Selly – co to jest?
Selly – definicja
System Selly to oprogramowanie sklepu WWW, które powstało w 2010 roku, natomiast jego historia jest dłuższa i sięga 2004 roku. Jest to rozwiązanie, z którego można korzystać w modelu SaaS, co oznacza, że używa się go w zamian za płatność abonamentu. Zaletą tego systemu jest możliwość szybkiego rozpoczęcia sprzedaży, bez konieczności wiedzy technicznej.
Platforma Selly jest od lat rozwijana, dlatego zapewnia rozwiązania, których oczekują klienci. Twórcy dają możliwość przetestowania tego systemu bez konieczności wykupywania pakietu – dostępny jest darmowy okres testowy, który trwa 30 dni. W tym czasie możesz bez zobowiązań korzystać ze sklepu.
Selly – podstawowe informacje
- Rodzaj oprogramowania – system CMS dla sklepu
- Rok wydania – 2010
- Język programowania – PHP
- Dystrybucja – dostępny w modelu SaaS
- Oficjalna strona – selly.pl
Funkcjonalności systemu Selly
Sklepy na Selly są rozbudowane i zapewniają mnóstwo funkcji. Oto wybrane rozwiązania z punktu widzenia zarządzania produktami i sklepem:
- filtry statusów dostępności produktów w sklepie;
- oferowanie produktów według powierzchni, kształtów i innych miar;
- rozbudowane filtrowanie produktów według m.in. parametrów technicznych;
- responsywna szata graficzna;
- schowek, który zapamiętuje produkty klienta przez 30 dni;
- opcja instalacji live chata;
- slajdery na stronie głównej lub w innych miejscach w sklepie.
Z punktu widzenia cen i użytkowników:
- powiadomienia SMS o statusie realizacji zamówienia;
- dodawanie produktów z wieloma wariantami;
- koszty dostawy na karcie produktu;
- koszyk jednoetapowy lub czteroetapowy;
- grupowanie produktów w zestawy z różnymi cenami.
To tylko wybrane funkcje, które zapewnia sklep Selly. Jest ich zdecydowanie więcej – wszystkie można sprawdzić za darmo podczas okresu testowego.
Zalety i wady Selly
System Selly ma zarówno zalety, jak i wady. Do tych pierwszych zaliczamy:
- dostępność w modelu SaaS, z możliwością skorzystania z okresu testowego;
- niski koszt uruchomienia sprzedaży online;
- brak konieczności pamiętania o aktualizacjach i wybierania usługi serwerowej;
- bardzo duża liczba funkcji, m.in. koszyk pamiętający wybory internauty przez 30 dni;
- duża liczba integracji m.in. z systemami płatności, hurtowniami i nie tylko.
Natomiast do wad, jakie mają sklepy Selly, można zaliczyć:
- ograniczone możliwości rozbudowy, wynikające z dostępności w modelu SaaS,
- ograniczone możliwości dostosowania motywów do oczekiwań.