Sprzedaż internetowa w e-commerce- jak ją zwiększyć?
Sklepy internetowe rokrocznie walczą o zwiększenie dochodu i liczby transakcji. Czasami sukces można osiągnąć małymi, z pozoru wręcz niezauważalnymi krokami.
Dobry biznes to również dzielenie się wiedzą. Na naszym blogu regularnie publikujemy artykuły eksperckie, porady techniczne i newsy dotyczące świata e- commerce, tworzenia stron internetowych oraz zaawansowanych aplikacji webowych.
Coraz więcej biznesów decyduje się na stworzenie platformy do sprzedaży online. Dlatego tak ważne jest zapoznanie się z panującymi w tym świecie trendami, aktualnościami technicznymi, czy po prostu odnalezienie poradników, dotyczących całościowego prowadzenia sklepu online. To wszystko znajdziesz na naszym blogu e-commerce. Zapewniamy ekspercką wiedzę, napisaną przystępnym językiem.
Sklepy internetowe rokrocznie walczą o zwiększenie dochodu i liczby transakcji. Czasami sukces można osiągnąć małymi, z pozoru wręcz niezauważalnymi krokami.
Świat e-commerce to bardzo wdzięczne środowisko dla sprzedaży produktów. Cyfryzacja sprawia, że często z sukcesami można prowadzić biznes nawet bez większego zaplecza finansowego czy długoletnich podwalin pod sukces.
B2B i B2C to relacje związane z zawieraniem transakcji. Jednocześnie główne podobieństwo i główny czynnik, które łączy oba modele. Różnicą jest z kolei przede wszystkim klient końcowy, który ma wpływ na różne sektory biznesu, zaczynając od cen, a na marketingu kończąc.
Święta Bożego Narodzenia to kluczowy moment dla wielu biznesów z branży e-commerce. To właśnie wtedy społeczeństwo dotyka zakupowy szał, a paczki prezentowe są kompletowane już od listopada.
Czasami biznes online przedstawia się jako coś prostego do założenia i stworzenia. Nie oszukujmy się jednak – ma to niewiele wspólnego z prawdą. W rzeczywistości także e-commerce podobnie jak wszystkie inne gałęzie biznesu, wymaga odpowiedniego przygotowania.
Prowadzenie biznesu bez odpowiednio sprecyzowanych celów nie ma prawa bytu. Jednakże równie ważne jest mierzenie skuteczności prowadzonych działań.
Wirtualne zakupy to dzisiaj bardzo popularny sposób na biznes. Budowa sklepu internetowego od postaw to jednak duże przedsięwzięcie, które powinno zostać jak najlepiej zaplanowane.
Mając pomysł na biznes, od razu zastanawiamy się, jak dotrzeć do klientów. Aktualnie sprzedaż nie może opierać się jedynie na działaniach stacjonarnych.
Wraz ze wzrostem popularności sklepów internetowych, wzrosło również ryzyko wystąpienia wielu oszustw, polegających między innymi na wykradaniu danych osobowych i finansowych klientów.
Porzucane koszyki to jeden z największych problemów właścicieli sklepów internetowych. Jeśli jesteś jednym z nich, z pewnością zastanawiasz się, w jaki sposób radzić sobie z tym zjawiskiem.