Logo COSMO

Nowa strona internetowa dla jednego z czołowych producentów grzejników w Europie

Rodzaj projektu

Nowa strona internetowa

Branża

Budowlana

Technologie

logo Drupal Drupal
Logo Vue.js Vue.js

Zakres prac

Web development, support powdrożeniowy

  • Importer produktów z plików CSV
  • Google Mapy konfigurowalne z poziomu panelu administracyjnego
  • Wyszukiwarka treści oparta o Search API
  • Możliwość dodania animowanych sekcji na stronie

O kliencie

Holding HBH stanowi wsparcie dla sieci Hurtowni Instalacyjnych BIMs PLUS, HYDROSOLAR i HTI oraz sieci salonów łazienek ELEMENTS w Polsce. COSMO to projekt tworzony w ramach działalności spółki. Marka jest znana na całą Europę i słynie z wysokiej jakości grzejników różnego typu (łazienkowych, dekoracyjnych, higienicznych itp.). Jej celem jest dostarczanie produktów najwyższej jakości, designerskich i tworzonych z dbałością o środowisko.

Klient zlecił nam stworzenie pięciu stron internetowych, z czego strona COSMO to jedna z nich. Całość mieliśmy przygotować na podstawie dostarczonych projektów graficznych.

logo Drupal
Logo Vue.js

Klient potrzebował solidnego systemu do zarządzania treścią, który będzie oferował ogromną możliwość konfiguracji oraz dostosowania tekstów i grafik. Naszym celem było więc stworzenie strony zbudowanej na najnowszej wersji CMS Drupal - 10. Ważnym elementem całego projektu było przygotowanie interaktywnych map z opcją wyszukiwania punktów sprzedaży produktów.

Cel projektu COSMO
Element tła

Witryna jest z jednej strony czytelna i intuicyjna dla użytkowników, a z drugiej prosta w użyciu dla administratorów. Ułatwiliśmy m.in. proces dodawania najważniejszych informacji o produktach, w tym:

  • nazw,
  • parametrów (szerokość, długość, głębokość, typ),
  • specyfikacji technicznej.

W tym celu przygotowaliśmy importer produktów, który zbiera dane z plików CSV na odpowiednie pola towarów. W trakcie automatycznego dodawania tych informacji, Klient nie musi obawiać się żadnych przestojów strony - importer można uruchomić w dowolnym momencie, a sam proces odbywa się w tle aplikacji.

Drugim ważnym elementem jest mapa z hurtowniami i sklepami. Stworzyliśmy ją przy pomocy frameworka Vue.js. Klient ma możliwość samodzielnego edytowania i dodawania kolejnych punktów w panelu Drupala. To zapewnia mu szybką możliwość zarządzania lokalizacjami.

Importer siedzib z modułem feeds

Importer siedzib

Moduł Feeds pomógł nam w importowaniu lokalizacji hurtowni z plików CSV do encji w Drupalu. Dzięki temu Klient może łatwo dodawać kolejne punkty.

Importer produktów COSMO

Importer produktów

Wspomniany wcześniej importer produktów oparliśmy na procesach bazodanowych oraz Migration API. Dotychczas pliki CSV zawierały kilkadziesiąt tysięcy wierszy bez wskazanych ID, a to uniemożliwiało łatwy import danych do produktów. Naszym rozwiązaniem było wczytanie plików do tymczasowej tabeli, właśnie za pomocą operacji bazodanowej, a następnie dzięki transformacji danych ETL, przetworzenie na produkty.

Wyszukiwarka siedzib COSMO

Interaktywne aplikacje Vue z mapami oraz wyszukiwarkami

Integracja z Google Maps umożliwiła nam dynamiczne przedstawienie lokalizacji na mapie. Połączyliśmy wyszukiwarkę siedzib z mapą w jedną aplikację, dzięki czemu po zmianie kryteriów sortowania, mapa dynamicznie dostosowuje się do ustawień.

Pliki do pobrania COSMO

Rozbudowany widok listy plików do pobrania

Moduł Views posłużył nam do stworzenia widoku plików do pobrania. Klienci mają możliwość filtrowania według typu pliku i produktu. Po kliknięciu wybranego dokumentu, plik automatycznie się pobiera.

Animacje na stronie COSMO

Animacje sekcji

Użytkownik, scrollując po stronie, widzi kolejno pojawiające się bloki. To efekt, który uzyskaliśmy przy pomocy biblioteki JavaScript Animate on scroll. Klient, w edycji strony może samodzielnie ustawić rodzaj animacji, jej czas i opóźnienie.

Przejrzysta strona z wieloma ułatwieniami dla użytkowników

Klient oczekiwał od nas pełnego zaangażowania w projekt. Jakie konkretnie efekty uzyskaliśmy?

Efekty na stronie COSMO
  1. Elastyczny system zarządzania treścią w najnowszej wersji.

  2. Intuicyjne opcje importowania danych do systemu Drupal.

  3. Konfigurowalne Mapy Google.

  4. W pełni edytowalne strony z opcją ustawienia animacji.

  5. Czytelne przedstawienie oferty firmy i punktów sprzedaży.

~ 3

miesiące trwał proces developmentu

9

stworzonych customowych modułów

+ 45000

napisanych linijek kodu

3

osoby pracowały nad projektem - Project Manager, Tech Lead, Frontend Developer

Szukasz ekspertów Drupala do nowej strony?