Przejdź do treści
Podobają Ci się nasze treści?
Sięgnij po unikalną wiedzę prosto od developerów i marketingowców. Zapisz się do newslettera.
CAPTCHA
Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!
Aby otrzymywać najświeższe, branżowe informacje, potwierdź subskrypcję w mailu, który od nas dostałeś.
PS. Nawet tak ważne wiadomości lubią czasem pomylić folder, dlatego upewnij się, że mail nie trafił do SPAMU
Otwórz swoją skrzynkę e-mail

5 najlepszych darmowych rozszerzeń na sklepy Magento 2

Kategoria: 
Opublikowane: 
Czas czytania
: 4 min

Magento to niewątpliwie jedna z najlepszych obecnie platform e-commerce. Choć wielu sprzedawców dalej korzysta z pierwszej wersji, to jednak coraz więcej przenosi się na Magento 2. Oczywiście nowa platforma niesie ze sobą wiele korzyści, jednak z racji tego, że istnieje krócej, nie ma na niej tak wielu pluginów oraz rozszerzeń, jak w przypadku Magento 1. Właśnie dlatego przygotowaliśmy listę 5 darmowych rozszerzeń do sklepów Magento 2, które na pewno przydadzą się w Twoim sklepie.

Darmowe rozszerzenia na sklepy Magento 2

1. Exto Analytics

Zarządzanie sklepem internetowym bez odpowiedniej analityki to strata pieniędzy. Twoja firma potrzebuje marketingu, który jest oparty na danych. Jeżeli zatem chcesz pójść krok dalej, poza standardowe raportowanie w Magento 2, powinieneś skorzystać z Exto Analytics. Owo narzędzie pozwoli Ci uzyskać dogłębną analizę Twojego biznesu oraz tego, jaką strategię marketingową powinieneś objąć.

Co można znaleźć w Exto Analytics:

  • 3 typy raportów – Przegląd Sprzedaży, Sprzedaż według Produktu, Sprzedaż według Kategorii.
  • Opcja wyboru zakresu daty jest dostępna w każdym raporcie – dzięki temu możesz śledzić i porównywać wyniki sprzedaży w określonych odstępach czasu.
  • Raport Sprzedaż według Produktu pozwala zidentyfikować najlepiej sprzedające się produkty, analizować sprzedaż poszczególnych produktów oraz porównywać je według określonych wskaźników efektywności. KPI zysków jest liczone dla każdego produktu w sklepie Magento z osobna.
  • Raport Sprzedaż według Kategorii pozwala Ci sortować produkty według kategorii, producenta, rozmiaru, koloru oraz wielu innych atrybutów. Dzięki temu możesz dokładnie ustalić, który czynnik przekłada się na większą sprzedaż i jaki typ produktów bardziej promować.
  • Możliwość segmentowania danych według statusu zamówienia, daty zamówienia itp.
  • Wykres wizualizujący dane z każdego raportu.
  • Mobilny panel działający w czasie rzeczywistym, dzięki któremu możesz na bieżąco kontrolować swój sklep Magento.
  • Raporty są łatwe w zarządzaniu – możesz sortować dane w kolumnach oraz włączać/wyłączać wybrane kolumny.
  • Wszystkie dane, które zgromadziłeś do tej pory, zostaną dodane po zainstalowaniu Exto Analytics.

2. Free Blog

Dobrze rozwinięty blog pozwoli Ci być stale w kontakcie z klientami oraz informować ich na temat obecnych promocji, nowych produktów, które wprowadzasz, oraz powiadamiać ich o nadchodzących trendach w branży.

Dlaczego warto skorzystać z Free Blog:

  • Z łatwością możesz importować wpisy na blogu oraz kategorie z istniejącego bloga na WordPressie.
  • Twoi klienci mogą łatwo znaleźć wpisy na blogu dzięki opcji wyszukiwarki.
  • Możesz łączyć ze sobą powiązane wpisy oraz produkty.
  • Załączone widżety ostatnie posty oraz archiwum.
  • Uzyskujesz dodatkową XML sitemapę oraz RSS Feed.
  •  

3. Security by Mageplaza

Kwestia bezpieczeństwa jest zawsze bardzo ważna dla każdego właściciela platformy Magento. W końcu przetwarzają one mnóstwo danych osobowych, które mogą paść łupem hackerów. Aby temu zaradzić, firma Megaplaza wydała plugin, który skutecznie chroni adres IP Twojego sklepu internetowego. Dzięki temu modułowi możesz uchronić się przed atakami hackerów.

Dlaczego warto skorzystać z Mageplaza:

  • Rozszerzenie automatycznie wysyła maile ostrzegawcze o potencjalnej próbie włamania.
  • Zawiera szablony maili ostrzegawczych.
  • Potrafi wykrywać loginy z czarnej listy IP.
  • Umożliwia kontrolę bezpieczeństwa backendu.

4. Sales Pop

Budowanie zaufania wśród klientów nie jest łatwe. Kupują oni jedynie od tych, których lubią, znają i ufają. Właśnie dlatego warto skorzystać z Sales Pop. Jest to jeden z ważniejszych elementów, jakie powinny zawierać e-commercy wszelkiego rodzaju. Dlatego projekty sklepów internetowych powinny uwzględniać ten aspekt.

Bazując na sile dowodu społecznego, Sales Pop będzie automatycznie wyświetlał w rogu ekranu powiadomienia o ostatnich dokonanych sprzedażach w Twoim sklepie Magento. Pomaga to tworzyć poczucie, że sklep działa pełną parą. Wzmacnia to siłę Twojej marki.

Strategia ta jest szeroko wykorzystywana w e-commerce i przynosi świetne rezultaty. Gdy już zainstalujesz rozszerzenie, będzie ono automatycznie synchronizowało się z bazą danych sklepu oraz przetwarzać ostatnie transakcje na powiadomienia.

Dlaczego warto skorzystać z Sales Pop:

  • Pokazuje ostatnio dokonywane zakupy w Twoim sklepie w formie małych pop-upów.
  • Integruje się z Magento za pomocą jednego kliknięcia – jest łatwy i szybki w obsłudze.
  • Dostępne opcje konfiguracji.

5. Store Manager Connector

Store Manager Connector to świetne narzędzie, jeżeli zależy Ci na scentralizowaniu wszystkich operacji w jednym miejscu. Ten darmowy plugin pozwala efektywnie zarządzać asortymentem, sprzedażą oraz zakupami w jednym miejscu. Pomaga to ulepszyć efektywność funkcjonowania sklepu Magento, redukować koszty oraz maksymalizować zyski.

Dlaczego warto skorzystać z Store Manager Connector:

  • Możliwość edytowania, przemieszczania i kopiowania produktów oraz kategorii.
  • Eksportowanie produktów do plików .csv albo Excel oraz importowanie produktów z .csv, .xls, .xlsx, .txt, .ods.
  • Kontrola zaopatrzenia.
  • Rozszerzenie działa offline – wprowadzone zmiany zostaną zaktualizowane po odzyskaniu połączenia.

Podsumowanie

Oto 5 darmowych rozszerzeń na sklepy Magento 2. Mamy nadzieję, że pomogą Ci zadbać o bezpieczeństwo biznesu, zwiększyć sprzedaż oraz efektywnie zarządzać swoją platformą. Sprawdź listę innych rozszerzeń do sklepów Magento.

Zapisz się do darmowego newslettera

Zdobywaj wartościową wiedzę z obszaru technologii i marketingu

CAPTCHA
Oceń wpis
0

Dziękujemy za ocenę postu!

Mamy więcej darmowych treści. Nie rezygnuj z nich!
Technologie, SEO, marketing - newsletter z poradami, które od razu możesz wdrożyć! Prosto na Twoją skrzynkę. Za darmo i bez spam
CAPTCHA