Wsparcie Premium 24/7

Zapewnimy kompleksowy support dla Twojego biznesu

Odpowiednie wsparcie techniczne platformy to klucz do jej sukcesu. Zobacz, co możemy Ci zaoferować.

Support

Wsparcie techniczne Premium 24/7

kiedy jest potrzebne?

Każda strona, niezależnie od wielkości, musi być regularnie nadzorowana i aktualizowana. Tylko takie działania ochronią ją przed złośliwymi atakami hakerskimi czy kradzieżą poufnych danych. Dla małych i średnich stron, sklepów lub aplikacji w większości przypadków kilkugodzinne wsparcie dzienne powinno być wystarczające.

Jednakże duże portale i sklepy internetowe mają zgoła inne potrzeby z zakresu wsparcia technicznego. Bardzo często wymagają one wsparcia 24 godziny na dobę, aby zapewnić użytkownikom stały dostęp do platformy i pełny zakres funkcjonalności. Właśnie z myślą o nich powstała nasza usługa wsparcia technicznego Premium 24/7, która zapewnia nieprzerwaną pomoc techniczną Twojej platformie.

Pomoc techniczna Premium

dla jakich biznesów okaże się niezastąpiona?

Jak wspomnieliśmy, wsparcie 24 godziny na dobę jest szczególnie przydatne dużym platformom, które nie mogą sobie pozwolić na przerwy w funkcjonowaniu. Co to tak naprawdę oznacza?

Pomoc techniczna premium to rozwiązanie dla:

stron z dużym natężeniem ruchu - portale, które mają tysiące odwiedzających dziennie lub obsługujące bardzo duże ilości transakcji na dobę, muszą funkcjonować bez większych zakłóceń – każda przerwa, nawet w godzinach nocnych, może powodować straty w zyskach.
rozpoznawalnych marek - strona lub sklep znanej marki z niedziałającymi funkcjonalnościami lub całkowitym brakiem dostępu do platformy to strzał w kolano. Taka sytuacja może negatywnie przełożyć się na wizerunek firmy i spowodować, że klient ponownie do Ciebie nie wróci.
platform działających na rynkach zagranicznych - tutaj wsparcie 24 godziny na dobę okaże się niezwykle przydatne. Obsługując Klientów, którzy znajdują się w różnych strefach czasowych, musimy zapewnić nieprzerwane działanie platformy - nawet wtedy, gdy u nas jest noc.
stron i sklepów z zaawansowanymi funkcjonalnościami - jeżeli Twój projekt zawiera wiele skomplikowanych funkcjonalności, które od strony technicznej są w stanie obsłużyć jedynie doświadczeni programiści, to wsparcie techniczne Premium powinno być Twoim priorytetem. Tym bardziej, jeżeli rozwiązania te są spersonalizowane pod Twój biznes i wpływają na kluczowe procesy na stronie lub w sklepie.

Wsparcie techniczne dla strony internetowej lub sklepu

co wchodzi w jego skład?

Nasze wsparcie 24 godziny na dobę to kompleksowe usługi supportowe, dzięki którym Twoja platforma będzie objęta nadzorem najlepszych ekspertów. Zobacz, czego możesz się spodziewać po naszym supporcie Premium.

Stała komunikacja

Zapewniamy nieprzerwaną komunikację z naszym zespołem za pomocą systemu zgłoszeń JIRA, a także wsparcie e-mailowe i telefoniczne.

Utrzymanie infrastruktury

W ramach naszych usług zajmujemy się kompleksowym utrzymaniem infrastruktury do testowania i wdrażania nowych rozwiązań. Tworzymy i przechowujemy kopie zapasowe danych na wypadek nieprzewidzianych sytuacji.

Dedykowany Opiekun Klienta

Pomoc techniczna w Smartbees to również stałe wsparcie Opiekuna Klienta, który nadzoruje prace, konsultuje rozwiązania i doradza Ci na wszystkich etapach współpracy.

Aktualizacje strony i sklepu

W ramach naszego pakietu Premium zapewniamy regularne aktualizacje platform m.in. te związane z bezpieczeństwem lub dodaniem nowych funkcjonalności.

Audyty

Jeżeli chcesz sprawdzić stan swojej strony, jakość kodu, czy przyjazność SEO, nasz pakiet wsparcia technicznego premium gwarantuje wszystkie te usługi.

Poprawianie błędów

Godzina – tyle wynosi nasz czas reakcji na błędy krytyczne na Twojej stronie. Oczywiście, w ramach usługi poprawiamy również wszelkie błędy ze standardowym priorytetem.

Pakiet godzin programistów

Każda strona lub sklep wymagają poprawek lub rozwoju funkcjonalności. U nas możesz indywidualnie dopasować liczbę godzin przeznaczoną na prace developerskie w zależności od Twoich potrzeb.

Monitoring platformy

Zapewniamy kompleksowy uptime / downtime monitoring platformy 24 godziny na dobę, aby wykluczyć przerwy w działaniu Twojego projektu.

Wsparcie 24 godziny na dobę w Smartbees

dlaczego postawić na nas?

Wsparcie techniczne dla strony internetowej, sklepu lub aplikacji wymaga doświadczenia i odpowiednich kompetencji z danej technologii. W Smartbees jesteśmy ekspertami z zakresu systemów Drupal i Magento, ponadto zajmujemy się obsługą rozwiązań opartych m.in. o Laravel. Zapewniamy jakościowe usługi poparte regularnymi raportami z wykonywanych prac oraz wsparcie naszego niezastąpionego zespołu.

Wsparcie techniczne premium w Smartbees to:
pomoc 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia,
+10 lat doświadczenia w usługach supportowych,
ekspercka wiedza z technologii Drupal, Magento i Laravel,
pakiet usług dostosowany do Twoich wymagań.

Pakiety wsparcia technicznego dla Drupala i Magento

poznaj bliżej naszą ofertę

Wybór usługi supportowej to niełatwa sprawa. Oferujemy starannie dobrane pakiety pomocy technicznej i rozwoju funkcjonalności dla Drupala i Magento, które możesz sprawdzić na naszych dedykowanych zakładkach supportowych: Obsługa i rozwój Drupala oraz Obsługa i rozwój Magento.

Skontaktuj się z nami, a wspólnymi siłami znajdziemy idealne rozwiązanie wsparcia technicznego dla Twojego biznesu.

Nasi Klienci

co o nas mówią?
Unicef
Urzad Miasta Gliwice
Akademia Leona Koźmińskiego
Panek S.A.
Wyższe Szkoły Bankowe
Łukasz Filut
Dyrektor IT / WSB

Nowe strony stworzone przez Smartbees zapewniły wzrost ruchu i prostszą nawigację dla użytkowników. Zespół zastosował bardzo szeroki stack technologiczny, tym samym dostarczając produkt wysokiej jakości. Pracowitość i szybkość reakcji zespołu spowodowała, że współpraca przebiegała bezproblemowo, a rozwiązanie zostało dostarczone na czas.

Mateusz Tomczak
Specjalista ds marketing / VELO

Smartbees wykonało świetną pracę budując, a następnie obsługując nasze strony na Drupalu, tym samym pomagając nam generować sprzedaż. Zespół radzi sobie z dużym obciążeniem zadań, łatwo można się z nim skontaktować, miło się z nimi współpracuje.

Tomasz Zbierski
Dyrektor IT / TAI

Smartbees wykazał się sporym doświadczeniem w zakresie systemu CMS Drupal i bardzo pomógł nam w modernizacji naszego serwisu przetargowego.

Łukasz Kutyłowskij
Head of Finance / Cube Group

System płatności stworzony przez Smartbees działa bardzo dobrze i obsługuje płatności dla naszych partnerów. Zespół starał się jak najlepiej zrozumieć potrzeby biznesu, aby stworzyć najbardziej efektywny system. Zawsze można liczyć na ich elastyczność i szybką pomoc, w szczególności w przypadku kryzysowych sytuacji.

Zainwestuj w profesjonalne wsparcie techniczne

Zadbaj o bezpieczeństwo swojej platformy i jej użytkowników
Wycenę dostaniesz w 24 godziny