Cykl ,,Poradnik start-upowca''

O pojęciu start-upu pisaliśmy w jednym z wcześniejszych tekstów na łamach naszego bloga. W tekście tym skupiliśmy się na dość ogólnym opisie terminu start-up, jego zaletach i przykładach. Nadchodzące teksty utworzą swego rodzaju cykl artykułów, dzięki którym poznasz elementy, na które warto zwrócić uwagę tworząc własny start-up. Cykl ten nie poruszy wszystkich tematów, na które młody przedsiębiorca powinien zwrócić uwagę, ale nakreśli pewne obszary, w których powinien się poruszać i jak najlepiej poznać.

Poradnik przedsiębiorcy

Plan publikacji ,,Poradnika start-upowca''

Na obecną chwilę w planie mamy przygotowanie 7 tekstów przybliżających temat start-upów:

1. Startupowy słownik pojęć - Rozpoczniemy od tekstu typowo teoretycznego, czyli słownika pojęć związanych ze start-upami.

2. Jak sprawdzić pomysł na biznes? - W tym tekście opiszemy podejście do tworzenia biznesu przy użyciu produktu o minimalnej funkcjonalności (MVP).

3. Lean startup jako metoda rozwoju dla Twojego biznesu - Czyli nowe podejście do tworzenia biznesu, korzystające z MVP.

4. Dobry UX drogą do lepszej konwersji start-upu - Tekst o tym, jak ważna jest użyteczność w start-upie, a co za tym idzie, jak zwiększać konwersję.

5. Wybór technologii w start-upie - Artykuł o tym, jak wybrać technologie dla naszego start-upu. Na co zwracać uwagę, jakie są wady i zalety poszczególnych rozwiązań.

6. Jak znaleźć odpowiedni software house dla Twojego start-upu? - Jeśli sami nie jesteśmy w stanie stworzyć aplikacji, musimy posiłkować się zewnętrznymi firmami. Ten tekst podpowiada, na co zwracać uwagę przy wyborze firmy.

7. Jak rozkręcić startup w Polsce? - Dobry produkt to tylko fragment drogi do sukcesu. Najtrudniejsze jest pokazanie światu, co stworzyliśmy i jakie problemy rozwiązujemy.

Lektura powyższych tematów pozwoli czytelnikowi poznać podstawy wiedzy, jaką powinien posiadać przedsiębiorca przed podjęciem decyzji o nowym projekcie. Zapraszamy do częstego zaglądania na naszego bloga lub o zapisanie się do newslettera lub polubienia naszego profilu na Facebooku, aby być na bieżąco z cyklem.