SMART BLOG

Data dodania: 05-02-2019 Kategoria: Marketing
Doszliśmy do momentu, gdy marketing automation z fanaberii stał się podstawowym narzędziem rozwoju e-commerce. To już nie tylko ułatwienie codziennej pracy marketerów, ale też narzędzie, które ma wymierny wpływ na realizację strategii omnichannel. Jak wykorzystać automatyzację, by oszczędzić czas i ulepszyć funkcjonowanie swojego sklepu internetowego?
Data dodania: 02-01-2019 Kategoria: E-commerce
Sklepy internetowe rokrocznie walczą o zwiększenie dochodu i liczby transakcji. Czasami sukces można osiągnąć małymi, z pozoru wręcz niezauważalnymi krokami.
Data dodania: 29-11-2018 Kategoria: Aplikacje internetowe
B2B i B2C to relacje związane z zawieraniem transakcji. Jednocześnie główne podobieństwo i główny czynnik, które łączy oba modele. Różnicą jest z kolei przede wszystkim klient końcowy...
Data dodania: 09-10-2018 Kategoria: E-commerce
Product Information Management, czyli po polsku zarządzanie informacją produktową, to zagadnienie, które coraz częściej można spotkać w rodzimej branży e-commerce. Jaki wpływ może mieć PIM na Twój ecommerce?
Data dodania: 06-09-2018 Kategoria: E-commerce
PIM, czyli Product Information Management to klasa narzędzi wspierających proces zarządzania rozmaitego rodzaju informacjami o produkcie. Sprawdź w jaki sposób PIM może realnie zwiększyć zyski z e-commerce.
Data dodania: 11-07-2018 Kategoria: E-commerce
Nowy trend, jakim jest omnichannel commerce pozwoli Ci na zwiększenie zysków i dostosowanie się do oczekiwań klientów. Dowiedz się czym jest wielokanałowość i sprawdź jak zastosować ją w swoim biznesie online.