Tworzenie sklepów internetowych

Tworzymy platformy sprzedażowe dostosowane do Twoich potrzeb

Projektujemy i wdrażamy sklepy internetowe do sprzedaży B2B i B2C dla biznesów z różnych branż.

E-commerce

Zakładanie sklepu internetowego

dlaczego warto stworzyć swój e-sklep?

Z roku na rok sprzedaż online zyskuje na znaczeniu, powoli wypierając tradycyjne zakupy. Każdy przedsiębiorca, który myśli przyszłościowo, powinien poważnie zastanowić się nad wejściem ze swoim biznesem w świat online. Jeżeli sprzedajesz już w internecie z pomocą zewnętrznych platform, pewnie widzisz, że wraz z rozwojem asortymentu, potrzeba posiadania własnego sklepu internetowego rośnie.

Budowanie sklepu internetowego wcale nie musi być długim, monotonnym procesem. Jeżeli wybierzesz odpowiednią technologię i kompetentną firmę do współpracy, zyskasz rozwiązanie do sprzedaży online, które będzie służyć Ci przez długie lata.

Tworzenie sklepów internetowych w Smartbees

dlaczego warto wybrać właśnie nas?

Stworzenie sklepu internetowego, który będzie rozwijał się wraz z Twoim biznesem, to zadanie dla profesjonalistów. W Smartbees od ponad 10 lat zajmujemy się projektowaniem i tworzeniem sklepów internetowych dla firm z różnych sektorów gospodarki, które są na odmiennym etapie rozwoju działalności. Budujemy sklepy internetowe dla marek, które dopiero zaczynają działalność online, jak i dla firm z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży internetowej.

Nasze kompetencje nie kończą się na tworzeniu sklepu internetowego – zapewniamy kompleksową obsługę i rozwój Twojego e-commerce. Zakres tej usługi ustalamy indywidualnie w zależności od Twoich potrzeb.

Zakładanie sklepu internetowego ze Smartbees to:
+10 lat doświadczenia w branży e-commerce,
pełna dokumentacja projektowa,
kompleksowe usługi – od projektowania graficznego przez wdrożenie po obsługę i rozwój,
wsparcie dedykowanego Opiekuna Klienta na każdym etapie projektu,
support powdrożeniowy.

Projektowanie i tworzenie sklepu internetowego

poznaj nasze realizacje

Czy aktywne zarządzanie ponad 30 000 produktów jest możliwe? Ze skuteczną platformą PIM jak najbardziej. Sprawdź, szczegóły rozwiązania, jakie stworzyliśmy specjalnie na potrzeby jednego z największych dystrybutorów rowerów i części rowerowych w Polsce.

Projekty sklepów internetowych

jaki powinien być projekt graficzny Twojego e-commerce?

Trendy w branży e-commerce zmieniają się dynamicznie, jednakże niektóre aspekty projektowania pozostają niezmienne od wielu lat. Projektowanie i tworzenie sklepu internetowego powinno skupiać się przede wszystkim na użytkownikach – ich wygodzie i łatwości w poruszaniu. Szczególną uwagę powinieneś zwrócić na projektowanie procesu zakupowego, który musi być jak najbardziej przejrzysty i intuicyjny, aby użytkownik mógł szybko i bez komplikacji dokonać zakupu.

Pamiętaj, że coraz więcej użytkowników kupuje z poziomu urządzeń mobilnych, więc responsywny projekt sklepu internetowego to podstawa. Dobry layout e-commerce musi być także spójny z wizerunkiem Twojej firmy i tzw. brand bookiem.

Dobry projekt sklepu internetowego powinien być:
zgodny z identyfikacją wizualną firmy,
estetyczny,
angażujący,
responsywny,
przyjazny użytkownikom,
zgodny z zasadami UI i UX.

Budowanie sklepu internetowego na technologii Open Source

dlaczego wybrać takie rozwiązanie?

W Smartbees jesteśmy ekspertami z zakresu technologii Open Source. Dają one bardzo duże możliwości wprowadzania zmian i rozbudowy, czego nie można powiedzieć o gotowych rozwiązaniach sklepowych. Co więcej, nie musisz martwić się o opłaty licencyjne – technologie Open Source są darmowe. Nasze projekty sklepów internetowych opieramy o sprawdzone rozwiązania na otwartym oprogramowaniu tj. Magento, pozwalającym zbudować sklep internetowy dowolnej wielkości, który będzie rósł wraz z potrzebami Twojego biznesu.

Jakie korzyści i funkcjonalności niesie budowanie sklepu internetowego na otwartym oprogramowaniu jak Magento?

Multistore

W ramach Magento masz możliwość zakładania i prowadzenia kilku sklepów internetowych w ramach jednej instalacji systemu.

Integracje z systemami

Tworząc sklep internetowy, na pewno chciałbyś go połączyć z innymi systemami. Platformy takie jak Magento umożliwiają integracje z systemami wewnętrznymi i zewnętrznymi za pomocą specjalnych modułów.

Sklepy wielojęzyczne

Magento umożliwia zakładanie sklepu internetowego w kilku językach. W zależności od języka strony mogą różnić się m.in. metodami płatności i sposobami dostawy produktów.

Opcje rozliczeń

Budując międzynarodowy sklep internetowy, na pewno zależy Ci na różnych metodach rozliczeń w zależności od używanej wersji sklepu. W Magento masz możliwość doboru waluty, a nawet odpowiednich podatków dla danej wersji e-commerce.

Zaawansowane opcje promocji i rabatów

Tworzenie sklepu internetowego to jedno, ale to właśnie promocje napędzają jego sprzedaż. W Magento masz możliwość ustalania promocji m.in. dla konkretnych produktów, kategorii, typów zamówień czy danego koszyka zakupowego.

Zarządzanie magazynami

Asortyment Twojego sklepu internetowego może być podzielony na kilka odrębnych magazynów lub hurtowni. W Magento bez większych problemów możesz zintegrować system z wieloma, niezależnymi magazynami.

Nielimitowana ilość produktów

Podstawowa zaleta zakładania sklepu internetowego na Open Source. Możesz dodawać dowolną liczbę produktów, kategorii oraz marek, dzięki czemu możesz stale rozwijać swój asortyment.

Dostęp do CMS

Oprogramowanie sklepowe takie jak Magento pełni również funkcję systemu zarządzania treścią (CMS). Pozwala to na bardzo proste dodawanie i edytowanie treści administratorom sklepu.

Projektowanie i tworzenie sklepów internetowych na Magento

zobacz, jakie rozwiązania wdrożyliśmy

Ponad 1000 produktów w 20 kategoriach- zobacz jak zbudowaliśmy nowoczesny sklep z porcelaną dla polskiej marki oferującej produkty znanych producentów.

Stworzenie sklepu internetowego wraz z integracjami

z czym warto połączyć swój e-commerce?

Projektowanie i tworzenie sklepu internetowego wymaga dokładnego przemyślenia, z jakimi systemami wewnętrznymi lub zewnętrznymi e-commerce miałby zostać połączony. Możliwości są tak naprawdę nieograniczone – wystarczy gotowy lub dedykowany moduł. Wszystko zależy od Twoich potrzeb. Pokazujemy Ci integracje, które są podstawą dobrego projektu sklepu internetowego.

Integracja ze stanami magazynowymi - bez bieżącej aktualizacji stanów magazynowych trudno myśleć o dobrze prosperującym sklepie internetowym. Szczególnie ułatwi to pracę w momencie, gdy oprócz sklepu internetowego, mamy inne źródła sprzedaży np. zewnętrzne platformy lub sklep stacjonarny. Twój sklep internetowy musi na bieżąco aktualizować stany magazynowe, aby nie dopuścić do sytuacji, w której Klient kupi produkt, którego fizycznie nie ma na magazynie.
Integracja z metodami płatności - projektowanie sklepów internetowych zawsze trzeba opierać o potrzeby użytkowników, a te związane z metodami płatności są bardzo zróżnicowane. Dlatego powinniśmy Klientom dać kilka możliwości dokonania zapłaty online np. PayU, Blik, przelew tradycyjny, karta kredytowa lub debetowa. Integracje te można przeprowadzić za pomocą rozszerzeń i modułów.
Integracja z systemami dostaw - podobnie jak w poprzednim przypadku, Klienci mają różne preferencje w kwestii dostaw produktów. Sklep przyjazny użytkownikom nie ogranicza im pola manewru, a wręcz przeciwnie daje wachlarz różnych możliwości np. dostawy Paczkomatem, Pocztą Polsą, firmą kurierską lub jeżeli to możliwie – odbiór własny lub płatność za przesyłkę za pobraniem.
Integracja z porównywarkami cen i produktów - jeżeli myślisz o dotarciu do szerszego grona Klientów, możesz przemyśleć wystawienie swoich produktów w porównywarkach cen tj. jak Ceneo, Skąpiec czy Nokaut. Możesz postawić zarówno na gotowe moduły, jak i customizowane rozwiązania, które ułatwią cały proces.
Integracja z zewnętrznymi platformami sprzedażowymi - etapem, który często poprzedza tworzenie sklepu internetowego, jest korzystanie z zewnętrznych platform sprzedażowych tj. Allegro. Jeżeli nie chcesz rezygnować z korzystania z nich, przydatna okaże się integracja z własnym sklepem, której można dokonać dzięki gotowym rozwiązaniom lub dedykowanym projektom, które okażą się szczególnie przydatne przy dużym asortymencie sklepu.
Integracja z Facebookiem i Instagramem - jeżeli Twoja grupa docelowa używa właśnie Facebooka lub Instagrama, warto zintegrować swój sklep internetowy z tymi kanałami. Klienci mogą oglądać asortyment przez social media, a następnie dokończyć transakcję bezpośrednio w Twoim sklepie. Integracje nie należy do trudnych, a mogą okazać się przydatne również wtedy, gdy zdecydujesz się na promowanie swoich produktów przez Facebooka lub Instagrama.

Projektowanie sklepów internetowych a marketing

co musi mieć Twój sklep, by łatwo prowadzić jego marketing?

Nie można zapominać o tym, że projekty sklepów internetowych powinny uwzględniać potrzeby e-biznesu pod kątem przyszłych działań marketingowych. Nie tylko w kwestii ich prowadzenia, ale również mierzenia efektów. Budując sklep internetowy, powinieneś zwrócić uwagę na dostosowanie swojego sklepu pod prowadzenie marketingu internetowego. Na te aspekty powinieneś zwrócić szczególną uwagę.

SEO - praca nad widocznością sklepu internetowego w organicznych wynikach wyszukiwania to bardzo ważny aspekt marketingu online. Tworzenie sklepu internetowego powinno zawsze przebiegać z uwzględnieniem przyjazności pod kątem SEO. Każdy sklep powinien zostać wyposażony m.in. w możliwość dodawania meta tagów, automatyczne generowanie mapy strony czy tworzenie przyjaznych adresów url. Większość systemów Open Source oferuje bogate funkcjonalności SEO, które można dodawać do sklepu wedle uznania poprzez rozszerzenia.
Analityka - prowadząc marketing sklepu internetowego, na pewno chciałbyś śledzić skuteczność swoich działań. Każdy sklep internetowy powinien domyślnie zostać zintegrowany z podstawowymi, darmowymi narzędziami do analityki – Google Analytics, Google Search Console i Google Tag Manager. Większość zewnętrznych narzędzi do analityki sklepu internetowego posiada gotowe integracje z systemami sklepowymi, a jeżeli takowej nie ma – programiści mogą stworzyć dedykowany moduł, integrujący sklep z narzędziem analitycznym.
Blog - content marketing w sklepie internetowym to bardzo ważna rzecz. Projektowanie sklepu internetowego powinno uwzględniać utworzenie dedykowanej sekcji blogowej w Twoim sklepie, nawet jeśli nie będziesz chciał ruszać z blogiem od samego początku działalności. Opcji założenia bloga jest naprawdę wiele – m.in. można założyć go w ramach platformy sklepowej lub zintegrować z blogiem na innym systemie np. WordPressie.
Newslettery - podobnie jak w przypadku bloga, nie musisz startować z e-mail marketingiem już na etapie zakładania sklepu internetowego, ale samą funkcjonalność warto mieć zaplanowaną od początku jego istnienia. Większość popularnych narzędzi do e-mail marketingu jak MailChimp czy FreshMail posiadają gotowe integracje z platformami sklepowymi, dzięki czemu możesz zarządzać wysyłką mailingów z poziomu swojego sklepu.

Projektowanie i tworzenie sklepu internetowego to wieloetapowy proces, który należy dokładnie przemyśleć i odpowiednio zaplanować. Pomożemy Ci na każdym etapie budowania Twojego sklepu – doradzimy oraz wdrożymy wybrane rozwiązanie, a następnie zajmiemy się jego obsługą techniczną. Napisz do nas lub zadzwoń, aby omówić szczegóły Twojego projektu.

Nasi Klienci

co o nas mówią?
Panek S.A.
Wyższe Szkoły Bankowe
Unicef
Urzad Miasta Gliwice
Akademia Leona Koźmińskiego
Łukasz Filut
Dyrektor IT / WSB

Nowe strony stworzone przez Smartbees zapewniły wzrost ruchu i prostszą nawigację dla użytkowników. Zespół zastosował bardzo szeroki stack technologiczny, tym samym dostarczając produkt wysokiej jakości. Pracowitość i szybkość reakcji zespołu spowodowała, że współpraca przebiegała bezproblemowo, a rozwiązanie zostało dostarczone na czas.

Mateusz Tomczak
Specjalista ds marketing / VELO

Smartbees wykonało świetną pracę budując, a następnie obsługując nasze strony na Drupalu, tym samym pomagając nam generować sprzedaż. Zespół radzi sobie z dużym obciążeniem zadań, łatwo można się z nim skontaktować, miło się z nimi współpracuje.

Łukasz Kutyłowskij
Head of Finance / Cube Group

System płatności stworzony przez Smartbees działa bardzo dobrze i obsługuje płatności dla naszych partnerów. Zespół starał się jak najlepiej zrozumieć potrzeby biznesu, aby stworzyć najbardziej efektywny system. Zawsze można liczyć na ich elastyczność i szybką pomoc, w szczególności w przypadku kryzysowych sytuacji.

Tomasz Zbierski
Dyrektor IT / TAI

Smartbees wykazał się sporym doświadczeniem w zakresie systemu CMS Drupal i bardzo pomógł nam w modernizacji naszego serwisu przetargowego.

Zobacz, jak tworzymy sklepy internetowe

poznaj nasz proces współpracy
01
Zapytanie
02
Nasz kontakt
03
Oszacowanie
04
Umowa
05
Rozwój
06
Testowanie
07
Dokumentacja
08
Dostawa
09
Weryfikacja
10
Wsparcie
Zapytanie

Kontaktujesz się z nami w sprawie Twojego projektu.

Kontakt z zespołem sprzedażowym
Nasz kontakt

W ciągu tego samego dnia roboczego wyślemy Ci maila lub zadzwonimy do Ciebie, aby dowiedzieć się więcej o Twoim projekcie.

Kontakt z zespołem sprzedażowym
do 24h
Oszacowanie

Przygotujemy i wyślemy ofertę. Czas jej przygotowania zależy od wielkości projektu.

Kontakt z zespołem sprzedażowym
średni czas przygotowania oferty około 48h
Umowa

Jeżeli oferta spełnia Twoje wymagania, możemy od razu wysłać umowę.

Kontakt z zespołem sprzedażowym
Rozwój

Opracowujemy projekt zgodnie z Twoją specyfikacją. Skontaktujemy się z Tobą, aby upewnić się, że jesteśmy na dobrej drodze w realizacji Twoich pomysłów i oczekiwań.

Kontakt z zespołem developerskim
Testowanie

Gdy zakończymy pracę nad kodem, dokładnie go przetestujemy, aby upewnić się, że jest absolutnie sprawny i wolny od błędów.

Kontakt z zespołem developerskim
Dokumentacja

Kiedy wszystko przejdzie fazę testową, dostarczymy Ci obszerną dokumentację opisującą naszą pracę i wewnętrzne funkcjonowanie modułów. To w przyszłości pomoże Ci aktualizować i dalej rozwijać swój projekt, w oparciu o naszą pracę.

Kontakt z zespołem developerskim
Dostawa

Prawie gotowe! Teraz nadszedł czas, aby dostarczyć Ci projekt wraz z dokumentacją. Na tym etapie zainstalujemy naszą pracę na środowisku produkcyjnym lub pomożemy Twojemu zespołowi ją wdrożyć, jeżeli taką masz preferencję.

Kontakt z zespołem developerskim
Weryfikacja

Po zainstalowaniu na środowisku produkcyjnym zawsze warto jest sprawdzić funkcjonalność jeszcze raz, aby upewnić się, że wszystko jest w najlepszym stanie. Zrobimy to za Ciebie.

Kontakt z zespołem developerskim
Wsparcie

Wszystkie nasze prace są objęte 30-dniowym bezpłatnym wsparciem technicznym. Jeśli chcesz przedłużyć okres wsparcia dla swojego projektu, skontaktuj się z nami.

Kontakt z zespołem developerskim

Poznaj wycenę swojego sklepu internetowego

Zbuduj z nami e-commerce, który będzie sprzedawać
Wycenimy Twój projekt w 24 godziny