Strumpf Boutique
Szwajcarski sklep internetowy z odzieżą damską i akcesoriamiSprawdź szczegóły migracji sklepu marki Strumpf Boutique z Magento 1 do Magento 2.

Problem
Strumpf Boutique zgłosił się do nas w celu przeprowadzenia migracji ówczesnego sklepu na Magento 1 do najnowszej wersji Magento 2.x. Jednym z głównych powodów, dla którego marka zdecydowała się na migrację, były problemy z zarządzeniem sklepem Magento 1 od strony back-endowej w łatwy i przejrzysty sposób. Do tego korzystanie z niewspieranej już oficjalnie przez Adobe wersji Magento 1 narażało sklep na poważne kłopoty z bezpieczeństwem wynikające m.in. z braku dostępności oficjalnych łatek.

Nasze rozwiązanie
Zgodnie z pierwotnymi ustaleniami, nasz zespół był odpowiedzialny za przeprowadzenie migracji sklepu do najnowsze wersji Magento 2. W ramach migracji przenieśliśmy wszystkie dane z poprzedniego sklepu m.in. dane o klientach, zamówieniach, produktach czy kategoriach, a także dane konfiguracyjne (np. informacje o podatkach czy konfiguracje wersji językowych).
Napisaliśmy od podstaw kilkanaście customizowanych modułów, a także stworzyliśmy projekt graficzny dla nowego sklepu i wdrożyliśmy go na platformie. Ponadto wprowadziliśmy dodatkowe zmiany poprawiające funkcjonalność sklepu dla jego użytkowników, o których mowa w szczegółach rozwiązania.
Szczegóły rozwiązania

1. Integracja z PostFinance
Strumpf Boutique prowadzi działalność głównie na terenie Szwajcarii. Z tego powodu przeprowadziliśmy integrację z jedną z najpopularniejszych bramek płatności w tym kraju – PostFinace, aby użytkownicy mogli w łatwy sposób finalizować transakcje w sklepie.
2. Integracja z API Intrum
Integracja z Intrum pozwala sprawdzić, czy użytkownik, który chce dokonać transakcji w sklepie, nie znajduje się w bazie dłużników. Na podstawie wpisanych danych osobowych następuje weryfikacja użytkownika i nadanie mu odpowiedniego statusu. Od weryfikacji zależy to, jakie metody płatności będą dostępne dla danego użytkownika w sklepie np. płatność odroczona. Głównym wyzwaniem dla naszego zespołu było dostosowanie modułu, aby bez problemów współpracował z One Step Checkout.
3. One Step Checkout
W celu maksymalnego skrócenia i ułatwienia procesu składania zamówienia wdrożyliśmy One Step Checkout. Wszystkie etapy finalizacji transakcji widoczne są z poziomu jednej podstrony, dzięki czemu użytkownik widzi cały proces i wie, że podał wszystkie niezbędne dane do złożenia zamówienia.
4. System wysyłki faktur
Wdrożyliśmy system wysyłki faktur, który generuje inną fakturę w zależności od wybranej metody płatności, a następnie automatycznie przesyła ją do Klienta.
Projekt w liczbach
Nasz zespół składał się z 3 Programistów, Project Managera i Graphic Designera.
Stworzyliśmy kilkanaście customizowanych modułów.
Wdrożyliśmy 2 wersje językowe – niemiecką i angielską
Efekty pracy
- Najnowszą, w pełni bezpieczną wersję platformy Magento 2.
- Zachowanie wszystkich kluczowych danych z poprzedniej wersji sklepu na Magento 1.
- Intuicyjny i przejrzysty panel administracyjny.
- Nową szatę graficzną spójną z identyfikacją wizualną marki.
- Front-end builder pozwalający na łatwe zarządzanie stroną główną sklepu.
- One Step Checkout dostosowany do wymagań szwajcarskiego rynku e-commerce.
Technologie
Nasi Klienci




