Obsługa i rozwój Drupal

Rozwiniemy Twój projekt w Drupalu

Oferujemy kompleksową obsługę i rozwój istniejących rozwiązań zbudowanych w oparciu o CMS/CMF Drupal

Drupal

Obsługa i rozwój Drupala

w jakich sytuacjach jest niezbędna?

Stworzenie dobrej strony, platformy e-commerce czy aplikacji w Drupalu to jedynie połowa drogi do sukcesu. Aby rozwiązanie poprawnie funkcjonowało i było przyjazne użytkownikom, musi być na bieżąco monitorowane i rozwijane o nowe funkcjonalności. Twój projekt potrzebuje odpowiedniego nadzoru i natychmiastowej reakcji w przypadku pojawienia się błędów. Dlatego odpowiednia obsługa i rozwój rozwiązania opartego o CMS Drupal powinna być priorytetem każdego biznesu.

Nasze doświadczenie w obsłudze Drupala

dlaczego wybrać Smartbees?

W Smartbees obsługujemy i rozwijamy projekty drupalowe różnej wielkości dla klientów z Polski i zagranicy. Wdrażamy nowe rozwiązania i świadczymy usługi supportowe dla rozbudowanych stron www, systemów PIM, sklepów online czy aplikacji webowych. Oferujemy kompleksowe usługi począwszy od analizy przez projektowanie graficzne po wdrożenie danego rozwiązania opartego o CMS Drupal.

Dlaczego my?
10 lat doświadczenia w rozwoju i obsłudze stron na Drupalu
obsługa Drupala od wersji 5
profesjonalne doradztwo i konsulting rozwiązań
obsługa urzędów, szkół wyższych, spółek państwowych, firm z sektora B2B i B2C

Doświadczenie w obsłudze stron na Drupalu

poparte realizacjami

45 widoków graficznych na desktop, 35 na mobile, 24 widoki obcojęzyczne- to tylko niektóre liczby opisujące końcowy efekt prac nad stronami dla Wyższych Szkół Bankowych- największej sieci prywatnych szkół wyższych w Polsce. Dowiedz się, jak zbudowaliśmy świetnie funkcjonującą platformę dla WSB.

Nasze kompetencje w obsłudze stron na Drupalu

co nas wyróżnia?
Support Premium 24/7

Oferujemy kompleksową usługę supportową dla rozwiązań na Drupalu. Zadbamy o eliminację wszystkich niespodziewanych błędów 24 godziny na dobę, dzięki czemu nie będziesz się obawiał o działanie i wydajność Twojej strony, aplikacji czy systemu e-commerce.

Aktualizacje oprogramowania

Przeprowadzimy wszystkie niezbędne dla Twojego rozwiązania aktualizacje w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ciągłego rozwoju funkcjonalności.

Rozwój funkcjonalności

Zadbamy o rozwój Twojego rozwiązania o dodatkowe funkcjonalności. Stworzymy dedykowane moduły, dzięki którym będziesz mógł wyróżnić się na tle konkurencji.

Dostosowanie stron do WCAG

Jeżeli chcesz, aby Twoja strona była dostępna dla użytkowników z niepełnosprawnościami, należy dostosować ją do wymogów WCAG. Wersja kontrastowa strony, alt tagi, powiększanie i pomniejszanie elementów strony- zrobimy to dla Ciebie.

Integracje

Chcesz połączyć swoją stronę, aplikację lub platformę z innymi programami lub platformami? Zintegrujemy je dla Ciebie za pomocą gotowych lub dedykowanych rozwiązań tworzonych przez naszych programistów.

Reakcja na błędy

W ramach pakietu obsługi rozwiązań na Drupalu zapewniamy możliwie szybką reakcję na pojawiające się błędy. Identyfikujemy je i naprawiamy, aby Twój projekt w jak najszybszym czasie odzyskał wszystkie funkcjonalności.

Monitoring stron i platform

Nasi specjaliści zajmują się kompleksowym monitoringiem poprawności działania serwisu. Sprawdzają jego funkcjonalności i zgłaszają wszelkie nieprawidłowości do Działu Supportu.

Optymalizujemy szybkość

Wszystkie nasze rozwiązania projektujemy z myślą o jak najszybszym działaniu, dzięki czemu są one przyjazne użytkownikom i wyszukiwarkom.

Support Drupala – pakiety Smartbees

jakie możliwości oferujemy?

Wiemy, jak ważny jest dobry support rozwiązania na Druaplu, dlatego w Smartbees mamy jasno określone obszary, wymagające wsparcia ekspertów. Nasze usługi z zakresu supportu, obsługi i rozwoju Drupala oferujemy w pakietach, działających na zasadzie subskrypcji. Postawiliśmy na aż cztery warianty – Standard, Plus, Business i Premium, ponieważ wiemy, że każdy biznes ma inne potrzeby. Wybór tego odpowiedniego zależy od wielu czynników m.in.: wielkości projektu, oczekiwanego czasu reakcji na zgłoszenia czy preferowanych form kontaktu.

Nasze pakiety wsparcia Drupala

wybierz idealny plan dla siebie

Standard

Dla małych stron i sklepów, które zaczynają działalność. Idealny na pierwszy support.

Kanały komunikacji

  • Service Desk Jira
  • Wsparcie e-mailowe

Infrastruktura

  • Utrzymanie środowiska testowego
  • Repozytorium plików GIT
  • Kopia zapasowa baz danych

Obsługa Klienta

  • Dedykowany Opiekun Klienta
  • Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Onboarding Klienta
  • Konsultacje i doradztwo rozwiązań
  • Obsługa jednej strony

Kwestie techniczne

  • 1 aktualizacja strony w miesiącu
  • Aktualizacje krytyczne
  • Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
  • 6 h reakcji na zgłoszenie krytyczne
  • 24 h reakcji na zgłoszenie niekrytyczne
  • Monitoring działania strony

Plus

Dla średnich projektów, które dynamicznie się rozwijają i stale rozszerzają swoje usługi.

Kanały komunikacji

  • Service Desk Jira
  • Wsparcie e-mailowe

Infrastruktura

  • Utrzymanie środowiska testowego
  • Repozytorium plików GIT
  • Kopia zapasowa baz danych

Obsługa Klienta

  • Dedykowany Opiekun Klienta
  • Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Onboarding Klienta
  • Konsultacje i doradztwo rozwiązań
  • Obsługa jednej strony

Kwestie techniczne

  • 1 aktualizacja strony w miesiącu
  • Aktualizacje krytyczne
  • Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
  • 4 h reakcji na zgłoszenia krytyczne
  • 24 h reakcji na zgłoszenia krytyczne
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu
  • Pakiet 10 h pracy specjalisty
  • Monitoring działania strony

Business

Dla średnich i dużych platform ze znacznymi potrzebami supportowymi.

Kanały komunikacji

  • Service Desk Jira
  • Wsparcie e-mailowe
  • Wsparcie telefoniczne

Infrastruktura

  • Utrzymanie środowiska testowego
  • Repozytorium plików GIT
  • Kopia zapasowa baz danych

Obsługa Klienta

  • Dedykowany Opiekun Klienta
  • Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Onboarding Klienta
  • Konsultacje i doradztwo rozwiązań
  • Obsługa dwóch stron

Kwestie techniczne

  • 2 aktualizacje strony w miesiącu
  • Audyt serwisu
  • Pełna aktualizacja platfromy
  • Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
  • 2 h reakcji na zgłoszenia krytyczne
  • 24 h reakcji na zgłoszenia krytyczne
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu
  • Pakiet 20 h pracy specjalisty
  • Monitoring działania strony

Premium

Dla rozbudowanych serwisów wymagających zaawansowanego wsparcia.

Kanały komunikacji

  • Service Desk Jira
  • Wsparcie e-mailowe
  • Wsparcie telefoniczne

Infrastruktura

  • Utrzymanie środowiska testowego
  • Repozytorium plików GIT
  • Kopia zapasowa baz danych

Obsługa Klienta

  • Dedykowany Opiekun Klienta
  • Support 24/7 h w dni robocze i weekendy
  • Onboarding Klienta
  • Konsultacje i doradztwo rozwiązań
  • Liczba obsługiwanych stron ustalana indywidualnie

Kwestie techniczne

  • 2 aktualizacje strony w miesiącu
  • Audyt serwisu
  • Pełna aktualizacja platformy
  • Poprawianie błędów w pakiecie
  • 1 h reakcji na zgłoszenia krytyczne
  • 24 h reakcji na zgłoszenia niekrytyczne
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu
  • Pakiet godzin specjalisty ustalany indywidualnie
  • Monitoring działania strony

Pakiety obsługi i rozwoju Drupala

w skrócie

Działamy w ustrukturyzowanym modelu supportu dla Drupala. Każdy nasz pakiet obejmuje cztery obszary – komunikację, infrastrukturę, obsługę klienta i kwestie techniczne.

Komunikacja - w ramach każdego pakietu zapewniamy kontakt e-mailowy z naszym zespołem supportowym. Wszystkie kwestie techniczne, zgłoszenia oraz postęp prac raportujemy za pomocą oprogramowania Jira, aby zapewnić transparentność i dobrą organizację pracy. Jeżeli czujesz, że potrzebujesz również konsultacji telefonicznych – dwa z naszych pakietów obejmują również tę usługę.
Infrastruktura - utrzymanie odpowiedniej infrastruktury służącej do wdrażania poprawek czy wykonywania testów to podstawa dobrego supportu Drupala, dlatego zapewniamy je w ramach każdego pakietu. Ponadto, zajmujemy się stworzeniem repozytorium plików GIT oraz kopią zapasową wszystkich Twoich baz danych.
Obsługa klienta - dbamy o to, by każdy Klient był zadowolony z naszych usług, dlatego niezależnie od pakietu oferujemy dedykowanego opiekuna, który będzie nadzorował cały proces supportowy, udzielał rad i stale raportował. Przeprowadzi on również całą procedurę onboardingu. Standardowo nasze usługi obsługi i rozwoju Drupala świadczymy w dni robocze w godzinach 8-16, jednakże jeśli zależy Ci na poszerzeniu tej opcji – z myślą o Tobie stworzyliśmy pakiet Premium.
Kwestie techniczne - czyli najważniejsza część obsługi i rozwoju Drupala. Każdy biznes ma inne potrzeby, dlatego w zależności od wybranego pakietu, oferujemy zróżnicowany czas reakcji na błędy, usługi audytowe oraz typ rozliczania prac developerskich. Oczywiście każdy pakiet możemy rozbudować o dodatkowe usługi z zakresu supportu technicznego w zależności od Twoich wymagań.

FAQ supportu Drupala

odpowiedzi na Wasze najczęstsze pytania

1. Czy mogę dostosować pakiet obsługi i rozwoju Drupala?

Nasze pakiety supportu Drupala stworzyliśmy na podstawie wieloletniego doświadczenia pracy z firmami z różnych branż, dzięki czemu wiemy, jakich rozwiązań przedsiębiorcy oczekują najczęściej. Jednakże, jesteśmy świadomi, że każda platforma wymaga innej uwagi, dlatego jesteśmy otwarci na modyfikacje pakietów w zależności od Twoich potrzeb.

2. Czy mogę zmienić pakiet w trakcie trwania supportu?

Jak najbardziej – wraz z kolejnymi miesiącami współpracy lepiej poznamy potrzeby obsługi i rozwoju Twojego projektu, a co za tym idzie, może okazać się, że potrzebujesz wyższego lub niższego pakietu wsparcia.

3. Jak wygląda rozliczenie za obsługę i rozwój Drupala?

Standardowo nasze usługi supportowe rozliczamy na zasadzie miesięcznych opłat abonamentowych.

4. Jak długo trwa umowa supportowa?

Długość umów ustalamy indywidualnie w zależności od Twoich oczekiwań i wybranego pakietu supportowego.

Jeżeli masz wątpliwości, który pakiet najlepiej sprawdzi się w przypadku Twojego rozwiązania na Drupalu, z chęcią doradzimy Ci i wypracujemy wspólny model współpracy.

Nasi Klienci

co o nas mówią?
Panek S.A.
Wyższe Szkoły Bankowe
Unicef
Urzad Miasta Gliwice
Akademia Leona Koźmińskiego
Łukasz Filut
Dyrektor IT / WSB

Nowe strony stworzone przez Smartbees zapewniły wzrost ruchu i prostszą nawigację dla użytkowników. Zespół zastosował bardzo szeroki stack technologiczny, tym samym dostarczając produkt wysokiej jakości. Pracowitość i szybkość reakcji zespołu spowodowała, że współpraca przebiegała bezproblemowo, a rozwiązanie zostało dostarczone na czas.

Tomasz Zbierski
Dyrektor IT / TAI

Smartbees wykazał się sporym doświadczeniem w zakresie systemu CMS Drupal i bardzo pomógł nam w modernizacji naszego serwisu przetargowego.

Mateusz Tomczak
Specjalista ds marketing / VELO

Smartbees wykonało świetną pracę budując, a następnie obsługując nasze strony na Drupalu, tym samym pomagając nam generować sprzedaż. Zespół radzi sobie z dużym obciążeniem zadań, łatwo można się z nim skontaktować, miło się z nimi współpracuje.

Szybka wycena projektów na Drupalu

Rozwijaj z nami swój biznes
Uzyskaj wycenę w ciągu 24 godzin