Przejdź do treści

Zwiększ sprzedaż, dzięki 27 pomysłom na promocje Black Friday.

Pobierz listę
Podobają Ci się nasze treści?
Sięgnij po unikalną wiedzę prosto od developerów i marketingowców. Zapisz się do newslettera.
CAPTCHA
Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!
Aby otrzymywać najświeższe, branżowe informacje, potwierdź subskrypcję w mailu, który od nas dostałeś.
PS. Nawet tak ważne wiadomości lubią czasem pomylić folder, dlatego upewnij się, że mail nie trafił do SPAMU
Otwórz swoją skrzynkę e-mail

Sky-Shop – co to jest?

Opublikowane: 
Czas czytania
: 4 min

Sky-Shop – definicja

Sky-Shop to popularna polska platforma e-commerce stworzona z myślą o średnich i małych sklepach internetowych, jak i hurtowniach B2B.

Omawiana platforma funkcjonuje w modelu Software as a Service. Usługodawcy zajmują się hostingiem, bezpieczeństwem i innymi sprawami technicznymi, jednocześnie zapewniając narzędzia, które pozwalają osobom bez umiejętności kodowania zaprojektować sklep.

Według BuiltWith obecnie na platformie Sky-Shop funkcjonuje niemal 2 200 sklepów internetowych, z czego zdecydowana większość pochodzi z Polski.

Cennik sklepu na abonament we wrześniu 2022 prezentuje się w następujący sposób:

  • StartUp – od 89 zł/miesiąc,
  • Basic – od 179 zł/miesiąc,
  • Business – od 289 zł/miesiąc,
  • Advanced – od 469 zł/miesiąc.

Zakupienie abonamentu na rok z góry pozwala zaoszczędzić nawet 40% w skali miesiąca. Droższe pakiety dają dostęp do większej liczby produktów, dodatkowych funkcji marketingowych, programów lojalnościowych, czy wsparcia dodatkowych języków i walut.

Możliwość skorzystania z darmowego okresu próbnego trwającego 14 dni, pozwala wypróbować wszystkie funkcje.

Cennik pakietów do dropshippingu we wrześniu 2022 prezentuje się w następujący sposób:

  • Drop Go – od 249 zł/miesiąc,
  • Drop Plus – od 349 zł/miesiąc,
  • Drop Max – od 449 zł/miesiąc.

Zakupienie abonamentu na rok z góry pozwala zaoszczędzić nawet 40% w skali miesiąca. Droższe pakiety dają dostęp do częstszych aktualizacji danych z hurtowni, dodatkowej liczby kont administratorów, czy większego limitu zamówień.

Sklepy na Sky-Shop mogą skorzystać także z wielu innych dodatkowych usług, jak zaprojektowanie witryny od podstaw, instalacja certyfikatu SSL, czy prowadzenie kampanii Google Ads.

Sky-Shop – podstawowe informacje

  • Rodzaj oprogramowania – kreator sklepów internetowych
  • Rok wydania – 2009
  • Dystrybucja – Software as a Service, darmowa wersja próbna
  • Oficjalna strona – sky-shop.pl

Platforma Sky-Shop – najważniejsze funkcjonalności

Zastanawiasz się nad korzystaniem ze Sky-Shop? Zwróć uwagę na następujące funkcjonalności:

  • nielimitowane mailowe i telefoniczne wsparcie techniczne;
  • 503 zintegrowane hurtownie (w tym hurtownie do dropshippingu);
  • integracje z Allegro i innymi platformami marketplace;
  • aplikacja mobilna, z której poziomu można zarządzać sklepem;
  • WebAPI sklepu, który pozwala zintegrować platformę z innymi systemami;
  • kreator sklepu typu drag & drop, który pozwala wprowadzać zaawansowane zmiany w wyglądzie strony bez umiejętności programowania;
  • stabilne oprogramowanie i codziennie wykonywane kopie zapasowe.

Sklep Sky-Shop – zalety i wady

Sklepy na Sky-Shop odznaczają się następującymi zaletami:

  • dostęp do licznych szablonów, które pozwalają skonfigurować wygląd sklepu według swoich potrzeb;
  • bezpośrednio od sprzedaży produktów nie jest pobierana prowizja. Stałe koszty obejmują jedynie abonament oraz ewentualne moduły;
  • opcja przeniesienia aktualnego sklepu na Sky-Shop. Usługa jest realizowana w ciągu 14 dni. Może odbyć się bezpłatnie pod warunkiem zakupu dowolnego abonamentu na rok;
  • częste aktualizacje techniczne zapewniające większe bezpieczeństwo;
  • bezpłatny okres testowy;
  • liczne integracje, które pozwalają rozbudować sklep o dodatkowe funkcjonalności;
  • możliwość obsługi sprzedaży na wielu kanałach z poziomu jednego panelu Sky-Shop.

Sklepy Sky-Shop mają kilka wad:

  • brak dostępu do kodu sklepu;
  • możliwości personalizacji sklepu są do pewnego stopnia ograniczone;
  • brak drzewa linków utrudnia optymalizowanie struktury odnośników z myślą o SEO;
  • koszty abonamentu opłacanego z miesiąca na miesiąc są bardzo nieatrakcyjne w porównaniu do opcji, która wymaga zobowiązania się na pakiet roczny;
  • usługi dodatkowe (jak zaprojektowanie sklepu od podstaw) są stosunkowo drogie;
  • choć darmowe wsparcie techniczne jest dostępne dla użytkowników wszystkich abonamentów, to jednak według niektórych opinii nie jest ono zbyt skuteczne.

Sklep Sky-Shop – dla kogo się sprawdzi?

Omawiana platforma to dobre rozwiązanie dla małych i średnich sklepów. Jeśli chcesz mieć „wszystko w jednym miejscu”, Sky-Shop będzie w sam raz dla Ciebie. Dzięki dodatkowym usługom z zakresu projektów graficznych czy marketingu (które są jednak nieco drogie) nie będziesz musiał przeznaczać czasu, aby szukać rozwiązań gdzieś indziej. Jak w przypadku wszystkich rozwiązań e-commerce SaaS, system Sky-Shop nie sprawdzi się w przypadku bardzo dużych sklepów internetowych, które wymagają zróżnicowanych, indywidualnie dostosowanych integracji. W takiej sytuacji lepiej sprawdzą się platformy e-commerce typu open source: dla małych sklepów – WooCommerce, średnich – PrestaShop i dla dużych Magento.

System Sky-Shop – dostępne integracje

Platforma Sky-Shop oferuje do pobrania liczne integracje, które pozwalają rozszerzyć funkcjonalność sklepu. Zorganizowane są one według następujących kategorii:

  • hurtownie – ponad 500 hurtowni z różnych branż;
  • hurtownie dropshipping – niemal 300 hurtowni, które wspierają sprzedaż w modelu dropshippingu;
  • kurierzy i brokerzy – popularni kurierzy i spedytorzy jak InPost i DPD;
  • marketing i narzędzia – różne narzędzia związane z reklamą i obsługą klienta;
  • płatności i systemy ratalne – systemy szybkich płatności i rat dla klientów;
  • porównywarki cen i opinii – integracje z popularnymi porównywarkami cenowymi jak Ceneo i Opineo;
  • portale aukcyjne i marketplace – integracje ze znanymi platformami jak Allegro, Amazon i Shopee;
  • systemy księgowania i ERP – programy księgowo-magazynowe jak iFirma, wFirma i Enova365.

Marketing i sprzedaż w sklepie Sky-Shop

Realizując sprzedaż na sklepie Sky-Shop, do dyspozycji masz wiele przydatnych funkcji i rozwiązań. Oto najważniejsze z nich:

  • integracje z eBay i Allegro;
  • integracja z Facebook Marketplace;
  • sprzedaż wielokanałowa;
  • wbudowany blog dostosowany pod SEO;
  • darmowa konsultacja z zakresu kampanii Google Ads z możliwością skorzystania z usługi Sky-Shop Kampanie Ads dostępnej w 4 wersjach dostosowanych pod różne budżety;
  • atrakcyjna, przygotowana z myślą o użytkownikach Sky-Shop oferta integracji sklepu z przesyłkami InPost
Oceń wpis
0

Dziękujemy za ocenę postu!

Mamy więcej darmowych treści. Nie rezygnuj z nich!
Technologie, SEO, marketing - newsletter z poradami, które od razu możesz wdrożyć! Prosto na Twoją skrzynkę. Za darmo i bez spam
CAPTCHA