SMART BLOG

Data dodania: 02-11-2018 Kategoria: Startups
Pomysł i umiejętne wprowadzenie biznesu na rynek to jedna kwestia, ale potem kluczowe jest także odpowiednie wypromowanie startupu. W końcu jakie są korzyści z produktu/usługi, skoro nikt o nim nie wie? Żadne! Dlatego warto zastosować kilka sprawdzonych metod, które zwiększą rozpoznawalność firmy i pozwolą zdobyć nowych klientów.
Data dodania: 23-10-2018 Kategoria: Startups
Wybór odpowiedniego software house jako partnera technologicznego to często kluczowa decyzja dla długofalowego działania startupu. Dlatego już na wstępie należy dokładnie przeanalizować potencjalnych współpracowników i wybrać tego najlepszego dla rozwoju produktu. Na co zwrócić uwagę, szukając software house do współpracy?
Data dodania: 18-10-2018 Kategoria: Startups
Wybór technologii to dla wielu startupów klucz do rozwoju produktu i finansowego sukcesu. Dlaczego? To właśnie rozwiązanie IT może mieć kluczowy wpływ na skalowalność biznesu, szybkość działania aplikacji czy też nawet obsługę klienta i jej czas. Co zrobić, by podjąć dobrą decyzję przy wyborze technologicznych rozwiązań?
Data dodania: 11-10-2018 Kategoria: Startups
Tworzymy analizę rynkową, badamy zapotrzebowanie na produkt, przygotowujemy atrakcyjną wizualnie stronę internetową, a biznes i tak nie konwertuje. Co zrobić? Ulepszyć produkt na bazie zachowania klienta!
Data dodania: 04-10-2018 Kategoria: Startups
Teoretycy i praktycy biznesu wymyślili już dziesiątki metod rozwoju biznesu. Mało tego, cały czas pojawiają się nowe, innowacyjne rozwiązania, które warto przemyśleć, wprowadzając startup na rynek. Jedną z nowszych metod jest lean startup – na czym polega?
Data dodania: 27-09-2018 Kategoria: Startups
Testowanie zapotrzebowania to jedna z najważniejszych faz wprowadzenia produktu czy w ogóle biznesu na rynek. Dotyczy to nie tylko dopiero raczkujących startupów, ale też dużych korporacji, które planują zagarnąć na swoją korzyść kolejną część tortu np. nowym rodzajem usług.

Strony