Profesjonalny audyt SEO
Sprawdź z nami swoją stronęCzy Twoja strona jest zoptymalizowana pod SEO? Czy wykorzystujesz jej cały potencjał? Na te pytania odpowie nasz audyt strony internetowej. Dowiedz się więcej.

Co to jest audyt SEO?
Audyt SEO to nic innego jak dokładna analiza strony internetowej pod kątem widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania. Profesjonalny audyt pozwala sprawdzić, czy strona internetowa jest zgodna z aktualnymi kryteriami stosowanymi przez boty wyszukiwarek przy tworzeniu rankingu stron. Tylko dobrze zoptymalizowane strony internetowe mają szansę na długofalowe efekty SEO, a audyt to pierwszy krok do efektywnej pracy nad widocznością strony.
Dlaczego warto zdecydować się na audyt SEO?
Pozycjonowanie stron internetowych jest długotrwałym procesem, który wymaga starannie dobrej oraz konsekwentnie egzekwowanej strategii. Punktem wyjścia wszystkich działań SEO powinna być kompleksowa analiza strony, która pozwoli dobrać najbardziej optymalne rozwiązania oraz ustalić priorytety.
Profesjonalna ocena strony internetowej umożliwi identyfikację jej mocnych i słabych stron, eliminację kluczowych błędów technicznych, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka czy poprawę szybkości działania. Efektem końcowym dobrze przeprowadzonego audytu SEO powinny być jasne wytyczne dotyczące m.in. kwestii technicznych czy fraz kluczowych, dzięki którym strona może skutecznie zwiększyć swoją widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania.
Kiedy wykonać audyt strony pod kątem SEO?
Wbrew pozorom, audyt SEO nie jest przeznaczony jedynie dla stron internetowych, które nie są zadowolone z obecnych efektów działań optymalizacyjnych. Analizę strony należy przeprowadzać na różnych etapach jej działalności. Oto kilka sytuacji, w których wykonanie audytu strony pod kątem SEO jest obowiązkowym punktem.
8 sytuacji, w których audyt SEO jest niezbędny
Wdrożenie nowej strony
- kiedy startujesz z nową stroną internetową, przeprowadzenie audytu to podstawa. Pozwoli on sprawdzić, czy programista lub firma, którzy tworzyli stronę, stosowali się do dobrych praktyk SEO, a jeśli nie – dowiesz się, jakie elementy możesz poprawić jeszcze przed ostatecznym wdrożeniem.Przebudowa obecnej strony
- wprowadzając znaczące zmiany na istniejących stronach internetowych, często nie zwraca się uwagi na to, aby wykonać audyt. Duży błąd! W wielu przypadkach strony, które wypracowały solidną widoczność w sieci, tracą ją przez brak zwracania uwagi na SEO podczas prac rozwojowych.Migracja strony
- miały być spektakularne wzrosty, a są niespodziewane spadki. Brzmi znajomo? Przy zmianie silnika strony czy nazwy domeny audyt SEO to podstawa. Dzięki niemu będziesz pewny, że nie utracisz ciężko wypracowanych pozycji poprzez proste błędy.Brak efektów SEO
- prowadzisz samodzielnie działania SEO, ale nie widzisz efektów? Wykonanie audytu strony internetowej pozwoli Ci ustalić, gdzie tkwi problem na drodze do wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.Sprawdzenie agencji
- jeżeli nie jesteś pewny, czy agencja odpowiedzialna za pozycjonowanie Twojej strony wywiązuje się ze swoich zobowiązań, profesjonalny audyt powinien dać Ci jasną odpowiedź, czy warto dalej kontynuować współpracę, czy też należy rozejrzeć się za nowym dostawcą usług SEO.Audyt na start
- rozpoczynając przygodę z pozycjonowaniem stron, bezwzględnie należy przeprowadzić audyt obecnej sytuacji. Pozwoli to na określenie najlepszej drogi do upragnionych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania oraz wskaże kluczowe elementy do poprawy w jak najkrótszym czasie.Sprawdzenie konkurencji
- profesjonalny audyt stron www wskaże Ci, w jakim miejscu na tle głównych konkurentów obecnie jesteś, a co za tym idzie, pozwoli na opracowanie strategii, dzięki której będziesz mógł ich dogonić, a nawet prześcignąć w organicznych wynikach wyszukiwania.Cykliczny audyt strony
- lubisz trzymać rękę na pulsie? Zatem wykonanie regularnej analizy strony jest dla Ciebie. W zależności od potrzeb – raz na rok, pół roku lub kwartał możesz zlecić kompleksowy audyt strony, aby monitorować swoją pozycję na tle konkurencji, a także uniknąć utraty wypracowanych dotąd efektów.Co zawiera nasz audyt SEO?
Audyty SEO tworzone przez naszych ekspertów cechuje precyzja i kompleksowość. Analizie poddajemy szereg elementów zarówno w obrębie Twojej strony, jak i poza nią. Zobacz, czego możesz się spodziewać, zlecając nam audyt strony pod kątem SEO.
Analiza technicznej optymalizacji strony
Na tym etapie audytu SEO sprawdzamy Twoją stronę pod kątem technicznym. Analizie poddajemy elementy takie jak meta tagi, struktura adresów URL, optymalizacja sekcji HEAD, optymalizacja nagłówków czy poprawność przekierowań.
Analiza treści na stronie
W tym miejscu oceniamy ogół treści na stronie. Sprawdzamy, czy występuje na niej wewnętrzna lub zewnętrzna duplikacja treści, thin content lub kanibalizacja podstron. Najprościej mówiąc – weryfikujemy jakość contentu zamieszczanego w obrębie Twojej strony.
Analiza dostępności strony
Nasz audyt strony internetowej obejmuje również sprawdzenie kluczowych aspektów technicznych świadczących o dostępności strony dla użytkowników. W jego skład wchodzi m.in. sprawdzenie szybkości ładowania strony oraz jej dostosowania pod kątem urządzeń mobilnych.
Analiza widoczności strony
Kluczowy etap audytu SEO. Sprawdzamy w nim widoczność strony w organicznych wynikach wyszukiwania, przeprowadzamy analizę słów kluczowych oraz ruchu na stronie, a także weryfikujemy i interpretujemy statystyki w Google Analytics i Google Search Console.
Analiza profilu linków
Profesjonalny audyt SEO musi zawierać kompleksową analizę profilu linków. Na tym etapie sprawdzamy historię linkowania, liczbę linków prowadzących do strony oraz ich źródła. Weryfikujemy jakość pozyskanych linków oraz przedstawiamy niewykorzystany potencjał strony w tym obszarze.
Analiza konkurencji
Audyt strony internetowej obejmuje także sprawdzenie głównych konkurentów w wynikach wyszukiwania. Przedstawiamy, w jakim miejscu na tle konkurencji znajduje się Twoja strona internetowa i jakie działania możesz podjąć, aby ich wyprzedzić.
Wycena audytu SEO strony
Zapewne zastanawiasz się, ile kosztuje audyt strony internetowej? Cena audytu SEO uzależniona jest od wielu czynników. Do kluczowych z nich możemy zaliczyć: zakres analizy strony (czy oczekujesz pełnej oceny strony internetowej, czy tylko jej wybranych aspektów), wielkość strony, a także branżę, w której operujesz – ma ona kluczowe znaczenie przy analizie konkurencji. Z tego powodu każdy audyt stron www wyceniamy indywidualnie po rozmowie z klientem i poznaniu oczekiwań względem analizy strony.
Najczęściej zadawane pytania o audyt SEO
Ile trwa wykonanie audytu SEO?
Czy darmowy audyt SEO jest wystarczający?
Czy oferujecie inne usługi SEO?
Opinie naszych Klientów




