Sitecore - co to jest?

Sitecore to duńska firma założona w 2001 roku. Zarządza ona 2 produktami:

  1. Sitecore Content Management System (Sitecore CMS);
  2. Sitecore Digital Marketing System (Sitecore DMS).

Oba rozwiązania są skierowane głównie do przedsiębiorstw.

Funkcjonalności Sitecore

W przypadku platformy Sitecore na uwagę zasługują liczne funkcje:

  • spersonalizowane dane klientów;
  • analityka zaangażowania klientów;
  • łatwa geolokalizacja użytkowników;
  • zintegrowane kampanie omnichannel;
  • wsparcie wielu języków;
  • wielowymiarowe testy A/B;
  • automatyzacja marketingu;
  • możliwość przeniesienia funkcji Sitecore na zewnętrzne strony korzystające z innych systemów (Sitecore Federated Experience Manager);
  • możliwość konwersji contentu ze środowiska Sitecore na treści drukowane (Print Experience Manager);
  • wsparcie zarządzania zasobami cyfrowymi (Platforma DAM Sitecore).

Sitecore CMS i Sitecore DMS – czym się różnią?

Sitecore Content Management System to platforma, która służy do tworzenia, zarządzania i publikowania treści na stronie lub grupie stron. Oficjalna nazwa tego produktu to Sitecore Web Experience Manager.

Sitecore Digital Marketing System to zestaw marketingowych funkcji, które wchodzą w skład Sitecore. Obejmują one personalizację, analitykę, testowanie i wiele więcej. Oficjalna nazwa tego produktu to Sitecore Experience Platform.

Zastosowanie Sitecore

Platforma Sitecore świetnie sprawdzi się w wielu wymagających branżach:

  1. ubezpieczenia,
  2. usługi finansowe,
  3. transport,
  4. rozrywka,
  5. sektor publiczny,
  6. oprogramowanie i usługi danych,
  7. opieka zdrowotna,
  8. nieruchomości,
  9. nowoczesne technologie,
  10. non-profit.

Oto przykładowe organizacje, które korzystają z rozwiązań Sitecore:

  • Microsoft,
  • Fujitsu,
  • American Heart Association,
  • L’Oréal,
  • University of Alberta,
  • US Xpress,
  • Folketing (duński parlament),
  • Brytyjski Czerwony Krzyż.

Sitecore daje ogromne możliwości wykorzystania unikalnych rozwiązań, jak Sitecore Content Hub, Digital Asset Management czy Custom Data Platform. Platforma sprawdzi się świetnie, jeśli:

  • zarządzasz licznymi markami i stronami;
  • chcesz zminimalizować dług technologiczny;
  • obsługujesz klientów na różnych urządzeniach, którzy posługują się wieloma językami;
  • publikowany content musi być zatwierdzony przez liczne osoby na różnych szczeblach.

Idealnie dopasowany CMS

Zrób to z nami!
Udostępnij artykuł:
Oceń stronę:
5.0
Ocena: 5 Liczba głosów: 1