Office Manager / Asystent Biura

Dlaczego warto z nami pracować?

Zobacz, jakie możliwości rozwoju czekają na Ciebie w Smartbees, a także co wyróżnia nas na tle innych pracodawców.

Kariera

Office Manager

czy interesuje Cię to stanowisko?
Zakres obowiązków:
zarządzanie sprawami administracyjnymi i organizacyjnymi biura,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji,
nadzór nad podstawowymi dokumentami kadrowymi: umowy, urlopy,
wsparcie w procesach rekrutacyjnych: publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych na portalach, kontakt z kandydatami,
zarządzanie dokumentacją dotyczącą szkoleń, dotacji, dofinansowań,
współpraca z Biurem Księgowo – Kadrowym oraz Kancelarią Prawną,
kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura oraz działaniem urządzeń biurowych,
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
odbieranie połączeń telefonicznych.
Wymagania:
minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
dobra znajomość pakietu MS Office,
umiejętność organizacji pracy,
terminowość.
Mile widziane
dobra znajomość języka angielskiego.
Co oferujemy?
pracę w zespole z wieloletnim doświadczeniem,
atrakcyjne wynagrodzenie,
elastyczne formy zatrudnienia: umowa o pracę, zlecenie, B2B
lekcje języka angielskiego,
możliwość rozwoju,
pracę w siedzibie firmy,
elastyczne godziny pracy - praca na cały etat lub 3/4 etatu,
prywatną opiekę zdrowotną,
zapas kawy, cukierków i owoców każdego dnia.
wyślij CV

W pierwszej kolejności wyślij swoje CV na adres kariera@smartbees.pl
W temacie maila wpisz nazwę stanowiska, na które aplikujesz.

Do CV dołącz klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Smartbees sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.