Magento obsługa i rozwój
Kompleksowe wsparcie dla Twojego e-commerceZapewnimy jakościowy support oraz rozwój funkcjonalności platform na Magento 1 i 2

Obsługa i rozwój Magento
Praca nad platformą e-commerce nie kończy się na etapie jej budowy i wdrożenia. To codzienne utrzymanie sklepu pod kątem sprawności funkcjonowania, wydajności i bezpieczeństwa. Tylko w taki sposób można zapewnić prawidłowe działanie platformy, a co za tym idzie, rozwój sprzedaży i rentowność biznesu. Właśnie dlatego każdy biznes, który myśli o swoim sklepie na Magento przyszłościowo, powinien zainwestować w kompleksową usługę obsługi i rozwoju platformy.
Magento support w Smartbees
W Smartbees od wielu lat pracujemy z systemem Magento. Projektujemy graficznie, wdrażamy, testujemy oraz obsługujemy platformy e-commerce małej, średniej i dużej wielkości. Oferujmy obsługę i rozwój dla zróżnicowanych rozwiązań na Magento: sklepów internetowych, systemów PIM, platform sprzedażowych dla sektora B2B i B2C.
Pakiety obsługi i rozwoju Magento
Nasze wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam poznać potrzeby biznesów z rożnych sektorów gospodarki i stworzyć rozwiązania supportowe dedykowane projektom różnej wielkości. W Smartbees oferujemy obsługę i rozwój platform na Magento w formie czterech pakietów - Standard, Plus, Business i Premium, różniących się od siebie zakresem wykonywanych usług wspierających Twoje rozwiązanie na Magento.
Nasze pakiety wsparcia Magento
Standard
Dla małych sklepów, które zaczynają działalność. Idealny na pierwszy support.
Kanały komunikacji
- Service Desk Jira
- Wsparcie e-mailowe
Infrastruktura
- Utrzymanie środowiska testowego
- Repozytorium plików GIT
- Kopia zapasowa baz danych
Obsługa Klienta
- Dedykowany Opiekun Klienta
- Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- Onboarding Klienta
- Konsultacje i doradztwo rozwiązań
- Obsługa jednego sklepu
Kwestie techniczne
- Aktualizacje rozliczane godzinowo
- Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
- 6 h reakcji na zgłoszenie krytyczne
- 24 h reakcji na zgłoszenie niekrytyczne
- Monitoring działania platformy
Plus
Dla średnich projektów, które dynamicznie się rozwijają i stale rozszerzają swoje usługi.
Kanały komunikacji
- Service Desk Jira
- Wsparcie e-mailowe
Infrastruktura
- Utrzymanie środowiska testowego
- Repozytorium plików GIT
- Kopia zapasowa baz danych
Obsługa Klienta
- Dedykowany Opiekun Klienta
- Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- Onboarding Klienta
- Konsultacje i doradztwo rozwiązań
- Obsługa jednego sklepu
Kwestie techniczne
- Aktualizacje rozliczane godzinowo
- Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
- 4 h reakcji na zgłoszenia krytyczne
- 24 h reakcji na zgłoszenia niekrytyczne
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem platformy
- Pakiet 10 h pracy specjalisty
- Monitoring działania platformy
Business
Dla średnich i dużych platform ze znacznymi potrzebami supportowymi.
Kanały komunikacji
- Service Desk Jira
- Wsparcie e-mailowe
- Wsparcie telefoniczne
Infrastruktura
- Utrzymanie środowiska testowego
- Repozytorium plików GIT
- Kopia zapasowa baz danych
Obsługa Klienta
- Dedykowany Opiekun Klienta
- Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- Onboarding Klienta
- Konsultacje i doradztwo rozwiązań
- Obsługa dwóch sklepów
Kwestie techniczne
- Aktualizacje rozliczane godzinowo
- Audyt sklepu
- Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
- 2 h reakcji na zgłoszenia krytyczne
- 24 h reakcji na zgłoszenia niekrytyczne
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem platformy
- Pakiet 20 h pracy specjalisty
- Monitoring działania platformy
Premium
Dla rozbudowanych platform wymagających zaawansowanego wsparcia.
Kanały komunikacji
- Service Desk Jira
- Wsparcie e-mailowe
- Wsparcie telefoniczne
Infrastruktura
- Utrzymanie środowiska testowego
- Repozytorium plików GIT
- Kopia zapasowa baz danych
Obsługa klienta
- Dedykowany Opiekun Klienta
- Support 24/7 h w dni robocze i weekendy
- Onboarding Klienta
- Konsultacje i doradztwo rozwiązań
- Liczba obsługiwanych sklepów ustalana indywidualnie
Kwestie techniczne
- Aktualizacje rozliczane godzinowo
- Audyt sklepu
- Poprawianie błędów w pakiecie
- 1 h reakcji na zgłoszenia krytyczne
- 24 h reakcji na zgłoszenia niekrytyczne
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem platformy
- Pakiet godzin specjalisty ustalany indywidualnie
- Monitoring działania platformy
Pakiety supportu Magento
Każdy z naszych pakietów składa się z czterech obszarów supportu – komunikacji, infrastruktury, obsługi klienta oraz kwestii technicznych. Dopiero ich połączenie stanowi klucz do skutecznego wsparcia platform na Magento. Pokrótce objaśnimy Ci każdy z obszarów.
Komunikacja
- niezależnie od wybranego pakietu oferujemy Ci wsparcie mailowe oraz stałą komunikację i raportowanie przy pomocy oprogramowania Jira. Zapewnia to przejrzystość współpracy i stały wgląd w postęp prac supportowych. Dodatkowo, dwa z naszych pakietów obejmują wsparcie telefoniczne naszych ekspertów szczególnie przydatne przy bardziej skomplikowanych projektach.Infrastruktura
- w celu zapewnienia jakościowych usług supportowych Magento potrzebna jest przejrzysta infrastruktura. Jest ona szczególnie przydatna w takcie wdrażania i testowania nowych rozwiązań oraz przechowywania kopii zapasowych baz danych platformy. Z tego powodu każdy z naszych pakietów obejmuje utrzymanie infrastruktury na najwyższym poziomie.Obsługa klienta
- obustronne zadowolenie z współpracy to podstawa, a to zapewnia jakościowa obsługa klienta. W ramach każdego z pakietów zapewniamy wsparcie dedykowanego opiekuna, który przeprowadzi proces onboardingu, a następnie będzie służył Ci pomocą w trakcie współpracy – doradzał, konsultował pomysły i raportował. Każdy z naszych pakietów obejmuje działania w dni robocze od 8 do 16, jednak jeśli zależy Ci na poszerzeniu zakresu godzinowego – stworzyliśmy dla Ciebie pakiet Premium.Kwestie techniczne
- w zależności od wymagań serwisu oferujemy różne warianty wsparcia technicznego, które różnią się czasem reakcji na błędy krytyczne i niekrytyczne czy formami rozliczeń za wprowadzane poprawki. Niezależnie od tego, jaki pakiet wybierzesz, oferujemy kompleksowy uptime, downtime monitoring działania Twojej platformy, aby zapewnić jej stałą dostępność dla wszystkich użytkowników.FAQ supportu Magento
Czy mogę zmienić zakres pakietu supportu?
Czy z biegiem współpracy mogę zmienić pakiet na niższy lub wyższy?
W jaki sposób rozliczany jest support Magento?
Jeżeli zastanawiasz się, jaki pakiet najlepiej sprawdziłby się w przypadku Twojego biznesu, napisz lub zadzwoń do nas – z chęcią doradzimy i znajdziemy najlepsze rozwiązanie.
Nasi Klienci




