Nowa strona internetowa dla jednego z czołowych producentów grzejników w Europie
Rodzaj projektu
Nowa strona internetowa
Branża
Budowlana
Technologie
Zakres prac
Web development, support powdrożeniowy
Najważniejsze elementy projektu
- Importer produktów z plików CSV
- Google Mapy konfigurowalne z poziomu panelu administracyjnego
- Wyszukiwarka treści oparta o Search API
- Możliwość dodania animowanych sekcji na stronie
O kliencie
Holding HBH stanowi wsparcie dla sieci Hurtowni Instalacyjnych BIMs PLUS, HYDROSOLAR i HTI oraz sieci salonów łazienek ELEMENTS w Polsce. COSMO to projekt tworzony w ramach działalności spółki. Marka jest znana na całą Europę i słynie z wysokiej jakości grzejników różnego typu (łazienkowych, dekoracyjnych, higienicznych itp.). Jej celem jest dostarczanie produktów najwyższej jakości, designerskich i tworzonych z dbałością o środowisko.
Wyzwanie
Klient zlecił nam stworzenie pięciu stron internetowych, z czego strona COSMO to jedna z nich. Całość mieliśmy przygotować na podstawie dostarczonych projektów graficznych.
Cel projektu
Klient potrzebował solidnego systemu do zarządzania treścią, który będzie oferował ogromną możliwość konfiguracji oraz dostosowania tekstów i grafik. Naszym celem było więc stworzenie strony zbudowanej na najnowszej wersji CMS Drupal - 10. Ważnym elementem całego projektu było przygotowanie interaktywnych map z opcją wyszukiwania punktów sprzedaży produktów.
Rozwiązanie
Witryna jest z jednej strony czytelna i intuicyjna dla użytkowników, a z drugiej prosta w użyciu dla administratorów. Ułatwiliśmy m.in. proces dodawania najważniejszych informacji o produktach, w tym:
- nazw,
- parametrów (szerokość, długość, głębokość, typ),
- specyfikacji technicznej.
W tym celu przygotowaliśmy importer produktów, który zbiera dane z plików CSV na odpowiednie pola towarów. W trakcie automatycznego dodawania tych informacji, Klient nie musi obawiać się żadnych przestojów strony - importer można uruchomić w dowolnym momencie, a sam proces odbywa się w tle aplikacji.
Drugim ważnym elementem jest mapa z hurtowniami i sklepami. Stworzyliśmy ją przy pomocy frameworka Vue.js. Klient ma możliwość samodzielnego edytowania i dodawania kolejnych punktów w panelu Drupala. To zapewnia mu szybką możliwość zarządzania lokalizacjami.
Szczegóły rozwiązania
Importer siedzib
Moduł Feeds pomógł nam w importowaniu lokalizacji hurtowni z plików CSV do encji w Drupalu. Dzięki temu Klient może łatwo dodawać kolejne punkty.
Importer produktów
Wspomniany wcześniej importer produktów oparliśmy na procesach bazodanowych oraz Migration API. Dotychczas pliki CSV zawierały kilkadziesiąt tysięcy wierszy bez wskazanych ID, a to uniemożliwiało łatwy import danych do produktów. Naszym rozwiązaniem było wczytanie plików do tymczasowej tabeli, właśnie za pomocą operacji bazodanowej, a następnie dzięki transformacji danych ETL, przetworzenie na produkty.
Interaktywne aplikacje Vue z mapami oraz wyszukiwarkami
Integracja z Google Maps umożliwiła nam dynamiczne przedstawienie lokalizacji na mapie. Połączyliśmy wyszukiwarkę siedzib z mapą w jedną aplikację, dzięki czemu po zmianie kryteriów sortowania, mapa dynamicznie dostosowuje się do ustawień.
Rozbudowany widok listy plików do pobrania
Moduł Views posłużył nam do stworzenia widoku plików do pobrania. Klienci mają możliwość filtrowania według typu pliku i produktu. Po kliknięciu wybranego dokumentu, plik automatycznie się pobiera.
Animacje sekcji
Użytkownik, scrollując po stronie, widzi kolejno pojawiające się bloki. To efekt, który uzyskaliśmy przy pomocy biblioteki JavaScript Animate on scroll. Klient, w edycji strony może samodzielnie ustawić rodzaj animacji, jej czas i opóźnienie.
Efekty pracy
Przejrzysta strona z wieloma ułatwieniami dla użytkowników
Klient oczekiwał od nas pełnego zaangażowania w projekt. Jakie konkretnie efekty uzyskaliśmy?
Elastyczny system zarządzania treścią w najnowszej wersji.
Intuicyjne opcje importowania danych do systemu Drupal.
Konfigurowalne Mapy Google.
W pełni edytowalne strony z opcją ustawienia animacji.
Czytelne przedstawienie oferty firmy i punktów sprzedaży.
Statystyki realizacji
~ 3
9
+ 45000
3
Szukasz ekspertów Drupala do nowej strony?