Przejdź do treści

Zwiększ sprzedaż, dzięki 27 pomysłom na promocje Black Friday.

Pobierz listę
Podobają Ci się nasze treści?
Sięgnij po unikalną wiedzę prosto od developerów i marketingowców. Zapisz się do newslettera.
CAPTCHA
Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!
Aby otrzymywać najświeższe, branżowe informacje, potwierdź subskrypcję w mailu, który od nas dostałeś.
PS. Nawet tak ważne wiadomości lubią czasem pomylić folder, dlatego upewnij się, że mail nie trafił do SPAMU
Otwórz swoją skrzynkę e-mail

Jimdo - co to jest?

Opublikowane: 
Czas czytania
: 1 min

Jimdo – definicja

Jimdo to łatwy w obsłudze kreator stron internetowych, który jest przeznaczony dla osób bez umiejętności programowania (choć wiedza w tym zakresie może się przydać).

Jedną z cech, za sprawą których kreator stron Jimdo wyróżnia się na tle konkurencji, jest to, że pozwala tworzyć spersonalizowane szablony witryn przy pomocy sztucznej inteligencji. Oferuje także tradycyjny builder typu drag-and-drop.

Firma Jimdo oferuje swoje rozwiązanie w kilku planach. Na wrzesień 2022 ceny wyglądają następująco:

  • Play (wcześniej JimdoFree) – darmowy,
  • Start (wcześniej JimdoPro) – 19 złotych na miesiąc,
  • Grow – 35 złotych na miesiąc,
  • Unlimited – 90 złotych na miesiąc.

W ramach planów Jimdo dostępne są także warianty dla e-commerce:

  • Basic – 35 złotych na miesiąc,
  • Business – 45 złotych na miesiąc,
  • VIP – 90 złotych na miesiąc.

Jimdo – podstawowe informacje

  • Rodzaj oprogramowania – kreator stron internetowych
  • Rok wydania – 2007
  • Wykorzystany język programowania ­– autorski język programowania
  • Dystrybucja – wersja darmowa oraz płatne pakiety w formie Software as a Service
  • Oficjalna strona – jimdo.com

Kreator Jimdo – zalety i wady

Zalety Jimdo:

  • łatwa obsługa;
  • atrakcyjny design;
  • wysoka jakość wersji mobilnych;
  • szybkość ładowania;
  • wsparcie publikowania materiałów multimedialnych;
  • możliwość dokonywania edycji za pomocą specjalnie stworzonej aplikacji mobilnej Jimdo.

Wady Jimdo:

  • ograniczenie liczby i typów stron w zależności od wykorzystywanego planu;
  • ograniczone funkcje SEO;
  • mała liczba rozszerzeń.

Jimdo – kto powinien skorzystać z tego rozwiązania?

Strony Jimdo można łatwo przygotować i edytować, jednak trudno w ich przypadku o rozbudowane funkcje. Z tego powodu omawiane rozwiązanie jest skierowane do małych firm, którym wystarczy prosta strona internetowa.

Osobne wersje stworzone z myślą o e-commerce są solidne, ale korzystając z nich, raczej trudno będzie zaprojektować duży i wyposażony w liczne funkcje sklep internetowy.

Oceń wpis
0

Dziękujemy za ocenę postu!

Mamy więcej darmowych treści. Nie rezygnuj z nich!
Technologie, SEO, marketing - newsletter z poradami, które od razu możesz wdrożyć! Prosto na Twoją skrzynkę. Za darmo i bez spam
CAPTCHA