Obsługa i rozwój Drupal
Powierz nam opiekę nad swoim projektemDowiedz się, jak możemy wspierać Twoją stronę, sklep lub aplikację na Drupalu, aby zapewnić jej bezpieczeństwo i stały rozwój.

Obsługa i rozwój Drupala
Stworzenie dobrej strony, platformy e-commerce czy aplikacji w Drupalu to jedynie połowa drogi do sukcesu. Aby rozwiązanie poprawnie funkcjonowało i było przyjazne użytkownikom, musi być na bieżąco monitorowane i rozwijane o nowe funkcjonalności. Twój projekt potrzebuje stałego nadzoru i natychmiastowej reakcji w przypadku pojawienia się błędów. Dlatego odpowiednia obsługa i rozwój powinna być priorytetem każdego serwisu zbudowanego w oparciu o CMS Drupal.
Nasze doświadczenie w obsłudze Drupala
W Smartbees obsługujemy i rozwijamy projekty drupalowe różnej wielkości dla klientów z Polski i zagranicy. Wdrażamy nowe rozwiązania i świadczymy usługi supportowe dla rozbudowanych stron www, systemów PIM, sklepów online czy aplikacji webowych.
W ramach usług rozwojowych możesz liczyć nie tylko na wsparcie naszego zespołu programistów, ale także pomoc działu graficznego i konsultantów biznesowych.
Support Drupala – pakiety Smartbees
Wiemy, jak ważny jest dobry support rozwiązania na Drupalu, dlatego w Smartbees mamy jasno określone obszary wymagające wsparcia ekspertów. Nasze usługi z zakresu obsługi i rozwoju Drupala oferujemy w pakietach działających na zasadzie miesięcznego abonamentu. Postawiliśmy na aż cztery warianty – Standard, Plus, Business i Premium, ponieważ wiemy, że każdy biznes ma inne potrzeby. Wybór odpowiedniego zależy od wielu czynników m.in.: wielkości projektu, oczekiwanego czasu reakcji na zgłoszenia czy preferowanych form kontaktu.
Nasze pakiety wsparcia Drupala
Standard
Dla małych stron i sklepów, które zaczynają działalność. Idealny na pierwszy support.
Kanały komunikacji
- Service Desk Jira
- Wsparcie e-mailowe
Infrastruktura
- Utrzymanie środowiska testowego
- Repozytorium plików GIT
- Kopia zapasowa baz danych
Obsługa Klienta
- Indywidualny Opiekun Klienta
- Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- Onboarding Klienta
- Konsultacje i doradztwo rozwiązań
- Obsługa jednej strony
Kwestie techniczne
- 1 aktualizacja strony w miesiącu
- Aktualizacje krytyczne
- Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
- 6 h reakcji na zgłoszenie krytyczne
- 24 h reakcji na zgłoszenie niekrytyczne
- Monitoring działania strony
Plus
Dla średnich projektów, które dynamicznie się rozwijają i stale rozszerzają swoje usługi.
Kanały komunikacji
- Service Desk Jira
- Wsparcie e-mailowe
Infrastruktura
- Utrzymanie środowiska testowego
- Repozytorium plików GIT
- Kopia zapasowa baz danych
Obsługa Klienta
- Indywidualny Opiekun Klienta
- Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- Onboarding Klienta
- Konsultacje i doradztwo rozwiązań
- Obsługa jednej strony
Kwestie techniczne
- 1 aktualizacja strony w miesiącu
- Aktualizacje krytyczne
- Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
- 4 h reakcji na zgłoszenia krytyczne
- 24 h reakcji na zgłoszenia niekrytyczne
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu
- Pakiet 10 h pracy specjalisty
- Monitoring działania strony
Business
Dla średnich i dużych platform ze znacznymi potrzebami supportowymi.
Kanały komunikacji
- Service Desk Jira
- Wsparcie e-mailowe
- Wsparcie telefoniczne
Infrastruktura
- Utrzymanie środowiska testowego
- Repozytorium plików GIT
- Kopia zapasowa baz danych
Obsługa Klienta
- Indywidualny Opiekun Klienta
- Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- Onboarding Klienta
- Konsultacje i doradztwo rozwiązań
- Obsługa dwóch stron
Kwestie techniczne
- 2 aktualizacje strony w miesiącu
- Audyt serwisu
- Pełna aktualizacja platformy
- Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
- 2 h reakcji na zgłoszenia krytyczne
- 24 h reakcji na zgłoszenia niekrytyczne
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu
- Pakiet 20 h pracy specjalisty
- Monitoring działania strony
Premium
Dla rozbudowanych serwisów wymagających zaawansowanego wsparcia.
Kanały komunikacji
- Service Desk Jira
- Wsparcie e-mailowe
- Wsparcie telefoniczne
Infrastruktura
- Utrzymanie środowiska testowego
- Repozytorium plików GIT
- Kopia zapasowa baz danych
Obsługa Klienta
- Indywidualny Opiekun Klienta
- Support 24/7 h w dni robocze i weekendy
- Onboarding Klienta
- Konsultacje i doradztwo rozwiązań
- Liczba obsługiwanych stron ustalana indywidualnie
Kwestie techniczne
- 2 aktualizacje strony w miesiącu
- Audyt serwisu
- Pełna aktualizacja platformy
- Poprawianie błędów w pakiecie
- 1 h reakcji na zgłoszenia krytyczne
- 24 h reakcji na zgłoszenia niekrytyczne
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu
- Pakiet godzin specjalisty ustalany indywidualnie
- Monitoring działania strony
Pakiety obsługi i rozwoju Drupala
Działamy w ustrukturyzowanym modelu supportu dla Drupala. Każdy nasz pakiet obejmuje cztery obszary – komunikację, infrastrukturę, obsługę klienta i kwestie techniczne.
Obsługa klienta
- dbamy o to, by każdy Klient był zadowolony z naszych usług, dlatego niezależnie od pakietu oferujemy Indywidualnego Opiekuna, który będzie nadzorował cały proces supportowy, udzielał rad i raportował. Przeprowadzi on również całą procedurę onboardingu. Standardowo nasze usługi obsługi i rozwoju Drupala świadczymy w dni robocze w godzinach 8-16, jednakże jeśli zależy Ci na poszerzeniu tej opcji – z myślą o Tobie stworzyliśmy pakiet Premium.Kwestie techniczne
- czyli najważniejsza część obsługi i rozwoju Drupala. Każdy biznes ma inne potrzeby, dlatego w zależności od wybranego pakietu, oferujemy zróżnicowany czas reakcji na błędy, usługi audytowe oraz typ rozliczania prac developerskich. Oczywiście każdy pakiet możemy rozbudować o dodatkowe usługi z zakresu supportu technicznego w zależności od Twoich wymagań.Komunikacja
- w ramach każdego pakietu zapewniamy kontakt e-mailowy z naszym zespołem supportowym. Wszystkie kwestie techniczne, zgłoszenia oraz postęp prac raportujemy za pomocą systemu Jira, aby zapewnić transparentność i dobrą organizację pracy. Jeżeli czujesz, że potrzebujesz również konsultacji telefonicznych – dwa z naszych pakietów obejmują również tę usługę.Infrastruktura
- utrzymanie odpowiedniej infrastruktury służącej do wdrażania zmian czy przeprowadzania testów to podstawa dobrego supportu Drupala, dlatego zapewniamy je w ramach każdego pakietu. Po uprzednich ustaleniach możemy także postawić i aktualizować środowisko testowe na serwerze Klienta. Ponadto, przy każdym projekcie supportowym tworzymy repozytorium plików GIT oraz kopie zapasową wszystkich baz danych.Jeżeli masz wątpliwości, który pakiet najlepiej sprawdzi się w przypadku Twojego projektu lub chciałbyś stworzyć własny zakres wsparcia strony, z chęcią doradzimy Ci i wypracujemy indywidualny model współpracy. Możemy także przeprowadzić audyt Twojej strony i zaproponować Ci najlepiej dopasowany zakres usług supportowych.
Napisz do nas, aby poznać wycenę supportu Twojej strony.
FAQ supportu Drupala
Czy mogę dostosować pakiet obsługi i rozwoju Drupala?
Czy mogę zmienić pakiet w trakcie trwania supportu?
Jak wygląda rozliczenie za obsługę i rozwój Drupala?
Jak długo trwa umowa supportowa?
Nasi Klienci




