Strumpf Boutique

Szwajcarski sklep internetowy z odzieżą damską i akcesoriami

Sprawdź szczegóły migracji sklepu marki Strumpf Boutique z Magento 1 do Magento 2.

1
Problem
Zobacz
2
Nasze rozwiązanie
Zobacz
3
Szczegóły rozwiązania
Zobacz
4
Projekt w liczbach
Zobacz
5
Efekty pracy
Zobacz
6
Technologie
Zobacz

Problem

dlaczego nawiązaliśmy współpracę?

Strumpf Boutique zgłosił się do nas w celu przeprowadzenia migracji ówczesnego sklepu na Magento 1 do najnowszej wersji Magento 2.x. Jednym z głównych powodów, dla którego marka zdecydowała się na migrację, były problemy z zarządzeniem sklepem Magento 1 od strony back-endowej w łatwy i przejrzysty sposób. Do tego korzystanie z niewspieranej już oficjalnie przez Adobe wersji Magento 1 narażało sklep na poważne kłopoty z bezpieczeństwem wynikające m.in. z braku dostępności oficjalnych łatek.

Produkty w sklepie Strumpf

Nasze rozwiązanie

jaką strategię zastosowaliśmy?

Zgodnie z pierwotnymi ustaleniami, nasz zespół był odpowiedzialny za przeprowadzenie migracji sklepu do najnowsze wersji Magento 2. W ramach migracji przenieśliśmy wszystkie dane z poprzedniego sklepu m.in. dane o klientach, zamówieniach, produktach czy kategoriach, a także dane konfiguracyjne (np. informacje o podatkach czy konfiguracje wersji językowych).

Napisaliśmy od podstaw kilkanaście customizowanych modułów, a także stworzyliśmy projekt graficzny dla nowego sklepu i wdrożyliśmy go na platformie. Ponadto wprowadziliśmy dodatkowe zmiany poprawiające funkcjonalność sklepu dla jego użytkowników, o których mowa w szczegółach rozwiązania.

Szczegóły rozwiązania

jakie elementy okazały się kluczowe?
Wersja mobilna sklepu Strumpf

1. Integracja z PostFinance

Strumpf Boutique prowadzi działalność głównie na terenie Szwajcarii. Z tego powodu przeprowadziliśmy integrację z jedną z najpopularniejszych bramek płatności w tym kraju – PostFinace, aby użytkownicy mogli w łatwy sposób finalizować transakcje w sklepie.

2. Integracja z API Intrum

Integracja z Intrum pozwala sprawdzić, czy użytkownik, który chce dokonać transakcji w sklepie, nie znajduje się w bazie dłużników. Na podstawie wpisanych danych osobowych następuje weryfikacja użytkownika i nadanie mu odpowiedniego statusu. Od weryfikacji zależy to, jakie metody płatności będą dostępne dla danego użytkownika w sklepie np. płatność odroczona. Głównym wyzwaniem dla naszego zespołu było dostosowanie modułu, aby bez problemów współpracował z One Step Checkout.

3. One Step Checkout

W celu maksymalnego skrócenia i ułatwienia procesu składania zamówienia wdrożyliśmy One Step Checkout. Wszystkie etapy finalizacji transakcji widoczne są z poziomu jednej podstrony, dzięki czemu użytkownik widzi cały proces i wie, że podał wszystkie niezbędne dane do złożenia zamówienia.

4. System wysyłki faktur

Wdrożyliśmy system wysyłki faktur, który generuje inną fakturę w zależności od wybranej metody płatności, a następnie automatycznie przesyła ją do Klienta.

Projekt w liczbach

czyli statystyki realizacji
0

Nasz zespół składał się z 3 Programistów, Project Managera i Graphic Designera.

+0

Stworzyliśmy kilkanaście customizowanych modułów.

0

Wdrożyliśmy 2 wersje językowe – niemiecką i angielską

Efekty pracy

co zyskał nasz klient?
  1. Najnowszą, w pełni bezpieczną wersję platformy Magento 2.
  2. Zachowanie wszystkich kluczowych danych z poprzedniej wersji sklepu na Magento 1.
  3. Intuicyjny i przejrzysty panel administracyjny.
  4. Nową szatę graficzną spójną z identyfikacją wizualną marki.
  5. Front-end builder pozwalający na łatwe zarządzanie stroną główną sklepu.
  6. One Step Checkout dostosowany do wymagań szwajcarskiego rynku e-commerce.

Nasi Klienci

dowiedz się, co mówią o współpracy ze Smartbees
Logo Link4
Bergerat Monnoyeur logo
SeaChange logo
Wyższe Szkoły Bankowe
Unicef
Łukasz Filut
Dyrektor IT / WSB

Nowe strony stworzone przez Smartbees zapewniły wzrost ruchu i prostszą nawigację dla użytkowników. Zespół zastosował bardzo szeroki stack technologiczny, tym samym dostarczając produkt wysokiej jakości. Pracowitość i szybkość reakcji zespołu spowodowała, że współpraca przebiegała bezproblemowo, a rozwiązanie zostało dostarczone na czas.

Mateusz Tomczak
Specjalista ds marketing / VELO

Smartbees wykonało świetną pracę budując, a następnie obsługując nasze strony na Drupalu, tym samym pomagając nam generować sprzedaż. Zespół radzi sobie z dużym obciążeniem zadań, łatwo można się z nim skontaktować, miło się z nimi współpracuje.

Tomasz Zbierski
Dyrektor IT / TAI

Smartbees wykazał się sporym doświadczeniem w zakresie systemu CMS Drupal i bardzo pomógł nam w modernizacji naszego serwisu przetargowego.

Łukasz Kutyłowski
Head of Finance / Cube Group

System płatności stworzony przez Smartbees działa bardzo dobrze i obsługuje płatności dla naszych partnerów. Zespół starał się jak najlepiej zrozumieć potrzeby biznesu, aby stworzyć najbardziej efektywny system. Zawsze można liczyć na ich elastyczność i szybką pomoc, w szczególności w przypadku kryzysowych sytuacji.

Myślisz o migracji sklepu Magento 1?

Skontaktuj się z naszymi doradcami