleceń, wraz z możliwością skontaktowania się z serwisem w razie pytań. Dodaliśmy również opcję zmiany danych klienta oraz przeglądania wystawionych faktur.
Paragrafy
Serwis został zbudowany w oparciu o paragrafy, co zapewnia rozbudowane opcje edytorskie na każdej podstronie. Dla osoby wdrażającej jest to gwarancja elastyczności i wygody podczas pracy nad stroną, natomiast dla użytkowników oznacza to atrakcyjny wizualnie serwis, który zachęca do skorzystania z usługi.
Proces rejestracji zintegrowany z Google
Uprościliśmy procesy rejestracji i logowania w witrynie, integrując je z Google. Umożliwia to szybsze zarejestrowanie się w bazie CCS bez konieczności wpisywania swojego e-maila i hasła. Dzięki takiemu rozwiązaniu łatwiej zachęcić potencjalnego klienta do rejestracji i skorzystania z usług serwisu.
Efekty pracy
Klient otrzymał nową, funkcjonalną stronę internetową
Serwis upraszcza kluczowe procesy sprzedażowe i pozytywnie wpływa na doświadczenia użytkownika.
Bezpieczny, darmowy CMS zaktualizowany do najnowszej wersji.
Wygodny system publikacji i edycji treści oparty o paragrafy.
Rozbudowany panel klienta dający dostęp do zamówień, faktur i czatu umożliwiający bezpośredni kontakt z serwisem.
Formularz zgłoszeniowy, pozwalający klientom na zgłaszanie napraw bez przechodzenia na zewnętrzne strony lub pisania maili.
Przyspieszenie procesu obsługi zgłoszeń, dzięki integracji z CRM.
Nowy wygląd strony zgodny z identyfikacją wizualną marki.
System opinii budujący wizerunek eksperta i wiarygodnego dostawcy usług.
Statystyki realizacji
1300
10
16
23965
7
Chcesz postawić sklep na Drupalu?