Przejdź do treści
Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!
Aby otrzymywać najświeższe, branżowe informacje, potwierdź subskrypcję w mailu, który od nas dostałeś.
PS. Nawet tak ważne wiadomości lubią czasem pomylić folder, dlatego upewnij się, że mail nie trafił do SPAMU
Otwórz swoją skrzynkę e-mail

Blog o e-commerce

Aktualna wiedza wiedza o tworzeniu, rozwoju i obsłudze sklepów internetowych
Coraz więcej biznesów decyduje się na stworzenie platformy do sprzedaży online. Dlatego tak ważne jest zapoznanie się z panującymi w tym świecie trendami, aktualnościami technicznymi, czy po prostu odnalezienie poradników, dotyczących całościowego prowadzenia sklepu online. To wszystko znajdziesz na naszym blogu e-commerce. Zapewniamy ekspercką wiedzę, napisaną przystępnym językiem.
Element tła

Sprzedaż B2B a B2C- różnice i podobieństwa

Sprzedaż B2B a B2C

Czy prowadzisz działalność B2B, czy B2C, Twój cel jest ten sam – dostarczyć jak najlepszy produkt i uzyskać z niego jak największe zyski. Pod innymi względami: od procesu zakupowego i cyklu sprzedaży po strategię cenową oraz marketingową te dwa modele różnią się diametralnie. W poniższym tekście przyjrzymy się różnicom między sprzedażą B2B a B2C – ale zwrócimy też uwagę na kilka bardzo ważnych podobieństw.

Czytaj artykuł

Masz problem z bezpieczeństwem Drupala?