Magento obsługa i rozwój

Kompleksowe wsparcie dla Twojego e-commerce

Support i rozwój funkcji
Element tła

Obsługa i rozwój Magento - dlaczego warto o tym pomyśleć?

Praca nad platformą e-commerce nie kończy się na etapie budowy i wdrożenia. To również codzienne utrzymanie sklepu pod kątem sprawności funkcjonowania, wydajności czy bezpieczeństwa. Tylko w taki sposób można zapewnić prawidłowe działanie platformy, a co za tym idzie, rozwój sprzedaży i rentowność biznesu. Właśnie dlatego każdy biznes, który poważnie myśli o swoim sklepie na Magento, powinien zainwestować w kompleksową obsługę i rozwój platformy.

W Smartbees od wielu lat pracujemy z systemem Magento. Projektujemy graficznie, wdrażamy, testujemy oraz obsługujemy platformy e-commerce małej, średniej i dużej wielkości. Oferujemy obsługę i rozwój zróżnicowanych rozwiązań: sklepów internetowych, systemów PIM czy platform sprzedażowych dla sektora B2B zbudowanych zarówno na Magento 1, jak i Magento 2.

Ponad 9 lat doświadczenia w technologii Magento

Bees

Praca na obu wersjach systemu – Magento 1 i 2

honeycomb

Ustrukturyzowany model supportu Magento

bee

Konsultacje i doradztwo rozwiązań

keeper

Pakiety supportu Magento

Komputer

Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam poznać potrzeby biznesów z różnych sektorów gospodarki i stworzyć rozwiązania supportowe dla projektów różnej wielkości. W Smartbees oferujemy obsługę i rozwój platform w formie czterech pakietów - Standard, Plus, Business i Premium. Różnią się od siebie zakresem proponowanych usług wspierających Twoje rozwiązanie na Magento.

Każdy z naszych pakietów składa się z czterech obszarów supportu – komunikacji, infrastruktury, obsługi klienta oraz kwestii technicznych. Dopiero ich połączenie stanowi klucz do skutecznego wsparcia platform na Magento. Pokrótce objaśnimy Ci każdy z obszarów.

Komunikacja

Dekoracyjna ikona

Komunikacja

Niezależnie od wybranego pakietu oferujemy Ci wsparcie mailowe oraz stałą komunikację i raportowanie przy pomocy oprogramowania Jira. Zapewnia to przejrzystość współpracy i stały wgląd w postęp prac supportowych. Dodatkowo dwa z naszych pakietów obejmują wsparcie telefoniczne ekspertów. Może być szczególnie przydatne przy bardziej skomplikowanych projektach.

Infrastruktura

Dekoracyjna ikona

Infrastruktura

W celu zapewnienia jakościowych usług supportowych Magento potrzebna jest przejrzysta infrastruktura. Szczególnie przydaje się w trakcie wdrażania i testowania nowych rozwiązań oraz przechowywania kopii zapasowych baz danych platformy. Z tego powodu każdy z naszych pakietów obejmuje utrzymanie infrastruktury na najwyższym poziomie.

Obsługa klienta

Dekoracyjna ikona

Obsługa klienta

Obustronne zadowolenie ze współpracy to podstawa, a jakościowa obsługa klienta o nie dba. W ramach każdego z pakietów zapewniamy wsparcie opiekuna, który przeprowadzi proces onboardingu, a następnie będzie Ci służył pomocą w trakcie współpracy – doradzał, konsultował pomysły i raportował. Każdy z naszych pakietów obejmuje działania w dni robocze od 8 do 16, jednak jeśli zależy Ci na rozszerzeniu zakresu godzinowego – stworzyliśmy dla Ciebie pakiet Premium.

Kwestie techniczne

Dekoracyjna ikona

Kwestie techniczne

W zależności od wymagań serwisu oferujemy różne warianty wsparcia technicznego. Różnią się czasem reakcji na błędy krytyczne i niekrytyczne czy formami rozliczeń za wprowadzane poprawki. Niezależnie od tego, jaki pakiet wybierzesz, oferujemy kompleksowy uptime-downtime monitoring działania Twojej platformy, aby zapewnić jej stałą dostępność dla wszystkich użytkowników.

Standard

Dla małych sklepów, które zaczynają działalność. Idealny na pierwszy support.

Skontaktuj się z nami
Plus

Dla średnich projektów, które dynamicznie się rozwijają i stale rozszerzają swoje usługi.

Skontaktuj się z nami
Business

Dla średnich i dużych platform ze znacznymi potrzebami supportowymi.

Skontaktuj się z nami
Premium

Dla rozbudowanych platform wymagających zaawansowanego wsparcia.

Skontaktuj się z nami
Kanały komunikacji
Kanały komunikacji
Kanały komunikacji
Kanały komunikacji
Service Desk Jira
Service Desk Jira
Service Desk Jira
Service Desk Jira
Wsparcie e-mailowe
Wsparcie e-mailowe
Wsparcie e-mailowe
Wsparcie e-mailowe
Wsparcie telefoniczne
Wsparcie telefoniczne
Infrastruktura
Infrastruktura
Infrastruktura
Infrastruktura
Utrzymanie środowiska testowego
Utrzymanie środowiska testowego
Utrzymanie środowiska testowego
Utrzymanie środowiska testowego
Repozytorium plików GIT
Repozytorium plików GIT
Repozytorium plików GIT
Repozytorium plików GIT
Kopia zapasowa baz danych
Kopia zapasowa baz danych
Kopia zapasowa baz danych
Kopia zapasowa baz danych
Obsługa Klienta
Obsługa Klienta
Obsługa Klienta
Obsługa klienta
Indywidualny Opiekun Klienta
Indywidualny Opiekun Klienta
Indywidualny Opiekun Klienta
Indywidualny Opiekun Klienta
Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Support 24/7h w dni robocze i weekendy
Onboarding Klienta
Onboarding Klienta
Onboarding Klienta
Onboarding Klienta
Konsultacje i doradztwo rozwiązań
Konsultacje i doradztwo rozwiązań
Konsultacje i doradztwo rozwiązań
Konsultacje i doradztwo rozwiązań
Obsługa jednego sklepu
Obsługa jednego sklepu
Obsługa dwóch sklepów
Liczba obsługiwanych sklepów ustalana indywidualnie
Kwestie techniczne
Kwestie techniczne
Kwestie techniczne
Kwestie techniczne
Aktualizacje rozliczane godzinowo
Aktualizacje rozliczane godzinowo
Aktualizacje rozliczane godzinowo
Aktualizacje rozliczane godzinowo
Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
Audyt sklepu
Audyt sklepu
6h reakcji na zgłoszenie krytyczne
4h reakcji na zgłoszenia krytyczne
Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
Poprawianie błędów w pakiecie
24h reakcji na zgłoszenie niekrytyczne
24h reakcji na zgłoszenia niekrytyczne
2h reakcji na zgłoszenia krytyczne
1h reakcji na zgłoszenia krytyczne
Monitoring działania platformy
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem platformy
24h reakcji na zgłoszenia niekrytyczne
24h reakcji na zgłoszenia niekrytyczne
Pakiet 10h pracy specjalisty
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem platformy
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem platformy
Monitoring działania platformy
Pakiet 20h pracy specjalisty
Pakiet godzin specjalisty ustalany indywidualnie
Monitoring działania platformy
Monitoring działania platformy
Napisz do nas, aby poznać wycenę supportu Twojej strony
Napisz do nas

Jeżeli zastanawiasz się, jaki pakiet najlepiej sprawdziłby się w przypadku Twojego biznesu, napisz lub zadzwoń do nas – z chęcią doradzimy i znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

Skontaktuj się z nami

Czy mogę zmienić zakres pakietu supportu?

Przedstawione przez nas pakiety są efektem wieloletniej współpracy z Klientami. Zebraliśmy nasze dotychczasowe doświadczenia i zaobserwowane potrzeby biznesów, grupując je w cztery zróżnicowane pakiety. Jednak wiemy, że każdy biznes może mieć różne oczekiwania względem supportu Magento, dlatego jesteśmy otwarci na propozycje zmian i poszerzanie poszczególnych pakietów lub wypracowanie indywidualnych rozwiązań supportowych.

Czy z biegiem współpracy mogę zmienić pakiet na niższy lub wyższy?

Jak najbardziej – pierwsze miesiące współpracy zweryfikują, czy określone na wstępie potrzeby zmieniły się. Wtedy możemy wspólnie podjąć decyzję o zmianie pakietu obsługi i rozwoju na wyższy lub niższy.

W jaki sposób rozliczany jest support Magento?

Nasze pakiety obsługi i rozwoju działają na zasadzie opłat abonamentowych rozliczanych miesięcznie. Płatności za usługi oznaczone jako rozliczane godzinowo ustalamy indywidualnie z Klientem.

Zainwestuj w profesjonalne wsparcie swojego sklepu Magento

Skończ obawiać się o jego bezpieczeństwo i rozwój

CAPTCHA