Jaką technologię wybrać? Dopasowanie technologii do pomysłu na projekt
Do każdego projektu wybierana jest technologia, która pozwoli na wdrożenie wymaganych funkcjonalności, a także będzie odpowiednio pasowała do tematyki strony.
Dobry biznes to również dzielenie się wiedzą. Na naszym blogu regularnie publikujemy artykuły eksperckie, porady techniczne i newsy dotyczące świata e- commerce, tworzenia stron internetowych oraz zaawansowanych aplikacji webowych.
Do każdego projektu wybierana jest technologia, która pozwoli na wdrożenie wymaganych funkcjonalności, a także będzie odpowiednio pasowała do tematyki strony.
Stronę, sklep lub aplikację internetową zaprojektować można na wiele sposobów. Projekt możemy stworzyć w oparciu o gotowy system CMS.
RODO – dla marketerów to pewnie najważniejsze słowo tego roku, dla innych w zasadzie nic nieznaczący skrót. Wielu z właścicieli sklepów internetowych nawet nie zdaje sobie sprawy z jego znaczenia i potencjalnych konsekwencji nieprzestrzegania ustawy.
Ilość software house-ów w Polsce stale się powiększa. Często zdarza się, że cena tej samej usługi w dwóch różnych firmach bardzo się różni.
UX odwołuje się do angielskiej nazwy User Experience i oznacza dziedzinę zajmującą się badaniem i projektowaniem doświadczeń użytkowników w aplikacjach mobilnych i webowych oraz stron i sklepów internetowych.
Szybkość ładowania strony jest obecnie jednym z najważniejszych czynników SEO. Wpływa na odbiór strony przez użytkownika, a także na pozycje w wynikach wyszukiwania.
Mając pomysł na biznes, od razu zastanawiamy się, jak dotrzeć do klientów. Aktualnie sprzedaż nie może opierać się jedynie na działaniach stacjonarnych.
Wraz ze wzrostem popularności sklepów internetowych, wzrosło również ryzyko wystąpienia wielu oszustw, polegających między innymi na wykradaniu danych osobowych i finansowych klientów.
Odsetek klientów opuszczających witrynę zaraz po wejściu na nią nazywany jest współczynnikiem odrzuceń.
Pojęcie startupu w Polsce znane jest zaledwie od kilku lat i oznacza przedsiębiorstwo stworzone w celu poszukiwania konkretnego modelu biznesowego.