Tworzenie sklepów internetowych

Sklepy internetowe do sprzedaży B2B i B2C dostosowane do Twoich potrzeb
  • Nieszablonowe rozwiązania
  • Optymalizacja pod kątem SEO
  • Integracja różnych metod płatności

Skontaktuj się z nami

CAPTCHA

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Oto kolejne kroki:

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

24h

Przygotujemy wycenę Twojego projektu, uwzględniając wszystkie najważniejsze czynniki wpływające na ostateczny koszt realizacji.

bees

Doradzimy Ci, jakie rozwiązania będą najlepsze dla Twojego projektu.

hand

Zakładanie sklepu internetowego - dlaczego warto stworzyć swój e-sklep?
 

Z roku na rok sprzedaż online zyskuje na znaczeniu, wypierając tradycyjne zakupy. Każdy przedsiębiorca, który myśli przyszłościowo, powinien poważnie zastanowić się nad wejściem ze swoim biznesem w świat online. Jeżeli sprzedajesz już w internecie z pomocą zewnętrznych platform, pewnie widzisz, że wraz z rozwojem asortymentu, potrzeba posiadania własnego sklepu internetowego rośnie.

Budowanie sklepu internetowego wcale nie musi być długim, monotonnym procesem. Jeżeli wybierzesz odpowiednią technologię i kompetentną firmę do współpracy, zyskasz rozwiązanie do sprzedaży online, które będzie służyć Ci przez długie lata.

Element tła

Stworzenie sklepu internetowego, który będzie rozwijał się wraz z Twoim biznesem, to zadanie dla profesjonalistów. W Smartbees od ponad 12 lat zajmujemy się projektowaniem i tworzeniem sklepów internetowych dla firm z różnych sektorów gospodarki i na różnym etapie rozwoju działalności. Budujemy sklepy internetowe dla marek, które dopiero zaczynają działalność online, jak i dla firm z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży internetowej.

Nasze kompetencje nie kończą się na tworzeniu sklepu internetowego – zapewniamy kompleksową obsługę i rozwój Twojego e-commerce. Zakres tej usługi ustalamy indywidualnie w zależności od Twoich potrzeb.

Zakładanie sklepu internetowego ze Smartbees to:

+12 lat doświadczenia w branży e-commerce

ul

Pełna dokumentacja projektowa

bee

Kompleksowe usługi – od analizy przedwdrożeniowej, przez projektowanie graficzne i wdrożenie, po obsługę i rozwój

honeycomb

Wsparcie opiekuna klienta na każdym etapie projektu

keeper

Support powdrożeniowy, w tym wsparcie 24/7

Bees

Trendy w branży e-commerce zmieniają się dynamicznie, jednak niektóre aspekty projektowania pozostają niezmienne od wielu lat. Projektowanie i tworzenie sklepu internetowego powinno skupiać się przede wszystkim na użytkownikach – ich wygodzie i łatwości w poruszaniu. Szczególną uwagę powinieneś zwrócić na projektowanie procesu zakupowego, który musi być jak najbardziej przejrzysty i intuicyjny, aby użytkownik mógł szybko i bez komplikacji dokonać zakupu.

Pamiętaj, że coraz więcej użytkowników kupuje z poziomu urządzeń mobilnych, więc responsywny projekt sklepu internetowego to podstawa. Layout e-commerce musi być także spójny z wizerunkiem Twojej firmy i tzw. brand bookiem.

Dobry projekt sklepu internetowego powinien być:

  • zgodny z identyfikacją wizualną firmy,
  • estetyczny,
  • angażujący,
  • responsywny,
  • przyjazny użytkownikom,
  • zgodny z zasadami UI i UX.

W Smartbees jesteśmy ekspertami z zakresu technologii Open Source. W przeciwieństwie do gotowych rozwiązań sklepowych, otwarty kod daje bardzo duże możliwości wprowadzania zmian i rozbudowy. Co więcej, nie musisz martwić się o opłaty licencyjne – technologie Open Source są darmowe. Nasze projekty sklepów internetowych opieramy o sprawdzone rozwiązania na otwartym oprogramowaniu tj. Magento czy WordPress, pozwalającym zbudować sklep internetowy dowolnej wielkości, który będzie rósł wraz z potrzebami Twojego biznesu.

Jakie korzyści i funkcjonalności niesie budowanie sklepu internetowego na otwartym oprogramowaniu, jak Magento?

Zbuduj sklep Open Source

Opcje rozliczeń

Budując międzynarodowy sklep internetowy, na pewno zależy Ci na różnych metodach rozliczeń w zależności od wersji sklepu. W Magento masz możliwość wybrania waluty, a nawet odpowiednich podatków dla danej wersji e-commerce.

Zaawansowane opcje promocji i rabatów

Tworzenie sklepu internetowego to jedno, ale to właśnie promocje napędzają jego sprzedaż. W Magento masz możliwość ustalania promocji m.in. dla konkretnych produktów, kategorii, typów zamówień czy danego koszyka zakupowego.

Zarządzanie magazynami

Asortyment Twojego sklepu internetowego może być podzielony na kilka odrębnych magazynów lub hurtowni. W Magento bez większych problemów możesz zintegrować system z wieloma niezależnymi magazynami.

Nielimitowana liczba produktów

To podstawowa zaleta zakładania sklepu internetowego na Open Source. Możesz dodawać dowolną liczbę produktów, kategorii oraz marek, dzięki czemu będziesz stale rozwijać swój asortyment.

Dostęp do CMS

Oprogramowanie sklepowe takie jak Magento pełni również funkcję systemu zarządzania treścią (CMS). Pozwala to na bardzo proste dodawanie i edytowanie treści administratorom sklepu.

Multistore

W Magento masz możliwość zakładania i prowadzenia kilku sklepów internetowych w ramach jednej instalacji systemu.

Integracje

Tworząc sklep internetowy, na pewno chciałbyś go połączyć z innymi systemami. Platformy takie jak Magento umożliwiają integracje z systemami wewnętrznymi i zewnętrznymi za pomocą specjalnych modułów.

Sklepy wielojęzyczne

Magento umożliwia zakładanie sklepu internetowego w kilku językach. W zależności od języka strony mogą różnić się m.in. metodami płatności czy sposobami dostawy produktów.

Projektowanie i tworzenie sklepu internetowego wymaga dokładnego przemyślenia, z jakimi systemami wewnętrznymi lub zewnętrznymi chcesz połączyć swój e-commerce. Możliwości są tak naprawdę nieograniczone – wystarczy gotowy lub customowy moduł. Wszystko zależy od Twoich potrzeb. Zobacz integracje, które są podstawą dobrego projektu sklepu internetowego.

Wybierz idealnie zintegrowany sklep
Napisz do nas

Nie można zapominać o tym, że projekty sklepów internetowych powinny uwzględniać potrzeby e-biznesu pod kątem przyszłych działań marketingowych. Nie tylko w kwestii ich prowadzenia, ale również mierzenia efektów. Na te aspekty zwróć szczególną uwagę:

  1. SEO - praca nad widocznością sklepu internetowego w organicznych wynikach wyszukiwania to bardzo ważny obszar marketingu online. Tworzenie sklepu internetowego z uwzględnieniem SEO jest konieczne, jeśli chcesz organicznie zdobywać Klientów. Każdy sklep powinien mieć m.in. możliwość dodawania meta tagów, automatycznego generowania mapy strony czy tworzenia przyjaznych adresów URL. Większość systemów Open Source oferuje bogate funkcje SEO, które można dodawać do sklepu wedle uznania, dzięki rozszerzeniom.
  2. Analityka - prowadząc marketing sklepu internetowego, na pewno chciałbyś śledzić skuteczność swoich działań. Każdy sklep internetowy powinien być domyślnie zintegrowany z podstawowymi, darmowymi narzędziami do analityki – Google Analytics, Google Search Console i Google Tag Manager. Większość zewnętrznych narzędzi do analityki sklepu internetowego ma gotowe integracje z systemami sklepowymi, a jeżeli takich nie ma – programiści mogą stworzyć moduł, integrujący sklep z narzędziem analitycznym.
  3. Blog - content marketing w sklepie internetowym to podstawa. Projektowanie sklepu internetowego powinno uwzględniać utworzenie sekcji blogowej, nawet jeśli nie będziesz chciał tworzyć bloga od samego początku działalności. Opcji założenia go jest naprawdę wiele, np. w ramach platformy sklepowej lub zintegrować z blogiem na innym systemie np. na WordPressie.
  4. Newslettery - podobnie jak w przypadku blogu, nie musisz startować z e-mail marketingiem już na etapie zakładania sklepu internetowego, ale samą funkcję warto mieć zaplanowaną od początku jego istnienia. Większość popularnych narzędzi do e-mail marketingu, jak MailChimp czy FreshMail, ma gotowe integracje z platformami sklepowymi, dzięki czemu możesz zarządzać wysyłką mailingów z poziomu swojego sklepu.
Kosz zakupowy

Projektowanie i tworzenie sklepu internetowego to wieloetapowy proces, który należy dokładnie przemyśleć i odpowiednio zaplanować. Pomożemy Ci na każdym etapie budowania Twojego sklepu – doradzimy oraz wdrożymy wybrane rozwiązanie, a następnie zajmiemy się jego obsługą techniczną. Chcesz omówić szczegóły Twojego projektu?

Napisz do nas

Jakie działania obejmuje proces budowy sklepu internetowego?

Na proces tworzenia sklepu internetowego składa się wiele elementów m.in. analiza biznesowa, projektowanie graficzne, tworzenie środowisk developerskich, prace programistyczne, testowanie wprowadzonych rozwiązań czy konfiguracja na serwerze docelowym. W Smartbees pracujemy według zestandaryzowanego, sprawdzonego procesu budowy sklepów internetowych.

Ile trwa budowa sklepu internetowego?

Czas budowy sklepu internetowego zależy od wielu czynników – kluczowymi są poziom skomplikowania projektu oraz liczba dodatkowych funkcji. W przypadku małych sklepów internetowych proces może trwać kilka tygodni, natomiast przy dużych realizacjach kilkanaście tygodni lub nawet kilka miesięcy.

Czy można rozbudować sklep internetowy w przyszłości?

Oczywiście – budując sklep na systemie opartym o otwartą licencję jak Magento czy WordPress, możesz rozwijać ofertę swojego sklepu lub dodawać nowe funkcje w dowolnym momencie w przyszłości. W Smartbees sklepy internetowe tworzymy tylko na elastycznych i skalowalnych technologiach, które umożliwiają swobodne wprowadzanie zmian.

Czy oferujecie wsparcie techniczne dla nowych sklepów internetowych?

Tak, nasza oferta obejmuje kompleksowe wsparcie techniczne wraz z możliwością rozwoju funkcji zarówno dla nowych sklepów internetowych, jak i istniejących rozwiązań. W ramach takich działań gwarantujemy m.in. przeprowadzanie aktualizacji, naprawę błędów czy monitoring sklepu internetowego.

Zbuduj z nami e-commerce, który będzie sprzedawać

Poznaj wycenę swojego sklepu internetowego

CAPTCHA