Smart POST
Smart POST

Największe wdrożenia Magento na świecie - dlaczego znane marki stawiają na Magento

Adam Okwieka
Autor: Adam OkwiekaFull-stack developer

Choć w skali całego świata Magento nie jest tak popularne, jak WooCommerce czy PrestaShop, to jednak jeśli zawęzimy wyszukiwania do najlepszych 10 000, 100 000 czy miliona sklepów internetowych, owa platforma wysuwa się znacznie wyżej. Magento to świetne rozwiązanie, które nie jest może przeznaczone dla początkujących i mniejszych sprzedawców, ale świetnie sprawdza się w przypadku większych projektów. Przyjrzyjmy się zatem 10 przypadkom popularnych wdrożeń Magento na świecie.

Przykłady wdrożenia systemu magento na świecie

1. Coca Cola

strona-www-coca-cola

Internetowy sklep jednego z najpopularniejszych napojów świata działa właśnie na Magento. Można na nim kupić spersonalizowane butelki, pudełka podarunkowe czy inne przedmioty na specjalne okazje.

2. Ford

ford-strona-www

Najstarsza marka samochodowa świata korzysta z wdrożyła Magento na jednej ze swoich podstron. Można na niej kupić akcesoria samochodowe.

3. Nike

strona-internetowa-nike

Australijska wersja sklepu jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych została zbudowana na Magento.

4. Fred Perry

sklep-internetowy-fred-perry

Przykładem kolejnego wdrożenia Magento jest brytyjska linia ubrań, nazwana na cześć byłego legendarnego brytyjskiego mistrza tenisa i tenisa stołowego, Freda Perry'ego, który założył tę markę odzieżową w 1952 roku. Zawiera asortyment strojów sportowych oraz obuwia dla mężczyzn, kobiet, a także dzieci.

5. Kinguin

sklep-internetowy-kinguin

Celem Kinguin jest zapewnienie miłośnikom gier elektronicznych z całego świata swobody i elastyczności w bezproblemowym handlu ich ulubionymi grami za rozsądną cenę. Od czasu premiery w 2013 roku Kinguin wyrósł na znaczącą alternatywę dla takich platform jak Origin, Steam i Battle.net.

6. G2A

sklep-internetowy-g2a

Polska firma z siedzibą w Rzeszowie wyrosła na giganta wśród internetowych rynków oprogramowania cyfrowego. Na pewno pomógł w tym fakt, że jej ogromny sklep internetowy funkcjonuje na platformie Magento.

Przeanalizujmy teraz dokładniej, jak w przypadku wybranych marek Magento pomogło sprostać wyzwaniom w internetowej sprzedaży.

7. Cox & Cox

sklep-internetowy-cox&cox

Szybko rozwijający się internetowy sprzedawca artykułów gospodarstwa domowego, mebli i tekstyliów zdał sobie sprawę z tego, że potrzebuje ulepszyć swoją aktualną platformę Magento 1, aby przyśpieszyć postęp. W celu usprawnienia sklepu internetowego firma Cox & Cox potrzebowała elastycznej, wydajnej i wielofunkcyjnej platformy. Marka zdecydowała się na aktualizację do Magento Commerce 2 w sierpniu 2016 roku.

Podczas aktualizacji Cox & Cox mogło jednocześnie korzystać z nowego designu strony internetowej. Sklep internetowy z wizualną, ustrukturyzowaną nawigacją i prostą obsługą jest teraz łatwiejszy w obsłudze i nawigacji, jednocześnie pokazując piękne zdjęcia produktów. W związku z tym nowa witryna odnotowała wzrost średniego czasu trwania sesji oraz 36,5-procentowy wzrost liczby odwiedzanych stron na sesję.

8. Big Bus Tours

sklep-internetowy-Big Bus Tours

Big Bus Tours zapewnia wycieczki autobusowe na czterech kontynentach. Strona Magento, która została uruchomiona pod koniec 2016 roku, zapewnia użytkownikom wygodną obsługę i prostą nawigację, która ułatwia odkrywanie różnych produktów i usług.

Firma turystyczna potrzebowała uruchomić 18 globalnych stron z dostosowanym do mobile, bogatym w treść serwisem, który mógłby obsługiwać transakcje B2C i B2B w skali międzynarodowej. Magento 2 okazało się tutaj świetnym rozwiązaniem. Po uruchomieniu nowej wersji firma odnotowała swój najlepszy okres sezonu wielkanocnego. Wskaźnik konwersji wzrósł o 50 procent, a zyski na mobile aż o 70%.

9. Boodles

sklep-internetowy-boogles

Dla uznanej firmy jubilerskiej z taką historią jak Boodles, nadążanie za nowoczesnymi trendami i najnowszymi technologiami jest koniecznością. Ich istniejąca platforma utrudniała postęp i nie wspierała rozwiązań omnichannel. Nowa strona internetowa miała za zadanie połączenie możliwości przeglądania konkretnych produktów online i opcji rezerwacji wizyty w sklepie.

Kluczowe znaczenie miała dlatego aktualizacja do platformy Magento 2. Umożliwiłaby ona dostosowanie sklepu do urządzeń mobilnych, jednocześnie zwiększając prędkość strony i pozwalając Boodles ekspansję na nowe, globalne rynki.

Sklep zbudowany na Magento 2 pomaga klientom płynnie przejść od przeglądania wartościowych klejnotów online do umówienia się na wizytę w sklepie. Od momentu wdrożenia Magento 2, łączne przychody ze sprzedaży Boodles wzrosły o 175 procent!

10. Kurt Geiger

sklep-internetowy-kurt-geiger

Brytyjski sprzedawca detaliczny obuwia Kurt Geiger wdrożył platformę Magento 2 ze względu na jej wydajność i skalowalność. Potrzebna była wysoce spersonalizowana witryna, która może być skalowalna, aby wspierać ich cele rozwojowe, zapewniając jednocześnie unikalne user experience. Wdrożenie Magento Commerce 2 umożliwił Kurtowi Geigerowi wykorzystanie nowego procesu rozliczenia, aby zwiększyć w ten sposób komfort zakupów.

Aby usunąć dotychczasową barierę konwersji, zespół utworzył „rozliczenia dla gości’ jako domyślną preferencję dla kupującego.

Podsumowanie

  • Open Source pozwala na dużą elastyczność.
  • Bogate funkcje spełnią potrzeby każdego.
  • Dostosowanie do mobile, które jest bardzo ważne w sprzedaży internetowej.
  • Optymalizacja pod SEO, które zapewnia wysoki ruch w sklepie.

Czy także chciałbyś pójść w ślady uznanych firm i wdrożyć sklep na Magento? Jeśli tak,

skontaktuj się z nami
Udostępnij artykuł: