Obsługa i rozwój Drupal

Zapewniamy stały rozwój i bezpieczeństwo Twojej platformy na Drupalu

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Obsługa i rozwój Drupala

Stworzenie dobrej strony, platformy e-commerce czy aplikacji w Drupalu to jedynie połowa sukcesu. Aby rozwiązanie poprawnie funkcjonowało i było przyjazne użytkownikom, musi być na bieżąco monitorowane i rozwijane o nowe funkcje. Twój projekt potrzebuje stałego nadzoru i natychmiastowej reakcji w przypadku pojawienia się błędów. Dlatego odpowiednia obsługa i rozwój powinna być priorytetem każdego serwisu zbudowanego w oparciu o CMS Drupal.

W Smartbees obsługujemy i rozwijamy projekty drupalowe różnej wielkości dla klientów z Polski i zagranicy. Wdrażamy nowe rozwiązania i świadczymy usługi supportowe dla rozbudowanych stron www, systemów PIM, sklepów online czy aplikacji webowych.

W ramach usług rozwojowych możesz liczyć nie tylko na wsparcie naszego zespołu programistów, ale także pomoc działu graficznego i konsultantów biznesowych.

Support w Smartbees to:

  • ponad 12 lat doświadczenia w obsłudze rozwiązań na CMS Drupal,
  • możliwość wsparcia projektów na Drupal 7, 8, 9 i 10,
  • współpraca z firmą, która obsługuje projekty drupalowe dla największy polskich i zagranicznych organizacji,
  • profesjonalne doradztwo rozwiązań.

W Smartbees oferujemy trzy możliwości rozliczania się za współpracę supportową:

  1. Pojedyncze godziny supportowe – wspólnie ustalamy cenę za usługę i pracujemy przez uzgodniony wcześniej czas.
  2. Współpraca abonamentowa – najczęściej wybierany pakiet, rozliczamy się na zasadzie miesięcznego abonamentu.
  3. Pakiety godzin – masz możliwość jednorazowego wykupienia pakietu godzin. Cenę ustalamy odgórnie.
Element tła

Wiemy, jak ważny jest dobry support rozwiązania na Drupalu, dlatego w Smartbees mamy jasno określone obszary wymagające wsparcia ekspertów. Nasze usługi z zakresu obsługi i rozwoju Drupala oferujemy w pakietach działających na zasadzie miesięcznego abonamentu. Postawiliśmy na aż cztery warianty – Standard, Plus, Business i Premium, ponieważ wiemy, że każdy biznes ma inne potrzeby. Wybór odpowiedniego zależy od wielu czynników m.in.: wielkości projektu, oczekiwanego czasu reakcji na zgłoszenia czy preferowanych form kontaktu.

Standard

Dla małych stron i sklepów, które zaczynają działalność. Idealny na pierwszy support.

Skontaktuj się z nami
Plus

Dla średnich projektów, które dynamicznie się rozwijają i stale rozszerzają swoje usługi.

Skontaktuj się z nami
Business

Dla średnich i dużych platform ze znacznymi potrzebami supportowymi.

Skontaktuj się z nami
Premium

Dla rozbudowanych serwisów wymagających zaawansowanego wsparcia.

Skontaktuj się z nami
Kanały komunikacji
Kanały komunikacji
Kanały komunikacji
Kanały komunikacji
Service Desk Jira
Service Desk Jira
Service Desk Jira
Service Desk Jira
Wsparcie e-mailowe
Wsparcie e-mailowe
Wsparcie e-mailowe
Wsparcie e-mailowe
Wsparcie telefoniczne
Wsparcie telefoniczne
Infrastruktura
Infrastruktura
Infrastruktura
Infrastruktura
Utrzymanie środowiska testowego
Utrzymanie środowiska testowego
Utrzymanie środowiska testowego
Utrzymanie środowiska testowego
Repozytorium plików GIT
Repozytorium plików GIT
Repozytorium plików GIT
Repozytorium plików GIT
Kopia zapasowa baz danych
Kopia zapasowa baz danych
Kopia zapasowa baz danych
Kopia zapasowa baz danych
Obsługa Klienta
Obsługa Klienta
Obsługa Klienta
Obsługa Klienta
Indywidualny Opiekun Klienta
Indywidualny Opiekun Klienta
Indywidualny Opiekun Klienta
Indywidualny Opiekun Klienta
Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Support 24/7 h w dni robocze i weekendy
Onboarding Klienta
Onboarding Klienta
Onboarding Klienta
Onboarding Klienta
Konsultacje i doradztwo rozwiązań
Konsultacje i doradztwo rozwiązań
Konsultacje i doradztwo rozwiązań
Konsultacje i doradztwo rozwiązań
Obsługa jednej strony
Obsługa jednej strony
Obsługa jednej strony
Liczba obsługiwanych stron ustalana indywidualnie
Kwestie techniczne
Kwestie techniczne
Kwestie techniczne
Kwestie techniczne
1 aktualizacja strony w miesiącu
1 aktualizacja strony w miesiącu
2 aktualizacje strony w miesiącu
2 aktualizacje strony w miesiącu
Aktualizacje krytyczne
Aktualizacje krytyczne
Audyt serwisu
Audyt serwisu
Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
Pełna aktualizacja platformy
Pełna aktualizacja platformy
6 h reakcji na zgłoszenie krytyczne
4 h reakcji na zgłoszenie krytyczne
Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
Poprawianie błędów w pakiecie
24 h reakcji na zgłoszenie niekrytyczne
24 h reakcji na zgłoszenie niekrytyczne
2 h reakcji na zgłoszenie krytyczne
1 h reakcji na zgłoszenie krytyczne
Monitoring działania strony
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu
24 h reakcji na zgłoszenie niekrytyczne
24 h reakcji na zgłoszenie niekrytyczne
Pakiet 10 h pracy specjalisty
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu
Monitoring działania strony
Pakiet 20 h pracy specjalisty
Pakiet godzin specjalisty ustalany indywidualnie
Monitoring działania strony
Monitoring działania strony

Pakiety obsługi i rozwoju Drupala

Działamy w ustrukturyzowanym modelu supportu dla Drupala. Każdy nasz pakiet obejmuje cztery obszary – komunikację, infrastrukturę, obsługę klienta i kwestie techniczne.

  1. Obsługa klienta - dbamy o to, by każdy Klient był zadowolony z naszych usług, dlatego niezależnie od pakietu oferujemy Indywidualnego Opiekuna, który będzie nadzorował cały proces supportowy, udzielał rad i raportował. Przeprowadzi on również całą procedurę onboardingu. Standardowo nasze usługi obsługi i rozwoju Drupala świadczymy w dni robocze w godzinach 8-16, jednakże jeśli zależy Ci na poszerzeniu tej opcji – z myślą o Tobie stworzyliśmy pakiet Premium.
  2. Komunikacja - w ramach każdego pakietu zapewniamy kontakt e-mailowy z naszym zespołem supportowym. Wszystkie kwestie techniczne, zgłoszenia oraz postęp prac raportujemy za pomocą systemu Jira, aby zapewnić transparentność i dobrą organizację pracy. Jeżeli czujesz, że potrzebujesz również konsultacji telefonicznych – dwa z naszych pakietów obejmują również tę usługę.
  3. Kwestie techniczne - czyli najważniejsza część obsługi i rozwoju Drupala. Każdy biznes ma inne potrzeby, dlatego w zależności od wybranego pakietu, oferujemy zróżnicowany czas reakcji na błędy, usługi audytowe oraz typ rozliczania prac developerskich. Oczywiście każdy pakiet możemy rozbudować o dodatkowe usługi z zakresu supportu technicznego w zależności od Twoich wymagań.
  4. Infrastruktura - utrzymanie odpowiedniej infrastruktury służącej do wdrażania zmian czy przeprowadzania testów to podstawa dobrego supportu Drupala, dlatego zapewniamy je w ramach każdego pakietu. Po uprzednich ustaleniach możemy także postawić i aktualizować środowisko testowe na serwerze Klienta. Ponadto, przy każdym projekcie supportowym tworzymy repozytorium plików GIT oraz kopie zapasową wszystkich baz danych.
drupal

Support Drupal – najczęściej zadawane pytania

Poznaj wycenę supportu Twojej strony

Wyślij formularz

Czy mogę dostosować pakiet obsługi i rozwoju Drupala?

Nasze pakiety supportu Drupala stworzyliśmy na podstawie wieloletniego doświadczenia w pracy z firmami z różnych branż, dzięki czemu wiemy, jakich rozwiązań przedsiębiorcy oczekują najczęściej. Jednakże, jesteśmy świadomi, że każda platforma wymaga innej opieki, dlatego jesteśmy otwarci na modyfikacje pakietów w zależności od Twoich potrzeb.

Czy mogę zmienić pakiet w trakcie trwania supportu?

Jak najbardziej – wraz z kolejnymi miesiącami współpracy lepiej poznamy potrzeby obsługi i rozwoju Twojego projektu, a co za tym idzie, może okazać się, że potrzebujesz wyższego lub niższego pakietu wsparcia.

Jak wygląda rozliczenie za obsługę i rozwój Drupala?

Standardowo nasze usługi supportowe rozliczamy na zasadzie miesięcznych opłat abonamentowych.

Jak długo trwa umowa supportowa?

Długość umów ustalamy indywidualnie w zależności od Twoich oczekiwań i wybranego pakietu supportowego.

Czy dogrywacie zmiany na serwer produkcyjny w piątek po 16?

Dogrywanie zmian na produkcję poza standardowymi godzinami pracy (poniedziałek - piątek 8:00-16:00) jest możliwe przy wyborze supportu 24/7. W przypadku innych usług supportowych dogrywanie zmian planujemy na kolejny dzień roboczy, aby uniknąć potencjalnych problemów w dni wolne od pracy.

Postaw na najwyższej jakości wsparcie Twojej strony

CAPTCHA