Magento obsługa i rozwój

Kompleksowe wsparcie dla Twojego e-commerce

Zapewnimy jakościowy support oraz rozwój funkcjonalności platform na Magento 1 i 2

Magento

Obsługa i rozwój Magento

dlaczego warto o niej pomyśleć?

Praca nad platformą e-commerce nie kończy się na etapie jej budowy i wdrożenia. To codzienne utrzymanie sklepu pod kątem sprawności funkcjonowania, wydajności i bezpieczeństwa. Tylko w taki sposób można zapewnić prawidłowe działanie platformy, a co za tym idzie, rozwój sprzedaży i rentowność biznesu. Właśnie dlatego każdy biznes, który myśli o swoim sklepie na Magento przyszłościowo, powinien zainwestować w kompleksową usługę obsługi i rozwoju platformy.

Magento support w Smartbees

dlaczego wybrać właśnie nas?

W Smartbees od wielu lat pracujemy z systemem Magento. Projektujemy graficznie, wdrażamy, testujemy oraz obsługujemy platformy e-commerce małej, średniej i dużej wielkości. Oferujmy obsługę i rozwój dla zróżnicowanych rozwiązań na Magento: sklepów internetowych, systemów PIM, platform sprzedażowych dla sektora B2B i B2C.

Dlaczego my?
Ponad 5 lat doświadczenia w technologii Magento
Praca na obu wersjach systemu – Magento 1 i 2
Ustrukturyzowany model supportu Magento
Konsultacje i doradztwo rozwiązań

Nasze kompetencje w obsłudze i rozwoju Magento

co nas wyróżnia?
Aktualizacje oprogramowania

Aktualizacje Magento nie są prostą sprawą, jednakże my przeprowadzamy je bezproblemowo, zapewniając bezpieczeństwo Twojej platformie.

Support Premium 24/7

Dla platform wymagających stałej obsługi i monitoringu oferujemy kompleksową usługę wsparcia 24h, dzięki czemu nie musisz się martwić o jej dostępność.

Optymalizacja szybkości

Szybko działający sklep to podstawa, dlatego w ramach naszych usług zapewniamy prace nad przyspieszaniem działania Twojej platformy.

Integracje

Wraz z rozwojem platformy wymaga ona nowych integracji z narzędziami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Wykonujemy je na bazie Open Source’owych modułów lub dedykowanych rozwiązań.

Audyt platformy

Wykonujemy kompleksowe audyty kodu, funkcjonalności i wydajności platform na Magento, aby wiedzieć, jakie elementy wymagają poprawy.

Monitoring platformy

Zajmujemy się nadzorowaniem platform na Magento, dzięki czemu szybko reagujemy na wszystkie błędy i wdrażamy poprawki.

Pakiety obsługi i rozwoju Magento

co oferujemy w Smartbees?

Nasze wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam poznać potrzeby biznesów z rożnych sektorów gospodarki i stworzyć rozwiązania supportowe dedykowane projektom różnej wielkości. W Smartbees oferujemy obsługę i rozwój platform na Magento w formie czterech pakietów - Standard, Plus, Business i Premium, różniących się od siebie zakresem wykonywanych usług wspierających Twoje rozwiązanie na Magento.

Nasze pakiety wsparcia Magento

wybierz idealny plan dla siebie

Standard

Dla małych sklepów, które zaczynają działalność. Idealny na pierwszy support.

Kanały komunikacji

  • Service Desk Jira
  • Wsparcie e-mailowe

Infrastruktura

  • Utrzymanie środowiska testowego
  • Repozytorium plików GIT
  • Kopia zapasowa baz danych

Obsługa Klienta

  • Dedykowany Opiekun Klienta
  • Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Onboarding Klienta
  • Konsultacje i doradztwo rozwiązań
  • Obsługa jednego sklepu

Kwestie techniczne

  • Aktualizacje rozliczane godzinowo
  • Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
  • 6 h reakcji na zgłoszenie krytyczne
  • 24 h reakcji na zgłoszenie niekrytyczne
  • Monitoring działania platformy

Plus

Dla średnich projektów, które dynamicznie się rozwijają i stale rozszerzają swoje usługi.

Kanały komunikacji

  • Service Desk Jira
  • Wsparcie e-mailowe

Infrastruktura

  • Utrzymanie środowiska testowego
  • Repozytorium plików GIT
  • Kopia zapasowa baz danych

Obsługa Klienta

  • Dedykowany Opiekun Klienta
  • Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Onboarding Klienta
  • Konsultacje i doradztwo rozwiązań
  • Obsługa jednego sklepu

Kwestie techniczne

  • Aktualizacje rozliczane godzinowo
  • Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
  • 4 h reakcji na zgłoszenia krytyczne
  • 24 h reakcji na zgłoszenia niekrytyczne
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem platformy
  • Pakiet 10 h pracy specjalisty
  • Monitoring działania platformy

Business

Dla średnich i dużych platform ze znacznymi potrzebami supportowymi.

Kanały komunikacji

  • Service Desk Jira
  • Wsparcie e-mailowe
  • Wsparcie telefoniczne

Infrastruktura

  • Utrzymanie środowiska testowego
  • Repozytorium plików GIT
  • Kopia zapasowa baz danych

Obsługa Klienta

  • Dedykowany Opiekun Klienta
  • Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Onboarding Klienta
  • Konsultacje i doradztwo rozwiązań
  • Obsługa dwóch sklepów

Kwestie techniczne

  • Aktualizacje rozliczane godzinowo
  • Audyt sklepu
  • Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
  • 2 h reakcji na zgłoszenia krytyczne
  • 24 h reakcji na zgłoszenia niekrytyczne
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem platformy
  • Pakiet 20 h pracy specjalisty
  • Monitoring działania platformy

Premium

Dla rozbudowanych platform wymagających zaawansowanego wsparcia.

Kanały komunikacji

  • Service Desk Jira
  • Wsparcie e-mailowe
  • Wsparcie telefoniczne

Infrastruktura

  • Utrzymanie środowiska testowego
  • Repozytorium plików GIT
  • Kopia zapasowa baz danych

Obsługa klienta

  • Dedykowany Opiekun Klienta
  • Support 24/7 h w dni robocze i weekendy
  • Onboarding Klienta
  • Konsultacje i doradztwo rozwiązań
  • Liczba obsługiwanych sklepów ustalana indywidualnie

Kwestie techniczne

  • Aktualizacje rozliczane godzinowo
  • Audyt sklepu
  • Poprawianie błędów w pakiecie
  • 1 h reakcji na zgłoszenia krytyczne
  • 24 h reakcji na zgłoszenia niekrytyczne
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem platformy
  • Pakiet godzin specjalisty ustalany indywidualnie
  • Monitoring działania platformy

Pakiety supportu Magento

z czego się składają?

Każdy z naszych pakietów składa się z czterech obszarów supportu – komunikacji, infrastruktury, obsługi klienta oraz kwestii technicznych. Dopiero ich połączenie stanowi klucz do skutecznego wsparcia platform na Magento. Pokrótce objaśnimy Ci każdy z obszarów.

Komunikacja - niezależnie od wybranego pakietu oferujemy Ci wsparcie mailowe oraz stałą komunikację i raportowanie przy pomocy oprogramowania Jira. Zapewnia to przejrzystość współpracy i stały wgląd w postęp prac supportowych. Dodatkowo, dwa z naszych pakietów obejmują wsparcie telefoniczne naszych ekspertów szczególnie przydatne przy bardziej skomplikowanych projektach.
Infrastruktura - w celu zapewnienia jakościowych usług supportowych Magento potrzebna jest przejrzysta infrastruktura. Jest ona szczególnie przydatna w takcie wdrażania i testowania nowych rozwiązań oraz przechowywania kopii zapasowych baz danych platformy. Z tego powodu każdy z naszych pakietów obejmuje utrzymanie infrastruktury na najwyższym poziomie.
Obsługa klienta - obustronne zadowolenie z współpracy to podstawa, a to zapewnia jakościowa obsługa klienta. W ramach każdego z pakietów zapewniamy wsparcie dedykowanego opiekuna, który przeprowadzi proces onboardingu, a następnie będzie służył Ci pomocą w trakcie współpracy – doradzał, konsultował pomysły i raportował. Każdy z naszych pakietów obejmuje działania w dni robocze od 8 do 16, jednak jeśli zależy Ci na poszerzeniu zakresu godzinowego – stworzyliśmy dla Ciebie pakiet Premium.
Kwestie techniczne - w zależności od wymagań serwisu oferujemy różne warianty wsparcia technicznego, które różnią się czasem reakcji na błędy krytyczne i niekrytyczne czy formami rozliczeń za wprowadzane poprawki. Niezależnie od tego, jaki pakiet wybierzesz, oferujemy kompleksowy uptime, downtime monitoring działania Twojej platformy, aby zapewnić jej stałą dostępność dla wszystkich użytkowników.

FAQ supportu Magento

czyli o co najczęściej pytacie?
1
Czy mogę zmienić zakres pakietu supportu?
2
Czy z biegiem współpracy mogę zmienić pakiet na niższy lub wyższy?
3
W jaki sposób rozliczany jest support Magento?

Jeżeli zastanawiasz się, jaki pakiet najlepiej sprawdziłby się w przypadku Twojego biznesu, napisz lub zadzwoń do nas – z chęcią doradzimy i znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

Nasi Klienci

co o nas mówią?
Panek S.A.
Wyższe Szkoły Bankowe
Unicef
Urzad Miasta Gliwice
Akademia Leona Koźmińskiego
Mateusz Tomczak
Specjalista ds marketing / VELO

Smartbees wykonało świetną pracę budując, a następnie obsługując nasze strony na Drupalu, tym samym pomagając nam generować sprzedaż. Zespół radzi sobie z dużym obciążeniem zadań, łatwo można się z nim skontaktować, miło się z nimi współpracuje.

Tomasz Zbierski
Dyrektor IT / TAI

Smartbees wykazał się sporym doświadczeniem w zakresie systemu CMS Drupal i bardzo pomógł nam w modernizacji naszego serwisu przetargowego.

Łukasz Filut
Dyrektor IT / WSB

Nowe strony stworzone przez Smartbees zapewniły wzrost ruchu i prostszą nawigację dla użytkowników. Zespół zastosował bardzo szeroki stack technologiczny, tym samym dostarczając produkt wysokiej jakości. Pracowitość i szybkość reakcji zespołu spowodowała, że współpraca przebiegała bezproblemowo, a rozwiązanie zostało dostarczone na czas.

Szybka wycena wsparcia Magento

Rozwiń z nami swój projekt
Uzyskaj wycenę w 24 godziny