Przejdź do treści

Zwiększ sprzedaż, dzięki 27 pomysłom na promocje Black Friday.

Pobierz listę
Podobają Ci się nasze treści?
Sięgnij po unikalną wiedzę prosto od developerów i marketingowców. Zapisz się do newslettera.
CAPTCHA
Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!
Aby otrzymywać najświeższe, branżowe informacje, potwierdź subskrypcję w mailu, który od nas dostałeś.
PS. Nawet tak ważne wiadomości lubią czasem pomylić folder, dlatego upewnij się, że mail nie trafił do SPAMU
Otwórz swoją skrzynkę e-mail

Adobe Experience Manager – co to jest?

Opublikowane: 
Czas czytania
: 2 min

Adobe Experience Manager – definicja

Adobe Experience Manager, inaczej Adobe AEM to rozwiązanie, które umożliwia tworzenie usług cyfrowych i zarządzanie nimi. To jednocześnie system zarządzania treścią, system zarządzania zasobami cyfrowymi i usługa w chmurze. Platforma Adobe umożliwia administrowanie wszystkimi kanałami online w jednym miejscu. To natomiast krok do zwiększenia skuteczności marketingu online.

Podstawowe zalety Adobe Experience Manager

Adobe AEM to platforma, która pomaga firmom wyróżnić się, zwiększyć efektywność, produktywność i przychody. Oto wybrane zalety Adobe Experience Manager:

  • sprawne przeszukiwanie mediów – np. zdjęcia można wyszukiwać na podstawie meta danych. Dzięki temu znalezienie oczekiwanego pliku jest łatwiejsze, gdyż bazuje się na tagach przypisanych przez użytkownika, a nie nadanych automatycznie;
  • lepsze zarządzanie zadaniami – rozwiązanie te pomaga administrować zadania. Daje ono również bardziej szczegółowe możliwości analityczne. Można pracować w sposób uporządkowany nad wieloma projektami jednocześnie. Można również prowadzić rozmowy, organizować zasoby multimedialne i czuwać nad realizacją kolejnych zadań;
  • łatwe zarządzanie zasobami cyfrowymi – Adobe AEM umożliwia konwersję plików do różnych formatów, aby zapewnić odpowiednie rozwiązania korzystającym z różnych urządzeń i kanałów;
  • elastyczność;
  • łatwość użytkowania CMS-a;
  • możliwość korzystania z dodatków od firm trzecich.

Funkcjonalności Adobe Experience Manager

Adobe AEM ma mnóstwo funkcji. Oto kilka kluczowych:

  • system zarządzania treścią – dzięki niemu odbiorcom można dostarczać spersonalizowany content;
  • zarządzanie zasobami cyfrowymi;
  • formularze – z funkcją m.in. automatycznego pobierania danych, co usprawnia ich wypełnianie;
  • pulpit nawigacyjny projektu – umożliwia przegląd realizowanych projektów.

Kto korzysta z Adobe AEM?

Możliwości i popularność Adobe Experience Manager powodują, że po oprogramowanie to sięga wiele cenionych marek. Skorzystały z niego m.in. Ford, T-Mobile, Samsung, Nike i GoPro. Dlaczego akurat to rozwiązanie? Otóż AEM to bardzo dobry i stosunkowo tani sposób na uzyskanie oczekiwanych doświadczeń.

Nad projektowaniem, budowaniem i testowaniem oprogramowania opartego na Adobe Experience Manager pracują programiści. Ich zadaniem jest integracja tego systemu z rozwiązaniami, które wykorzystywane są w firmie. Muszą również analizować skuteczność poszczególnych integracji, ich wydajność i niezawodność.

 

Oceń wpis
4.6
Ocena: 4.7 Liczba głosów: 33

Dziękujemy za ocenę postu!

Mamy więcej darmowych treści. Nie rezygnuj z nich!
Technologie, SEO, marketing - newsletter z poradami, które od razu możesz wdrożyć! Prosto na Twoją skrzynkę. Za darmo i bez spam
CAPTCHA