Przejdź do treści

Nowe szaty pszczół! Dowiedz się więcej o rebrandingu naszej marki.

Pobierz e-book
Podobają Ci się nasze treści?
Sięgnij po unikalną wiedzę prosto od developerów i marketingowców. Zapisz się do newslettera.
CAPTCHA
Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!
Aby otrzymywać najświeższe, branżowe informacje, potwierdź subskrypcję w mailu, który od nas dostałeś.
PS. Nawet tak ważne wiadomości lubią czasem pomylić folder, dlatego upewnij się, że mail nie trafił do SPAMU
Otwórz swoją skrzynkę e-mail

RWD - co to jest?

Opublikowane: 
Czas czytania
: 1 min

Co oznacza skrót RWD?

Tym skrótem określamy technikę tworzenia stron, które dostosowują się do każdego ekranu, na jakim są wyświetlane, tak aby były czytelne zarówno na komputerze, tablecie, telefonie, jak i każdym innym urządzeniu, na którym przyjdzie nam oglądać wybraną stronę internetową.

Główne zalety posiadania responsywnej strony internetowej:

  • Profesjonalne wyświetlanie witryny na dowolnym urządzeniu, co jest sporym udogodnieniem dla Klienta, który z braku możliwości sprawdzenia oferty na komputerze, będzie mógł to zrobić przez telefon lub tablet.
  • Pozycjonowanie ( SEO )- istotnym czynnikiem wpływającym na pozycję strony w wyszukiwarkach internetowych jest to, czy strona posiada wersję RWD.
  • Wygląd- grafika strony dopasowuje się do każdego urządzenia. Dodatkowo możemy np. w wersji na smartfona, pokazywać tylko najważniejsze elementy strony takie jak oferta czy kontakt.

Dlaczego warto wdrożyć RWD?

Warto dodać, że wraz z łatwością dostępu do nowych technologii, notowany jest wzrost ruchu na stronach właśnie z urządzeń mobilnych. W wersję responsywną można wyposażyć stronę, sklep czy aplikację internetową. Obecnie RWD staje się standardem każdej dobrej strony internetowej.

Mamy więcej darmowych treści. Nie rezygnuj z nich!
Technologie, SEO, marketing - newsletter z poradami, które od razu możesz wdrożyć! Prosto na Twoją skrzynkę. Za darmo i bez spam
CAPTCHA