Sellingo – co to jest?

Sellingo – definicja

Sellingo to gotowe oprogramowanie, dzięki któremu można łatwo założyć i prowadzić sklep internetowy. Rozwiązanie to da się testować przez 30 dni za darmo. Sprawdzić można również demo sklepu. System Sellingo obejmuje wszystkie funkcje, które są niezbędne do uruchomienia sprzedaży, a także dodatkowe rozwiązania, dzięki którym da się rozszerzyć jego możliwości.

W przypadku sklepów, które bazują na innym oprogramowaniu, możliwe jest wykonanie migracji. System Sellingo zapewnia prosty i funkcjonalny panel administracyjny, dzięki któremu zarządzanie witryną nie powinno sprawić problemów nawet tym, którzy nie mają doświadczenia z takimi produktami.

Sellingo – podstawowe informacje

  • Rodzaj oprogramowania – SaaS (Software as a Service)
  • Dystrybucja – 3 plany abonamentowe z płatnością miesięczną
  • Oficjalna strona – sellingo.pl

Funkcjonalności platformy Sellingo

System Sellingo zapewnia korzystającym mnóstwo funkcji. Prowadzący sklepy nie powinni mieć większych problemów ze znalezieniem rozwiązań, których potrzebują do prowadzenia witryny. Należą do nich:

  • Panel zarządzania – prosty w obsłudze, przejrzysty, nawet dla tych, którzy dotąd nie mieli żadnej praktyki ze sklepami internetowymi. Gwarantuje wszystko, co potrzebne do wygodnego zarządzania witryną.
  • Obsługa zamówień i wysyłek – wszystkie informacje związane z dostawami znajdują się w jednym module. Wiele działań, do których dochodzi po zakupie produktów przez klienta, jest automatyzowanych.
  • Marketing i SEO – platforma Sellingo jest zoptymalizowana pod wymagania popularnych wyszukiwarek. Ponadto można za jej pomocą naliczać kody rabatowe, prowadzić blog w sklepie, organizować promocje czasowe, happy hours, proponować produkty czy zestawy dnia i wiele innych.
  • Obsługa reklamacji i zwrotów – platforma Sellingo umożliwia prowadzenie prostej i wygodnej ewidencji reklamacji i zamówień. Łatwo można zarządzać statusami poszczególnych zgłoszeń i powiadomieniami. To rozwiązanie, dzięki któremu można obniżyć koszty związane z obsługą klientów.

Jakie integracje oferuje Sellingo?

Dzięki wdrożeniu dostępnych integracji można zwiększyć możliwości, które daje ten system. Sklepy Sellingo mogą być wzbogacone o następujące integracje:

  1. Integracja z Allegro – umożliwia prowadzenie jednoczesnej sprzedaży w sklepie i na Allegro. Dane są synchronizowane, aby kontrolować dostępność produktów w magazynie. Można też obsługiwać wiele kont Allegro i masowo wystawiać oferty sprzedaży.
  2. Integracje z płatnościami – sklepy na Sellingo mogą zapewnić klientom wiele różnych możliwości zapłaty za zamówienie. Dzięki tej integracji można zagwarantować odbiorcom wszystkie popularne formy uregulowania płatności.
  3. Integracje z kurierami – sklep Sellingo pozwala klientom na korzystanie z wielu różnych sposobów dostawy produktów.
  4. Inne integracje – m.in. z porównywarkami cen, Google Merchant Center, BaseLinker czy Facebook Marketplace.

Zalety i wady platformy Sellingo

Oprogramowanie to ma zarówno wady, jak i zalety. Do tych ostatnich należy zaliczyć:

  • Optymalizacja pod SEO – system jest dostosowany do wymagań popularnych wyszukiwarek. Zapewnia funkcje, dzięki którym łatwiej uzyskać wysokie pozycje.
  • Rozsądna cena – opłacając sklep na rok z góry, można korzystać z usługi za połowę kwoty, którą zapłaciłoby się w przypadku płatności miesięcznych.
  • Częste aktualizacje – system jest cały czas rozwijany.

Natomiast za wady Sellingo należy uznać:

  • Brak integracji z systemami księgowymi.
  • Brak integracji z hurtowniami.
  • Ograniczone możliwości rozbudowy systemu, co może powodować trudności w przypadku dużych witryn, które dynamicznie się rozwijają.

Czy ten system jest lepszy od popularnych rozwiązań e-commerce? Co bardziej spełni oczekiwania – Shoper czy Sellingo? Każda z tych propozycji ma swoje wady i zalety. Warto wypróbować wersje demo obu producentów i na tej podstawie podjąć decyzję. Należy indywidualnie ocenić, czy dostępne funkcje są wystarczające.

Szukasz oprogramowania do swojego e-commerce?

Pomożemy Ci w wyborze
Udostępnij artykuł:
Oceń stronę:
4.4
Ocena: 4.4 Liczba głosów: 23