Obsługa i rozwój Drupal

Zapewniamy stały rozwój i bezpieczeństwo Twojej platformy na Drupalu

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Obsługa i rozwój Drupala

Stworzenie dobrej strony, platformy e-commerce czy aplikacji w Drupalu to jedynie połowa sukcesu. Aby rozwiązanie poprawnie funkcjonowało i było przyjazne użytkownikom, musi być na bieżąco monitorowane i rozwijane o nowe funkcje. Twój projekt potrzebuje stałego nadzoru i natychmiastowej reakcji w przypadku pojawienia się błędów. Dlatego odpowiednia obsługa i rozwój powinna być priorytetem każdego serwisu zbudowanego w oparciu o CMS Drupal.

W Smartbees obsługujemy i rozwijamy projekty drupalowe różnej wielkości dla klientów z Polski i zagranicy. Wdrażamy nowe rozwiązania i świadczymy usługi supportowe dla rozbudowanych stron www, systemów PIM, sklepów online czy aplikacji webowych.

W ramach usług rozwojowych możesz liczyć nie tylko na wsparcie naszego zespołu programistów, ale także pomoc działu graficznego i konsultantów biznesowych.

Support w Smartbees to:

  • ponad 12 lat doświadczenia w obsłudze rozwiązań na CMS Drupal,
  • możliwość wsparcia projektów na Drupal 7-11,
  • współpraca z firmą, która obsługuje projekty drupalowe dla największy polskich i zagranicznych organizacji,
  • profesjonalne doradztwo rozwiązań.

W Smartbees oferujemy trzy możliwości rozliczania się za współpracę supportową:

  1. Pojedyncze godziny supportowe – wspólnie ustalamy cenę za usługę i pracujemy przez uzgodniony wcześniej czas.
  2. Współpraca abonamentowa – najczęściej wybierany pakiet, rozliczamy się na zasadzie miesięcznego abonamentu.
  3. Pakiety godzin – masz możliwość jednorazowego wykupienia pakietu godzin. Cenę ustalamy odgórnie.
Element tła

Wiemy, jak ważny jest dobry support rozwiązania na Drupalu, dlatego w Smartbees mamy jasno określone obszary wymagające wsparcia ekspertów. Nasze usługi z zakresu obsługi i rozwoju Drupala oferujemy w pakietach działających na zasadzie miesięcznego abonamentu. Postawiliśmy na aż cztery warianty – Standard, Plus, Business i Premium, ponieważ wiemy, że każdy biznes ma inne potrzeby. Wybór odpowiedniego zależy od wielu czynników m.in.: wielkości projektu, oczekiwanego czasu reakcji na zgłoszenia czy preferowanych form kontaktu.

Pakiety obsługi i rozwoju Drupala

Działamy w ustrukturyzowanym modelu supportu dla Drupala. Każdy nasz pakiet obejmuje cztery obszary – komunikację, infrastrukturę, obsługę klienta i kwestie techniczne.

  1. Obsługa klienta - dbamy o to, by każdy Klient był zadowolony z naszych usług, dlatego niezależnie od pakietu oferujemy Indywidualnego Opiekuna, który będzie nadzorował cały proces supportowy, udzielał rad i raportował. Przeprowadzi on również całą procedurę onboardingu. Standardowo nasze usługi obsługi i rozwoju Drupala świadczymy w dni robocze w godzinach 8-16, jednakże jeśli zależy Ci na poszerzeniu tej opcji – z myślą o Tobie stworzyliśmy pakiet Premium.
  2. Komunikacja - w ramach każdego pakietu zapewniamy kontakt e-mailowy z naszym zespołem supportowym. Wszystkie kwestie techniczne, zgłoszenia oraz postęp prac raportujemy za pomocą systemu Jira, aby zapewnić transparentność i dobrą organizację pracy. Jeżeli czujesz, że potrzebujesz również konsultacji telefonicznych – dwa z naszych pakietów obejmują również tę usługę.
  3. Kwestie techniczne - czyli najważniejsza część obsługi i rozwoju Drupala. Każdy biznes ma inne potrzeby, dlatego w zależności od wybranego pakietu, oferujemy zróżnicowany czas reakcji na błędy, usługi audytowe oraz typ rozliczania prac developerskich. Oczywiście każdy pakiet możemy rozbudować o dodatkowe usługi z zakresu supportu technicznego w zależności od Twoich wymagań.
  4. Infrastruktura - utrzymanie odpowiedniej infrastruktury służącej do wdrażania zmian czy przeprowadzania testów to podstawa dobrego supportu Drupala, dlatego zapewniamy je w ramach każdego pakietu. Po uprzednich ustaleniach możemy także postawić i aktualizować środowisko testowe na serwerze Klienta. Ponadto, przy każdym projekcie supportowym tworzymy repozytorium plików GIT oraz kopie zapasową wszystkich baz danych.
drupal

Support Drupal – najczęściej zadawane pytania

Poznaj wycenę supportu Twojej strony

Wyślij formularz

Czy mogę dostosować pakiet obsługi i rozwoju Drupala?

Nasze pakiety supportu Drupala stworzyliśmy na podstawie wieloletniego doświadczenia w pracy z firmami z różnych branż, dzięki czemu wiemy, jakich rozwiązań przedsiębiorcy oczekują najczęściej. Jednakże, jesteśmy świadomi, że każda platforma wymaga innej opieki, dlatego jesteśmy otwarci na modyfikacje pakietów w zależności od Twoich potrzeb.

Czy mogę zmienić pakiet w trakcie trwania supportu?

Jak najbardziej – wraz z kolejnymi miesiącami współpracy lepiej poznamy potrzeby obsługi i rozwoju Twojego projektu, a co za tym idzie, może okazać się, że potrzebujesz wyższego lub niższego pakietu wsparcia.

Jak wygląda rozliczenie za obsługę i rozwój Drupala?

Standardowo nasze usługi supportowe rozliczamy na zasadzie miesięcznych opłat abonamentowych.

Jak długo trwa umowa supportowa?

Długość umów ustalamy indywidualnie w zależności od Twoich oczekiwań i wybranego pakietu supportowego.

Czy dogrywacie zmiany na serwer produkcyjny w piątek po 16?

Dogrywanie zmian na produkcję poza standardowymi godzinami pracy (poniedziałek - piątek 8:00-16:00) jest możliwe przy wyborze supportu 24/7. W przypadku innych usług supportowych dogrywanie zmian planujemy na kolejny dzień roboczy, aby uniknąć potencjalnych problemów w dni wolne od pracy.

Postaw na najwyższej jakości wsparcie Twojej strony

CAPTCHA