Wsparcie Premium 24/7
Zapewnimy kompleksowy support dla Twojego biznesuOdpowiednie wsparcie techniczne platformy to klucz do jej sukcesu. Zobacz, co możemy Ci zaoferować.

Wsparcie techniczne Premium 24/7
Każda strona, niezależnie od wielkości, musi być regularnie nadzorowana i aktualizowana. Tylko takie działania ochronią ją przed złośliwymi atakami hakerskimi czy kradzieżą poufnych danych. Dla małych i średnich stron, sklepów lub aplikacji w większości przypadków kilkugodzinne wsparcie dzienne powinno być wystarczające.
Jednakże duże portale i sklepy internetowe mają zgoła inne potrzeby z zakresu wsparcia technicznego. Bardzo często wymagają one wsparcia 24 godziny na dobę, aby zapewnić użytkownikom stały dostęp do platformy i pełny zakres funkcjonalności. Właśnie z myślą o nich powstała nasza usługa wsparcia technicznego Premium 24/7, która zapewnia nieprzerwaną pomoc techniczną Twojej platformie.
Pomoc techniczna Premium
Jak wspomnieliśmy, wsparcie 24 godziny na dobę jest szczególnie przydatne dużym platformom, które nie mogą sobie pozwolić na przerwy w funkcjonowaniu. Co to tak naprawdę oznacza?
Pomoc techniczna premium to rozwiązanie dla:
stron z dużym natężeniem ruchu
- portale, które mają tysiące odwiedzających dziennie lub obsługujące bardzo duże ilości transakcji na dobę, muszą funkcjonować bez większych zakłóceń – każda przerwa, nawet w godzinach nocnych, może powodować straty w zyskach.rozpoznawalnych marek
- strona lub sklep znanej marki z niedziałającymi funkcjonalnościami lub całkowitym brakiem dostępu do platformy to strzał w kolano. Taka sytuacja może negatywnie przełożyć się na wizerunek firmy i spowodować, że klient ponownie do Ciebie nie wróci.platform działających na rynkach zagranicznych
- tutaj wsparcie 24 godziny na dobę okaże się niezwykle przydatne. Obsługując Klientów, którzy znajdują się w różnych strefach czasowych, musimy zapewnić nieprzerwane działanie platformy - nawet wtedy, gdy u nas jest noc.stron i sklepów z zaawansowanymi funkcjonalnościami
- jeżeli Twój projekt zawiera wiele skomplikowanych funkcjonalności, które od strony technicznej są w stanie obsłużyć jedynie doświadczeni programiści, to wsparcie techniczne Premium powinno być Twoim priorytetem. Tym bardziej, jeżeli rozwiązania te są spersonalizowane pod Twój biznes i wpływają na kluczowe procesy na stronie lub w sklepie.Wsparcie 24 godziny na dobę w Smartbees
Wsparcie techniczne dla strony internetowej, sklepu lub aplikacji wymaga doświadczenia i odpowiednich kompetencji z danej technologii. W Smartbees jesteśmy ekspertami z zakresu systemów Drupal i Magento, ponadto zajmujemy się obsługą rozwiązań opartych m.in. o Laravel. Zapewniamy jakościowe usługi poparte regularnymi raportami z wykonywanych prac oraz wsparcie naszego niezastąpionego zespołu.
Pakiety wsparcia technicznego dla Drupala i Magento
Wybór usługi supportowej to niełatwa sprawa. Oferujemy starannie dobrane pakiety pomocy technicznej i rozwoju funkcjonalności dla Drupala i Magento, które możesz sprawdzić na naszych dedykowanych zakładkach supportowych: Obsługa i rozwój Drupala oraz Obsługa i rozwój Magento.
Skontaktuj się z nami, a wspólnymi siłami znajdziemy idealne rozwiązanie wsparcia technicznego dla Twojego biznesu.
Nasi Klienci




