Przejdź do treści

Zwiększ sprzedaż, dzięki 27 pomysłom na promocje Black Friday.

Pobierz listę
Podobają Ci się nasze treści?
Sięgnij po unikalną wiedzę prosto od developerów i marketingowców. Zapisz się do newslettera.
CAPTCHA
Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!
Aby otrzymywać najświeższe, branżowe informacje, potwierdź subskrypcję w mailu, który od nas dostałeś.
PS. Nawet tak ważne wiadomości lubią czasem pomylić folder, dlatego upewnij się, że mail nie trafił do SPAMU
Otwórz swoją skrzynkę e-mail

CStore – co to jest?

Opublikowane: 
Czas czytania
: 2 min

CStore – definicja

System CStore to polska platforma stworzona z myślą o ułatwieniu internetowej sprzedaży detalicznej i B2B funkcjonująca w modelu Software as a Service. Narzędzie jest ukierunkowane przede wszystkim na automatyzację procesów sprzedażowych, pozwalając na integrację z licznymi programami finansowo-magazynowymi. Wycena platformy odbywa się indywidualnie.

CStore – podstawowe informacje

  • Rodzaj oprogramowania – tworzenie i obsługa sklepów internetowych
  • Rok wydania – 2004
  • Dystrybucja – Software as a Service, darmowa wersja próbna
  • Oficjalna strona – cstore.pl

Funkcjonalności systemu CStore

Platforma CStore oferuje wiele funkcjonalności. Oto najważniejsze z nich:

  1. Statystyki – najczęściej wyszukiwane frazy, raporty zamówień, źródła zamówień, najlepsi klienci według zakupów.
  2. Kategorie – funkcje zarządzania kategoriami, optymalizowanie parametrów SEO, ustawienia dostępności kategorii w porównywarkach cenowych.
  3. Producenci – zarządzanie producentami, ustalanie rabatów i prowizji, zamieszczanie logo producenta.
  4. Produkty – zarządzanie podstawowymi i skróconymi opisami produktów, informacja o dostępności produktu, wprowadzanie cen promocyjnych, przenoszenie ofert między kategoriami.
  5. Klienci – przegląd zarejestrowanych klientów, przydzielanie rabatów, import i eksport bazy maili.
  6. Zamówienia – rozbudowany przegląd zamówień według parametrów, przeszukiwanie archiwum zamówień, zbiorcze wysyłanie informacji do kurierów o statusie zamówień.
  7. Menuboxy – edycja wyglądu strony, tworzenie własnych menuboksów, zarządzanie linkami.
  8. Faktury – zarządzanie oryginałami i kopiami faktur, automatyczna lub ręczna numeracja dokumentów.
  9. Banery reklamowe – zarządzanie grupami banerów i edycja ich wyglądu.
  10. Komentarze – zarządzanie komentarzami dotyczącymi produktów i zamówień.
  11. Wersje językowe i waluty – tworzenie progów kursowych, strefy podatkowe, edycja tłumaczeń sklepu.
  12. Newsletter – wysyłanie newslettera do wybranej grupy klientów i przeglądanie listy członków zapisanych na newslettera.

Sklep CStore – główne możliwości

Główną ofertę CStore można podzielić na następujące kategorie:

Platforma hurtowa B2B

Zintegrowany system pozwalający na obsługę transakcji i automatyzację licznych działań. Platformę można zintegrować z popularnymi programami sprzedażowo-magazynowymi jak Symfonia czy Enova.

Platforma zakupowa B2B

Narzędzie to pomaga w zarządzaniu procesem kupowania asortymentu i dbaniu o kwestie finansowe oraz rozliczenia z dostawcami.

Gotowy sklep internetowy

CStore to gotowa platforma e-commerce, którą można dostosować do własnych potrzeb. Pracownicy firmy mogą pomóc w dobraniu najważniejszych funkcji i wdrożeniach.

Hurtownie dropshipping

Jeśli chcesz prowadzić sprzedaż w modelu dropshipping, CStore pozwala dokonać integracji z licznymi hurtowniami pochodzącymi z różnych branż.

Sklepy CStore – dla kogo?

Sklepy na CStore to zarówno małe, niszowe projekty, jak i duże platformy działające na ogromną skalę. Elastyczność technologii pozwala z powodzeniem realizować sprzedaż zarówno w branżach B2B, jak i B2C.

Oceń wpis
0

Dziękujemy za ocenę postu!

Mamy więcej darmowych treści. Nie rezygnuj z nich!
Technologie, SEO, marketing - newsletter z poradami, które od razu możesz wdrożyć! Prosto na Twoją skrzynkę. Za darmo i bez spam
CAPTCHA