AtomStore – co to jest?

AtomStore – definicja

AtomStore jest reklamowany jako system SaaS dla e-commerce klasy premium. Stworzony został z myślą o wymagających użytkownikach prowadzących sprzedaż B2B. System AtomStore wyróżnia się przede wszystkim wydajnością oraz skalowalnością. Zawiera także liczne narzędzia wspierające sprzedaż.

Oferta omawianej platformy jest całkiem szeroka – jej podstawa to abonamenty B2C i B2B, które obejmują hosting, jak i oferowane przez AtomStore funkcjonalności e-commerce:

  • abonament B2C – od 499 do 5 999 złotych netto miesięcznie (cena na wrzesień 2022);
  • abonament B2B – od 1 499 do 10 499 złotych netto miesięcznie (cena na wrzesień 2022).

Droższe pakiety dają dostęp do dodatkowych modułów, zapewniają większy limit transferu czy też obsługują większą liczbę produktów.

Na uwagę zasługują także gotowe pakiety wdrożeniowe, które obejmują podstawowy zakres usług jak:

  • analiza przedwdrożeniowa;
  • zakres migracji danych;
  • podstawowe prace graficzne;
  • integracje z kurierami, metodami płatniczymi i porównywarkami cenowymi.

Sklepy na AtomStore mogą zostać wdrożone w ramach 4 pakietów (podane ceny netto reprezentują jednorazową opłatę i są aktualne we wrześniu 2022):

  • Start (4 990 złotych) – wybierz, jeśli chcesz szybko przejść na nowy system, przenosząc najważniejsze dane lub stworzyć od podstaw nowy sklep;
  • Smart (17 900 złotych) – wybierz, jeśli chcesz odświeżyć istniejący sklep i dodać wiele zaawansowanych funkcji;
  • Premium (42 900 złotych) – wybierz, jeśli chcesz od podstaw stworzyć niestandardowy i zaawansowany sklep.

Klienci mogą skorzystać także z licznych dodatkowych usług obejmujących reklamę, projekty graficzne, wsparcie IT i pocztę.

AtomStore – podstawowe informacje

  • Rodzaj oprogramowania – tworzenie i obsługa sklepów internetowych
  • Rok wydania – 2011
  • Dystrybucja – Software as a Service, dostępna wersja demonstracyjna
  • Oficjalna strona – atomstore.pl

Platforma AtomStore – główne funkcje

Czy warto założyć sklep AtomStore? Podejmując decyzję, zwróć uwagę na następujące funkcje:

Katalog produktów

Platforma daje wszelkie niezbędne narzędzia przydatne w tworzeniu rozbudowanego asortymentu, jak nielimitowane kategorie, przypisywanie jednego produktu do wielu kategorii, funkcje filtrowania, różne listingi i opcje optymalizacji pod SEO.

Sprzedaż

Moduł promocji i sprzedaży pozwala organizować ograniczone czasowo promocje, przydzielać rabaty i prowadzić wyprzedaże.

Na uwagę zasługuje także system promocji wiązanych, które pozwalają tworzyć różne reguły promocyjne. Świetnie uzupełnia go system wielu cenników dostosowanych pod różne grupy klientów.

Obsługa klienta

Platforma AtomStore jest wyposażona w CRM, który pozwala w jednym miejscu zgromadzić wszelkie informacje na temat klientów. Przydatne funkcje pozwalają filtrować listy, jak i realizować operacje grupowe (np. przypisywanie kuponów).

Edycja wyglądu

Choć nie jest to zbyt często spotykane w rozwiązaniach SaaS, AtomStore pozwala wprowadzać całkiem zaawansowane zmiany w układzie sklepu. Właściciele mogą wybierać różne szablony dla sklepów w przypadku multistore oraz zmieniać domyślne widoki.

SEO

Omawiana platforma dostarcza liczne rozwiązania, które pozwalają optymalizować różne aspekty związane z pozycjonowaniem np. dostosowywać meta tagi, adresy URL i alternatywne opisy zdjęć. System automatycznie generuje także mapę strony oraz przyjazne nazwy plików.

Sklep AtomStore – integracje

Funkcjonalny sklep musi korzystać oczywiście z wielu zewnętrznych rozwiązań. Dlatego AtomStore pozwala dokonać licznych integracji. Oto niektóre z nich:

  • księgowość i finanse – Subiekt, Kamsoft, Comarch XL, wFirma.pl;
  • hurtownie – Action, Rekman, Sferis, TXM, Azymut e-booki;
  • systemy płatności – Przelewy24, PayU, PayPal, iRaty;
  • porównywarki cenowe – Ceneo, Skąpiec, Opineo.

System AtomStore – funkcje marketingu

Jeśli chcesz zdobywać klientów na różne sposoby, AtomStore na pewno Ci w tym pomoże. Oto przykładowe funkcje z zakresu marketingu:

  1. newsletter – zaawansowane funkcje targetingu i personalizacja;
  2. landing pages – specjalne strony tworzone z myślą o akcjach promocyjnych;
  3. automatyzacja – zautomatyzuj liczne aspekty marketingu, jak choćby wysyłanie powiadomień do członków listy mailingowej;
  4. programy lojalnościowe – przydzielaj punkty i nagrody lojalnym klientom;
  5. testy A/B – dokładnie sprawdź, co i jak przyczynia się do lepszej sprzedaży.

AtomStore dla B2B

Jeśli chcesz prowadzić sprzedaż B2B, AtomStore oferuje wiele funkcji stworzonych z myślą o tym modelu:

  • minimalna wartość zamówienia – zwiększ wartość koszyka i dbaj o koszty dystrybucji;
  • indywidualne ceny – dbaj o relacje z klientami, przypisując im dostosowane ceny;
  • odroczone płatności – daj klientom biznesowym bardziej preferencyjne warunki sprzedaży;
  • automatyzacja – przyspiesz takie procesy, jak ofertowanie.

Sklep na systemie AtomStore – dla kogo?

AtomStore jest przeznaczony dla średnich i dużych sklepów internetowych. Skorzystaj z tego rozwiązania zwłaszcza wtedy, jeśli chcesz mieć wszystko w jednym miejscu – dodatkowe usługi firmy pozwolą Ci zadbać o inne kwestie, jak marketing, projekty graficzne, poczta, czy wsparcie IT.

Chcesz stworzyć własny sklep internetowy?

Pomożemy Ci!
Udostępnij artykuł:
Oceń stronę:
0.0